Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je serotonine level versneld verhogen kan wel, maar dan met 5-HTP. Probleem met 5HTP is dat als je dit gedoseerd neemt volgens een "schema" je voorzichtig moet afbouwen, anders geraak je nog in een depressie."
"Hey MeejheM! Met druppels bedoel ik idd de Ibogaine. Ik snap dat je zegt dat de laatste drie keren eigenlijk mislukt zijn, maar zo wil ik het niet zien. Ze waren gelukt alleen leverden dat weer andere problemen op waar ik nog niet tegenop gewassen ben of was. Daarom wil ik de Ibogaine flood gaan doen, want die werkt als een zeer goede antidepressiva. Dat ik G bij de hand heb is om mijn lichaam ook te laten wennen (zo zit ik vandaag aan 12ML van 40ML 5 dagen geleden) aan minder G en om te zien wat het doet (lichamelijk en psychisch). Wil mijn hart niet te veel belasten voor mijn Ibogaine flood aangezien die in top conditie moet zijn ervoor. Ik experimenteer graag, want voor dit soort dingen zijn er maar heel weinig deskundigen die je er mee kunnen helpen. De meeste verwijzen je door naar therapieën en praatgroepen met eventueel een buddy die je kan bellen. Maar ik heb wel geleerd dat je het uiteindelijk zelf moet doen en er is niks mis mee je te verdiepen in onconventionele manieren. Ik ben van mening dat psychedelische middelen je ook goed kunnen helpen met depressiviteit , maar dan moet je wel weten wat je gebruikt en hoe je het gaat gebruiken, want er loert ook zeker gevaar in die hoek."
"Dag 7 Een hele goede nachtrust gehad (zonder lormeta of diazepam) en weer ongelofelijk maf gedroomd. Geen last van rare entiteiten, maar de dromen zijn zeer bijzonder te noemen.Het gaat over onderwerpen die toch wel min of meer spelen of hebben gespeeld in mijn leven. Wat er ook bijzonder aan is dat ik gisteren had geblowd voor het slapen gaan, maar normaliter droom ik dan niet. Hoe ik dat weet? Omdat als ik op vakantie ben, ik pas droom. Maar vannacht dus wel, terwijl ik stoned naar bed ben gegaan. Voor de rest de dosis opgeschroefd naar 3 druppels per dag. Qua G zit ik nog steeds rond de 15ml, maar na 2100 uur savonds niks meer. En dat bezorgd me geen beestjes gevoel onder mijn huid meer, word niet zwetend wakker en hoe ik ook niet mijn dosis G te hebben om weer te kunnen slapen. Gewoon omdraaien en pitten weer Morgen ga ik weer naar mijn werk. Dan zullen we zien of het echt zo goed werkt haha."
"Ik ben Linuxbeheerder. Als ik mijn werk goed doe dan heb ik niks te doen haha"
"Dag 8 Vandaag weer bijzonder goed geslapen zonder een middel te gebruiken. Fris opgestaan en eigenlijk fluitend naar mijn werk gegaan. Het valt me op dat ik alles beter oppak, me vrijer voel, maar vooral niet meer bezig ben met het gebruik. Ik durfde nog niet niks mee te nemen, dus toch 2 buisjes met 3ML meegenomen en dat ging gewoon goed. Toch stiekem genomen, want ja...omdat het kan. Maar ik denk niet dat er issues zouden zijn als ik niks mee neem, maar ik vind dat toch best nog wel spannend. Vooruitgang is er zeker want normaal neem ik 4 buisjes mee haha. Maar het slapen en alles erom heen (naar bed gaan, wakker worden snachts en het opstaan) is echt superieur veranderd. Vanavond ga ik naar mijn dealer toe, omdat ik er nog wat open heb staan, maar ik ben al vastbesloten dat ik gewoonweg niks ga pakken. Waarom? Omdat ik het zonde vind om deze vibe te verliezen. En als ik weer coke ga pakken zit ik om 12 uur vanavond weer met koeieluiken voor het scherm en heb ik weer 10ml G nodig en valium om in slaap te kunnen vallen. No fucking way dat ik dat laat gebeuren!!"
