5 Gr in 24 uur met 30 graden is het antwoord. Je lichaam moet zo hard werken met dergelijke temperaturen.
Het is niet alsof het enkel op dat punt verkeerd ging he.
Om het heel simpel uit te leggen, het kon ook zijn dat uw lichaam 2,5gr wel kan verwerken op 24u, maar 2,6 gram niet.
Zoals velen hier al zeiden.
Misschien een vreemde batch,
Veel te warm weer
Veel te weinig slaap
Veel teveel drugs.
Draag zorg voor je lichaam.
Het is niet alsof het enkel op dat punt verkeerd ging he.Ik was met capsules begonnen om 12 uur zaterdagmiddag voor een festival, toen ben ik gaan snuiven tot zondagavond en toen heb ik die nieuwe besteld en is het fout gegaan. We hadden toen samen 5 gram op. Normaal gesproken als mijn lichaam moe is uit dit zich in de wazige effecten van 3mmc, dan ga ik ook gewoon slapen. Dit was anders, ik zit er ook aan te denken of het met de hitte te maken kan hebben gehad maar blijf het raar vinden dat het zo omsloeg bij die nieuwe 3mmc.
Laat het testen! Dat is de enige manier om te weten wat het is.Ik wilde weten wat kon zijn, zat er fentanyl in? Was het wel 3mmc?
Ben ik deels met je eens, maar zo plotseling en zo heftig is niet typerend. Zie hieronder.Hoe lang was je al bezig?
Alles wat je omschrijft klinkt als teveel (drugs), te weinig (slaap)
Maar ik ben alsnog wel benieuwd naar het tijdsbestek waarin dit gebeurd is en of TS al meerdere nachten bezig was.maar een half uur later zat zij in hetzelfde schuitje
Ik was met capsules begonnen om 12 uur zaterdagmiddag voor een festival, toen ben ik gaan snuiven tot zondagavond en toen heb ik die nieuwe besteld en is het fout gegaan. We hadden toen samen 5 gram op. Normaal gesproken als mijn lichaam moe is uit dit zich in de wazige effecten van 3mmc, dan ga ik ook gewoon slapen. Dit was anders, ik zit er ook aan te denken of het met de hitte te maken kan hebben gehad maar blijf het raar vinden dat het zo omsloeg bij die nieuwe 3mmc.Hoe lang was je al bezig?
Het was niet zo dat ik langer bezig was dan wat ik normaal gewent ben ofzo, het is allemaal van zaterdagmiddag op zondagavond gebeurd, dus ik blijf het zo raar vinden. Wat ook echt heel raar is, en nu ga ik iets vertellen waar ik niet trots op ben. Maar toen ik die maandag wakker werd wilde ik perse weten hoe het na wat uurtjes slaap zou vallen. En er volgde weer een heel naar gevoel met veel angst en spanningen. Ik ben de hele dag bezig geweest met dingen zoeken die het konden verminderen, maar er was niks wat werkte.Ben ik deels met je eens, maar zo plotseling en zo heftig is niet typerend. Zie hieronder.
Maar ik ben alsnog wel benieuwd naar het tijdsbestek waarin dit gebeurd is en of TS al meerdere nachten bezig was.
Hoe lang was je al bezig?
Wat bedoel je met TS?Ben ik deels met je eens, maar zo plotseling en zo heftig is niet typerend. Zie hieronder.
Maar ik ben alsnog wel benieuwd naar het tijdsbestek waarin dit gebeurd is en of TS al meerdere nachten bezig was.
TS = TopicStarterWat bedoel je met TS?![]()
Ik ga eens kijken waar ik dit kan laten doen buiten novadic kentron om, bedankt!TS = TopicStarter
Verder wat al eerder is gezegd, als je nog over hebt, laat het testen bij een lab.
2500 mg 3mmc in 36 uur zonder slaap op een festival bij 32°C geeft sowieso een vrij forse klap.Ik was met capsules begonnen om 12 uur zaterdagmiddag voor een festival, toen ben ik gaan snuiven tot zondagavond en toen heb ik die nieuwe besteld en is het fout gegaan. We hadden toen samen 5 gram op. Normaal gesproken als mijn lichaam moe is uit dit zich in de wazige effecten van 3mmc, dan ga ik ook gewoon slapen. Dit was anders, ik zit er ook aan te denken of het met de hitte te maken kan hebben gehad maar blijf het raar vinden dat het zo omsloeg bij die nieuwe 3mmc.
Hier: https://www.drugs-test.nl/Ik ga eens kijken waar ik dit kan laten doen buiten novadic kentron om, bedankt!
Bij zulke extreme hoeveelheden frituur je je hersenpan zodanig dat je vanuit je zelf ook niet meer helemaal helder blijft, vooral icm met meer dan een etmaal wakker zijn.Ik was met capsules begonnen om 12 uur zaterdagmiddag voor een festival, toen ben ik gaan snuiven tot zondagavond en toen heb ik die nieuwe besteld en is het fout gegaan. We hadden toen samen 5 gram op. Normaal gesproken als mijn lichaam moe is uit dit zich in de wazige effecten van 3mmc, dan ga ik ook gewoon slapen. Dit was anders, ik zit er ook aan te denken of het met de hitte te maken kan hebben gehad maar blijf het raar vinden dat het zo omsloeg bij die nieuwe 3mmc.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."