Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD vs paddos

LSD vs paddos

36 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vondt LSD veel zotter als paddo's, omdat het veel langer duurd.
het is compleet gestoord, en daar hou ik wel van :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
^Hehe, ja dat kun je wel stellen... (zonder slaap, en al 18 uur bezig met speed/ghb/keta/xtc/coke, en om 4 uur ;s middags ingekickt op een vol strand met vage mensen. :mrgreen:


Ik heb me gelukkig nog goed kunnen houden, en ben thuis in elkaar gekropen, maar ik snap mensen nu wel beter, die gekke dingen gaan doen... Echt heavy shit... Ken geen harder spul dan lsd, had echt t gevoel dat iemand deurtjes aan t intrappen was, maar misschien als ik t binnenkort nog eens doe dat ik er weer anders over denk. Dat verwacht ik wel eigenlijk... ik kijk er zo onwijs naar uit!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
TechNora zei:
^Hehe, ja dat kun je wel stellen... :mrgreen: Ik heb me gelukkig nog goed kunnen houden, en ben thuis in elkaar gekropen, maar ik snap mensen nu wel beter, die gekke dingen gaan doen... Echt heavy shit... Ken geen harder spul dan lsd, had echt t gevoel dat iemand deurtjes aan t intrappen was, maar misschien als ik t binnenkort nog eens doe dat ik er weer anders over denk. Dat verwacht ik wel eigenlijk... ik kijk er zo onwijs naar uit!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Als je je gewoon goed voorbereid; goede locatie; goed energie pijl enzo, dan kan er eigenlijk weinig mis gaan denk ik. En blijf constant realiseren dat de kans groot is dat als je iets onprettigs ziet; dat het na het slapen weg is, zoals denken dat je hoofd verbrand is. Denk: ik zie morgen wel of het nog steeds zo is, werkt opzich wel.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
^Jaa, ga ik ook zeker doen de volgende keer, alles perfect voorbereiden, ook qua lekker eten enzo, leuke omgeving, leuke mensen om me heen... Ik kan echt bijna niet meer wachten, haha! Ik wéét gewoon ergens dat dit een drug is waar ik nog veel uit kan halen... :sunglasses:

Ik ben er trouwens ook helemaal niet meer bang voor, en na lang nadenken over mijn vorige trip voel ik nu dat ik toe ben aan een nieuwe.(vorige was bijna een half jaar geleden)
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#5
"Ik vondt" is anders ook wel nogal gestoord.
Oja, die "duurd" ook.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
:P
B
BesemeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind bij LSD persoonlijk ook fijner dat je nog enige controle over jezelf hebt:) Ook al ben je heel erg vaag :wink:

Maargoed heb alleen nog maar lage doseringen genomen...

Binnenkort maar eens een hoge dosering nemen en kijken wat het dan wordt^_^
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
TechNora zei:
Ik vind het ook zeker waar, LSD is mentaal best rustig. Je voelt je gewoon heel erg jezelf, en de wereld en alles om je heen is gewoon heel appart
Klik om te vergroten...

Ligt er aan in welke omstandigheden, en hoeveel je neemt. Bij mij was de lsd toch zeker niet mild te noemen. De meest krankzinnige gedachtesprongen in een moordend tempo door mn hoofd... Totaal het contact met de realiteit kwijt zijn. En voor de eerste keer onder invloed (van wat dan ook), was ik ook mezelf totaal kwijt, en kon ik met geen mogelijkheid meer contact krijgen met mezelf...

Ik deed dan ook wel alles fout wat je maar fout kon doen, maar dit om even te laten zien dat het ook anders kan. Paddo's heb ik nog nooit gehad, en eigenlijk hoef ik dat ook niet zo nodig als ik er hierover lees. LSD ga ik zeker wel snel weer een keer proberen op een normale manier :hearteyes:
Klik om te vergroten...
jij had dan ook een ganse maya binnen, dat is geen normale dosis, zelfs ervaren trippers gaan daar echt hard op
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
^Hehe, ja... nu ik er op terugkijk vind ik het wel weer komisch, en echt een actie voor mij :mrgreen: Maar op het moment zelf had ik het er serieus even moeilijk mee :)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#10
denk dat het per persoon verschillend is. De een raakt zichzelf totaal kwijt terwijl de ander het veel helderder vindt....Try & learn als je het zeker wilt weten :wave:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd want tenslote zit lsd in je hoofd. alles wat er in je kop afspeelt gebeurt en een rare vorm. bij mij toch
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
^Hehe, ja... nu ik er op terugkijk vind ik het wel weer komisch, en echt een actie voor mij :mrgreen: Maar op het moment zelf had ik het er serieus even moeilijk mee :)
Klik om te vergroten...
uhu van een halve maya is het al redelijk malfunction bij mij en van een hele ist system error :tongueout:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
TechNora zei:
^Hehe, ja... nu ik er op terugkijk vind ik het wel weer komisch, en echt een actie voor mij :mrgreen: Maar op het moment zelf had ik het er serieus even moeilijk mee :)
Klik om te vergroten...
uhu van een halve maya is het al redelijk malfunction bij mij en van een hele ist system error :tongueout:
Klik om te vergroten...