"Ik ben al 11 jaar GHB verslaafd en ik wil er al serieus 5 jaar vanaf. Ik heb al verschillende instanties gelopen waaronder Iriszorg en na twee jaar ben ik er achter gekomen via mijn behandelaar hoer iriszorg in elkaar steekt. En dat is dat het een commerciële bedoeling is. Verslaafde mensen zoveel mee laten doen CGT, MBT, EMDR etc. etc. zodat men aan het einde van het jaar rekeningen kunnen schrijven van letterlijk 15950 euro naar hun ziekenfonds. Maar eindconclusie is dat ik nog steeds verslaafd was en dat ze mij daarvan de schuld gaven omdat ik niet 3 maanden in Wolfheze wil zitten (gaat ook wel als je een goede baan hebt of niet?) Vervolgens uit mijn eigen houtje maar mijzelf aangemeld bij het Radboud voor de Iboga therapie, maar helaas niet mee mogen doen omdat deze gericht is op heroine/methadon verslaafden. Tevens zou er op een hartfilmpje te zien zijn dat ik een hartinfarct heb gehad. Daar waren nog de littekens van te zien. Dus na enig onderzoek gedaan te hebben wil ik toch weer terug naar de Baclofen/Lyrica methode. Omdat ik nog wat stripjes over had van de vorige keer er mee begonnen en mijn arts gevraagd om meerdere strips en om Lyrica. Maar mijn eigen arts is op vakantie, dus kreeg ik een arts in opleiding en ja hoor....mevrouw haalt even de regeltjes weer strak en vindt dat als ik dat wil weer terug moet naar iriszorg. Ik zei, prima, maar dan alleen naar de verslavingsarts/psychiater en niet weer naar die stomme cursussen waardoor ze weer duizenden euro's kunnen uitschrijven zonder dat er daadwerkelijk aan mijn verslaving wordt gewerkt. En hoppakee, dat mag niet. Dus hier sta ik weer. Ik kreeg haar wel zo ver om de Baclofen te schrijven, maar dan ook max 75mg per dag en opgevolgd met Diazepam 10mg per dag. De oudste methode en zo niet gangbaar overdag als je moet werken. Hopelijk komt mijn arts snel terug en schrijft hij me alsnog de Lyrica voor. Bah, voor alle instellingen...enige wat ze willen is schrijven, want clean ben je niks waard voor ze."
"Hardcore_frk zei: Gewoon even uit nieuwsgierigheid: Waarom zou je (je eigen) Changa willen maken? Wij rookten DMT óf uit een glazen methpijpje (voor de echt diepe trips), óf strooiden gewoon wat DMT in onze joints. Als je niet stoned wilt worden, kan je dit toch ook gewoon in een 'tabaksjoint' doen? Of mis ik hier iets? Het toevoegen van de MAO-remmer snap ik ook niet helemaal. Die heeft toch geen invloed bij het roken van DMT? Klik om te vergroten... Nou, omdat ik van kokkerellen houd en toch dmt heb liggen. En de toevoeging van een MAO-remmer is juist heel nuttig. Het zorgt ervoor dat de dmt niet zo hard inslaat als dat je het puur rookt en de trip duurt over het algemeen wat langer. Door de toevoeging van kruiden (en geen nicotinehoudende tabak) kan je de visualisaties ook een beetje sturen. Dmt en changa zijn twee hele verschillende tripervaringen. Bij dmt ben je binnen 5 seconde op reis. Bij changa kan je de heftigheid zelf nog sturen door een hijsje extra te pakken (of niet)."
"Proxima zei: Wat je ook kan doen is helemaal geen oplosmiddel gebruiken. Door de gehele mix warm te maken smelt de DMT vanzelf. Je kan dit bijvoorbeeld doen door het kommetje met de mix erin boven een warm water bad te houden. De DMT smelt op een relatief lage temperatuur, de harmalas blijven aan de DMT plakken en deze twee samen trekken over het algemeen netjes in de kruiden. Op deze manier heb je dus geen oplosmiddel nodig, en weet je dus ook zeker dat er geen oplosmiddel achterblijft. En het is daardoor nog eens sneller klaar voor gebruik. Klik om te vergroten... Dat is op zich ook wel een optie ja. Mag ik vragen welke verhouding jij gebruikt als je dit doet? En warm water....gewoon warm kraanwater? En is het niet zo dat de oplosmiddel juist zorgt voor een evenredige verdeling over de kruiden?"
"Proxima zei: Water in een pan opwarmen, niet kokend heet maar heet maken. Dan het kommetje met mix erin leggen (laten drijven en geen water in laten komen), dan gaat het smelten van de DMT snel genoeg. Als de DMT gesmolten is de mix een tijdje doorroeren, daarna is alles goed genoeg verdeeld. Het helpt hierbij als je de kruiden eerst lekker klein verkruimeld. Als alternatief voor een pan: laatst had iemand aan de hand van deze tip een omgekeerd metalen dekseltje met de mix erin bovenop een glas heet water gezet, dit werkte ook prima. Klik om te vergroten... En wat is je verhouding als ik vragen mag?"
"Hulp is onderweg en van harte welkom. Bedankt voor alle bijdragen en ik houd jullie op de hoogte."