Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4mmc plakkerig?

4mmc plakkerig?

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja tis als kroketten en frikandellen
G
Gabber1020Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo allemaal,
Net heb ik 2 gram 4mmc opgehaald maar zie dat het aardig vochtig en plakkerig is? Is dit normaal? Ook ruikt het ontzettend zoet. 3mmc nooit ergens last van en ruikt ook niet zoet!
Alvast bedankt😜
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ruikt het naar appeltjes?
G
Gabber1020Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Beschermbengel zei:
Ruikt het naar appeltjes?
Klik om te vergroten...
Ja man. Beetje zurig🧐
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Das pep denk haha
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speculeren over wat iets is, is verboden hier. Lees de huisregels maar.

Laten testen is de enige manier om erachter te komen wat iets is.
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke sorry hoor
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beschermbengel zei:
Das pep denk haha
Klik om te vergroten...
Los van wat @FredKroket zegt,
Als je het verschil tussen 4mmc en pep niet ziet, ruikt of proeft ben je gewoon blind, uw reukzin verloren of uw smaakzin kwijt.
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk dat je heel trots mag zijn als je de verschillen niet ziet of ruikt
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gabber1020 zei:
Hallo allemaal,
Net heb ik 2 gram 4mmc opgehaald maar zie dat het aardig vochtig en plakkerig is? Is dit normaal? Ook ruikt het ontzettend zoet. 3mmc nooit ergens last van en ruikt ook niet zoet!
Alvast bedankt😜
Klik om te vergroten...
Heb ik ook wel eens gehad ja. Bij mij zag het er toen ook helemaal grijs en gespikkeld uit. Ik vertrouwde het voor geen meter, maar volgens de testservice was het alsnog gewoon 4-MMC.

Maar als drugs er anders uit zien dan verwacht dan altijd ff laten testen. Lijkt me in dit geval ook een goed idee want dit is niet helemaal de bedoeling zo.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Los van wat @FredKroket zegt,
Als je het verschil tussen 4mmc en pep niet ziet, ruikt of proeft ben je gewoon blind, uw reukzin verloren of uw smaakzin kwijt.
Klik om te vergroten...
Zuivere amfetaminesulfaat is geurloos πŸ€“
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Neo-Shulginist zei:
Zuivere amfetaminesulfaat is geurloos πŸ€“
Klik om te vergroten...
Maar 4mmc niet. (Toch?).


Het ging wel specifiekover het verschil tussen 4mmc en pep.


Betweter. 😝😝😝
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Maar 4mmc niet. (Toch?).


Het ging wel specifiekover het verschil tussen 4mmc en pep.


Betweter. 😝😝😝
Klik om te vergroten...
Volgens mij zijn geuren in 4-MMC toe te schrijven aan oplosmiddelen en trace amounts van grondstoffen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neo-Shulginist zei:
Volgens mij zijn geuren in 4-MMC toe te schrijven aan oplosmiddelen en trace amounts van grondstoffen.
Klik om te vergroten...
Dus even samenvattend, 4-mmc en amfetamine die 100 procent zuiver is geproduceerd is geurloos, maar hoe vaak kom je zoiets eigenlijk is tegen op de straat markt of rc markt?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Dus even samenvattend, 4-mmc en amfetamine die 100 procent zuiver is geproduceerd is geurloos, maar hoe vaak kom je zoiets eigenlijk is tegen op de straat markt of rc markt?
Klik om te vergroten...
Nee
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beschermbengel zei:
Ja tis als kroketten en frikandellen
Klik om te vergroten...
De bamischijf valt niet ver van de boom.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beschermbengel zei:
Oke sorry hoor
Klik om te vergroten...
Is okΓ© schat.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."