#1
Ja tis als kroketten en frikandellen
Ja man. Beetje zurigπ§Ruikt het naar appeltjes?
Los van wat @FredKroket zegt,Das pep denk haha
Heb ik ook wel eens gehad ja. Bij mij zag het er toen ook helemaal grijs en gespikkeld uit. Ik vertrouwde het voor geen meter, maar volgens de testservice was het alsnog gewoon 4-MMC.Hallo allemaal,
Net heb ik 2 gram 4mmc opgehaald maar zie dat het aardig vochtig en plakkerig is? Is dit normaal? Ook ruikt het ontzettend zoet. 3mmc nooit ergens last van en ruikt ook niet zoet!
Alvast bedanktπ
Zuivere amfetaminesulfaat is geurloos π€Los van wat @FredKroket zegt,
Als je het verschil tussen 4mmc en pep niet ziet, ruikt of proeft ben je gewoon blind, uw reukzin verloren of uw smaakzin kwijt.
Maar 4mmc niet. (Toch?).Zuivere amfetaminesulfaat is geurloos π€
Volgens mij zijn geuren in 4-MMC toe te schrijven aan oplosmiddelen en trace amounts van grondstoffen.Maar 4mmc niet. (Toch?).
Het ging wel specifiekover het verschil tussen 4mmc en pep.
Betweter. πππ
Dus even samenvattend, 4-mmc en amfetamine die 100 procent zuiver is geproduceerd is geurloos, maar hoe vaak kom je zoiets eigenlijk is tegen op de straat markt of rc markt?Volgens mij zijn geuren in 4-MMC toe te schrijven aan oplosmiddelen en trace amounts van grondstoffen.
NeeDus even samenvattend, 4-mmc en amfetamine die 100 procent zuiver is geproduceerd is geurloos, maar hoe vaak kom je zoiets eigenlijk is tegen op de straat markt of rc markt?
De bamischijf valt niet ver van de boom.Ja tis als kroketten en frikandellen
Is okΓ© schat.Oke sorry hoor
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."