#1
Gewoon verslaafd.Uiteraard voel ik mij weer fucked up. Maar ben dat al gewoon
Gewoon verslaafd.Uiteraard voel ik mij weer fucked up. Maar ben dat al gewoon
Heb ook diazepam maar na eens 3 alprazolam van 2mg te nemen na te drinken had ik een serieuze black out dus dat wil ik mij niet meer riskerenHeb bij die coke zo goed als een ganse fles whiskey uitgedronken op goede 12 uur terwijl ik nooit drink...
Geen ideeKan ik iets voor je betekenen totdat iemand wakker is die een antwoord heeft?
En als ik wacht tot 12 uur dan moet de coke toch uitgewerkt zijn?Tramadol is geen optie.
Had je niet zoveel gedronken zou ik die diazepam aanraden.
Ding is dat je al een fles whisky op heb. Tis de vraag of dat wel lekker gaat.Ik denkt dat het veiliger zal zijn diazepam te nemen dan 6 pillen van 50 mg Tramadol?
Zou het rond 12 uur smiddags mogelijk zijn? Dan is dat toch al volledig uit je lichaam?Ding is dat je al een fles whisky op heb. Tis de vraag of dat wel lekker gaat.
Als je het flink kan uitstellen misschien wel? Misschien dat het op dat punt dan al wat beter met je gaat?
Is dit nu gebeurd? Gaat het nu beter met je?Nu ik er zo aan denk heb ook al grote hoeveelheden 3cmc gecombineerd met heroïne en dat gaf geen problemen zette mij terug met mijn voeten op aarde
Nee dat was een tijdje geleden. Nee zit vol onrust angst hartkloppingen en paranoia en kan niet slapenIs dit nu gebeurd? Gaat het nu beter met je?
Voel mij nochtans niet dronken en de laatste lijn was rond 3 uur... Zat te denken voor rond of na 12uur 4 Tramadol pillen te nemen kijken wat er gebeurt als alles vlot verloopt neem ik er nog 2 bij want anders voel ik er niks van en kan ik ze evengoed in de vuilnisbak smijtenTramadol is de slechtste om te combineren, gewoon niet doen.
Je zal het even moeten uit zitten.
Dit is uit noodzaak. Omdat er grote kans is dat ik er door ga geraken. Echter die 3cmc met die heroïne was uiteraard zonder gigantische hoeveelheden alcohol. Ben ook aan het beseffen dat het niet al te goed idee is maar het is uit wanhoop voor er door te geraken. Want bij mij stopt die gevoelens niet na dat uitgewerkt is dat duurt nog 4 a 5 dagen. Daarom dat ik serieus overweeg om met alles te stoppen en dit meen ikIk dacht dat je trots clean was van Benzodiazepines. Daarmee stoppen levert een lange periode van paranoïde momenten. Is helemaal normaal. Accepteren en als je veel stress hebt, zu je over een paar uur max wel in slaap vallen. Accepteren van de gevoelens, luister een youtube meditatie sessie en even geen caffeine voorlopig.
Tramadol is natuurlijk niet aan te raden en je bent weer de zieke gek als je gelijk begint over 6 pillen en niet even 1x 50 mg.
Succes vriend, take it easy.
Dit is uit noodzaak. Omdat er grote kans is dat ik er door ga geraken. Echter die 3cmc met die heroïne was uiteraard zonder gigantische hoeveelheden alcohol. Ben ook aan het beseffen dat het niet al te goed idee is maar het is uit wanhoop voor er door te geraken. Want bij mij stopt die gevoelens niet na dat uitgewerkt is dat duurt nog 4 a 5 dagen. Daarom dat ik serieus overweeg om met alles te stoppen en dit meen ik
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."