Van een halve maya tripte ik zelf hoe ik had verwacht van een hele te trippen. Supervisueel, helder maar met veel gedachtes en een trip van 10-14 uur.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vanaf hjoeveel ug krijg je ongevee hallucinaties? Ik heb ongeveer 50 gehad ( halve shiva ) en had niks. Iemand die ik kende van een hele ook niet, ongeveer 100 ug. Krijg je ze echt pas vanaf 200 ug of hoger ofzo?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
ligt ook aan je lichaamsgewicht, en je verwachting. Weeg je 60 kilo dan is 50ug genoeg voor een visuele trip. Misschien waren de blotters niet zo sterk als beweerd werd. als je na een anderhalf uur niets voelt kan je een halfje bijnemen. maar soms. lijkt het alsof ie niet werkt.

Ik liep een keer naar de kluis te zoeken voor de andere blotters... dit terwijl ik helemaal geen kluis heb :) :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je pas visuals boven de 200 ug zou hebben zou haast niemand visuele effecten hebben bij LSD, want zo veel zit er heus niet zo vaak op een zegel.
De enige zegels die in mijn omgeving getest zijn recent zijn maya's, en de kans dat ik dus dezelfde heb is groot.. die zouden 175 ug zijn, dus een halfje zo'n 87.5 ug, en daar had ik een mooie visuele trip van.
Dus ik denk dat 50 ug wel lichte visuals moet geven, en dat ik zelfs wel subtiele visuals van 30-40 ug zou hebben.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb ook al visuals vanaf 50 mics. Een beetje thc erbij versterkt het effect ook aanzienlijk bij mij.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
loadrunner zei:
ligt ook aan je lichaamsgewicht, en je verwachting. Weeg je 60 kilo dan is 50ug genoeg voor een visuele trip. Misschien waren de blotters niet zo sterk als beweerd werd. als je na een anderhalf uur niets voelt kan je een halfje bijnemen. maar soms. lijkt het alsof ie niet werkt.

Ik liep een keer naar de kluis te zoeken voor de andere blotters... dit terwijl ik helemaal geen kluis heb :) :)
Klik om te vergroten...

Ik voelde zeker wat, ik voelde me wel trippy en zeer lekker, was ook best wazig, heb dr ook bij geblowed. Ik zag alleen af n toe was patroontjes, ook toen ik stond te pissen leek het alsof de takken een beetje groeide en krompen. Verder zag ik af n toe iets heel lichtjes ademen. That's it. Die gast had bij een hele ook een beetje lichte paddo visuals, dus wat patroontjes en lichte vervormingen.

Het waren shivas, heeft stonie getest op 90-120 ug glf ik ( is hier een topic van ), dus ga er wel vanuit dat dat gewoon dezelfde zijn als die ik heb. Maar ze kunnen altijd nagemaakt zijn natuurlijk, maar die kans is klein toch bij lsd?
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#19
lsd wordt nooit of toch bijna nooit nagemaakt. ik denk dat het bijna zelfs onmogelijk is :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De kans dat mensen in dezelfde periode op dezelfde vellen printen is klein omdat de vraag ernaar heel laag is en weinig mensen het kunnen maken, dus zo veel nieuws komt er niet op de markt tegelijk. Daarom heb je ook vaak een periode van een paar maanden dezelfde zegels die veel rond gaan. Het kan natuurlijk wel gewoon, dat het nagemaakt is. De sterkte kan natuurlijk ook varrieëren als je dealer of jij het slecht bewaard heeft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."