Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal na een heftige week waarin ik elke dag had willen pakken ben ik benieuwd of mijn triggers wel helemaal gezond zijn. Het begon ooit met roombroodjes en pannenkoeken die volgestrooid zijn met poedersuiker, maar nu pak ik net een “sprinkle” koekje en ik kan alleen maar denken aan 3mmc. Zijn hier meer mensen die zo extreem zijn met links leggen?"
"Met wat erop?"
"Heftig. Ik denk dat dat voor mij ook echt een hele grote grens is: alles maar aanpakken om iets te kunnen voelen."
"Ik denk dat dat wel meevalt, ik kan zelf ook zo’n druktemakerd zijn. Maar dat betekend denk ik ook dat je er voorzichtig mee omgaat. Je weet het zelf natuurlijk ook wel maar hoe eerder je stopt hoe minder kans op blijvende schade. Je zult er versteld van staan hoe goed je je voelt na een maandje zonder 3mmc!"
"sljoopie zei: Hallo, Gebruik al 20 jaar lang voornamelijk speed,wekelijks. Van alles en nog wat gehad in al die jaren maar bijna nooit mdma en nu ook lsd. Maandag mdma gedaan, meerdere setjes en in totaal 1gr goeie mdma gehad. Amper vaag, die ander na 0.2 al van het padje af. Vandaag voor het eerst 1 lsd zegel genomen met een ander, een grens die ik eigenlijk nooit over wou gaan. Die ander met ook veel drugs ervaring had nog nooit van zn leven zo'n vette trip gehad, ik heb zelfs hier ook amper wat van gemerkt. Zijn er stofjes of receptoren in m'n brein afgestorven ofzo of is dit allemaal vrij normaal? (NEE, normaal zeker niet) Alvast bedankt Klik om te vergroten... Ik heb zelf ook jarenlang dagelijks speed gebruikt en weet wel dat ik op een gegeve moment niet meer heel erg levend uit mijn ogen keek. Zo haalde het ook een hele creatieve kant weg. (Wat het me in het begin juist extra leek te geven) Alles wat ik er toen bijgebruikte was “wel leuk” maar niet wat het moest zijn op een nuchter brein. Zo heb ik een keer een suuuuper saaie lsd trip gehad en alleen maar lopen appen met iemand die totaal geen behoefte had aan mijn aanwezigheid. Terwijl in tijden dat ik het op nuchtere toestand gebruikte, een hele dierentuin om me heen zag en hele andere mooie dingen waarvan ik niet wilde dat het stopte. Ik weet zeker dat als jij stopt met speedgebruik, en je van jezelf weer geluksstofjes gaat aanmaken, wat tijd nodig heeft, je heel anders zal reageren op mdma en vooral lsd. Maarja stoppen met speedgebruik, dat ligt natuurlijk wat gevoelig. Doe je dit echt al 20 jaar lang? 😔"
"Meisje1234 zei: Ik schaam me ontzettend.. ik dacht dat het mij nooit zou kunnen overkomen maar sinds een maand of twee durf ik het hard op tegen mezelf te zeggen.. ik ben verslaafd.. al een jaar lang is mijn gebruik erg toe genomen en gebruik ik coke als ik alleen ben.. ook in toenemende mate. Nu gebruik ik zo’n 2-3keer in de week, bij uitzondering een week niet. Blowen doe ik dagelijks tot 4 x in de week en soms een periode niet waarin ik dan veel nachtmerries heb. Het is allemaal denk ik begonnen toen vorig jaar mijn relatie uitging waar ik echt heel erg blij mee ben overigens want hij vertelde mij hoe ik mijn leven moest leven en maakte me erg onzeker. Toen het uitging ervaarde ik veel meer vrijheid en leek het wel alsof ik wat in moest halen. Ik durf er niemand over te vertellen. Ook mijn huidige nieuwe partner niet. Ze is wel heel begripvol en ze ondersteund mij in alles. Maar ik schaam me te erg om het haar te vertellen. Ook familie of de huisarts wil ik niets vertellen. Ik wil het zelf doen en ik denk en hoop ergens nog steeds dat dat kan. Want wat als je het écht niet wil vertellen? De knop moet nu écht om. hebben jullie adviezen om beter om te kunnen gaan met craving? Nee zeggen tegen drugs is het enige antwoord Maar ik ben continu aan het zoeken naar excuses om wel te kunnen gebruiken. Daar waar ik met mezelf afspreek “niet meer alleen maar slechts met vrienden” betrap ik mezelf er op dat ik dan echt in overmate gebruik. Emoties gaan voortdurend alle kanten op en ik weet soms gewoon echt even niet meer wie ik ben en waar ik voor sta. Klik om te vergroten... Hey meid, het lijkt erop alsof jij iets hebt gevonden waar jij na je vorige relatie zelf de controle over kan nemen, en wat jou troost bied voor verdriet waar je zelf nog niet helemaal bewust van bent. Dit komt mij heel erg bekent voor en ik zou hier graag eens met je over willen praten. Het gebruik is namelijk niet het probleem, het is de reden waarom. Sta je er voor open om erachter te komen waarom je je uitweg zoekt in middelen? Liefs"
"Pepschepje zei: Ik begrijp je volkomen. Ik gebruikte dagelijks coke, om mijn hoofd leeg te maken van de oorlog die ik dagelijks ervaar. toen ik 3cmc ontdekte ging ik dat erbij gebruiken. Want goedkoop, goed effect en makkelijk te krijgen. Ik kan nu van mijzelf zeggen dat ik daar nu een verslaving van heb ontwikkeld. Ik snuif het nu elke dag, en elke dag neem ik mij voor dat niet meer te doen. Elke dag neem ik mij voor het helemaal anders te gaan doen. En wat doe ik? Precies hetzelfde als gister en eergisteren. ik vind het heel moeilijk maar ook ik moet hulp gaan zoeken. Klik om te vergroten... Kom asjeblieft uit die donkere doodlopende wereld het is daarbuiten zo mooi als je even doorbijt 🫶"
"3ww - Alt-j"
"Nee toch Taro van Alt-j"
"Stoppen ze dit ook in 3mmc? Ik voel me echt alles behalve fijn"