#1
ik vondt LSD veel zotter als paddo's, omdat het veel langer duurd.
het is compleet gestoord, en daar hou ik wel van![:grin:]()
het is compleet gestoord, en daar hou ik wel van
TechNora zei:^Hehe, ja dat kun je wel stellen...Ik heb me gelukkig nog goed kunnen houden, en ben thuis in elkaar gekropen, maar ik snap mensen nu wel beter, die gekke dingen gaan doen... Echt heavy shit... Ken geen harder spul dan lsd, had echt t gevoel dat iemand deurtjes aan t intrappen was, maar misschien als ik t binnenkort nog eens doe dat ik er weer anders over denk. Dat verwacht ik wel eigenlijk... ik kijk er zo onwijs naar uit!!
![]()
![]()
![]()
jij had dan ook een ganse maya binnen, dat is geen normale dosis, zelfs ervaren trippers gaan daar echt hard opTechNora zei:Ik vind het ook zeker waar, LSD is mentaal best rustig. Je voelt je gewoon heel erg jezelf, en de wereld en alles om je heen is gewoon heel appart
Ligt er aan in welke omstandigheden, en hoeveel je neemt. Bij mij was de lsd toch zeker niet mild te noemen. De meest krankzinnige gedachtesprongen in een moordend tempo door mn hoofd... Totaal het contact met de realiteit kwijt zijn. En voor de eerste keer onder invloed (van wat dan ook), was ik ook mezelf totaal kwijt, en kon ik met geen mogelijkheid meer contact krijgen met mezelf...
Ik deed dan ook wel alles fout wat je maar fout kon doen, maar dit om even te laten zien dat het ook anders kan. Paddo's heb ik nog nooit gehad, en eigenlijk hoef ik dat ook niet zo nodig als ik er hierover lees. LSD ga ik zeker wel snel weer een keer proberen op een normale manier![]()
Maar op het moment zelf had ik het er serieus even moeilijk mee 
uhu van een halve maya is het al redelijk malfunction bij mij en van een hele ist system errorTechNora zei:^Hehe, ja... nu ik er op terugkijk vind ik het wel weer komisch, en echt een actie voor mijMaar op het moment zelf had ik het er serieus even moeilijk mee
![]()
Jeller zei:uhu van een halve maya is het al redelijk malfunction bij mij en van een hele ist system errorTechNora zei:^Hehe, ja... nu ik er op terugkijk vind ik het wel weer komisch, en echt een actie voor mijMaar op het moment zelf had ik het er serieus even moeilijk mee
![]()
![]()
loadrunner zei:ligt ook aan je lichaamsgewicht, en je verwachting. Weeg je 60 kilo dan is 50ug genoeg voor een visuele trip. Misschien waren de blotters niet zo sterk als beweerd werd. als je na een anderhalf uur niets voelt kan je een halfje bijnemen. maar soms. lijkt het alsof ie niet werkt.
Ik liep een keer naar de kluis te zoeken voor de andere blotters... dit terwijl ik helemaal geen kluis heb![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."