Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc vermalen om te snuiven

3mmc vermalen om te snuiven

14 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja of in een spuitje en dan anaal. Elke methode heeft zijn voor en tegens. In een vloeitje is fijn gemalen ook wel fijner toch of maakt dat niet uit
M
Marcel1998Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey ik heb al vaker 3mmc gedaan. Altijd gesnoven maar dit keer heb ik kristallen gekregen. Hoe kan ik die het besten vermalen tot poeder?
Sliken is echt geen optie heb dan gewoon 10 min die gore smaak in mun mond🤮
C
CardboardLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan ze ook gewoon in een vloeitje doen en bommen, of een capsule gebruiken. Snuiven is echt zo zonde. Van je neus en van de effecten.
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi, voor €2-€3 koop je bij Blokker, dille & kamille of de Hema een kleine vijzel. Daar kun je het goed in fijn malen.
Veel plezier
D
DutchversaLid
01-01-2024, 00:00
#5
www.dille-kamille.nl

Vijzel, porselein, Ø 7 cm

Bekijk onze Vijzel, porselein, Ø 7 cm van €3.5 en nog veel meer in Voor foodies en thuiskoks. Gratis verzonden vanaf € 39,- of kom langs in onze winkels!
www.dille-kamille.nl www.dille-kamille.nl
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rol gewoon over dat zakkie heen met en mok of glas. Tada
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
3mmc kristallen zijn redelijk makkelijk te breken. Ik doe meestal of tering hard op t zakje rammen met een hard voorwerp (wel kans dat je zakje lek gaat) of ik plet t gwn met een pasje en dan schuif je er een soortvan overheen terwijl je drukt en dan krijg je hele fijne poeder
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marcel1998 zei:
Hey ik heb al vaker 3mmc gedaan. Altijd gesnoven maar dit keer heb ik kristallen gekregen. Hoe kan ik die het besten vermalen tot poeder?
Sliken is echt geen optie heb dan gewoon 10 min die gore smaak in mun mond🤮
Klik om te vergroten...
3 mmc is er toch niet meer ?
Hoe weet je dat het geen 2 mmc of andere rommel is?
Ben ik wel benieuwd naar 😇
M
Marcel1998Lid
01-01-2024, 00:00
#9

Kit Kat zei:
3 mmc is er toch niet meer ?
Hoe weet je dat het geen 2 mmc of andere rommel is?
Ben ik wel benieuwd naar 😇
Klik om te vergroten...
een vriend van mij had toen het nog legaal was 20 gram gekocht. En ik had toen poeder gekocht. Maar heb nu kristallen van hem over gekocht
B
BeschermbengelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Stap 1: leg iets wat op de deksel van een schoenendoos lijkt met de dichte kant op tafel
Stap 2: leg hier een spiegel in
Stap 3: gooi wat van de kristalletjes op de spiegel
Stap 4: leg een pasje er bovenop en druk met je handen eroverheen tegel de spiegel aan (maak eventueel schurende bewegingen)
Stap 5: hak het voorzichtig fijn en herhaal stap 4 af en toe nog even tot je echt een fijn poeder hebt.
Als je denkt “oh het kan er ook wel in als het nog op grof suiker lijkt”; niet doen. Het is zonde van het effect en je kan minder lang door met je neus. Je neusslijmvlies kan namelijk zo beschadigd raken dat het helemaal opzwelt en dan valt er niets meer te snuiven, heeeeeeel frustreren.

ohja als je dan aan het eind denkt shit het is op, zoek in de deksel van de schoenendoos :) daar is namelijk alles mooi in naast gevallen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Grip zakje dichtlaten en met de achterkant van een lepel het pletten en kapot drukken.

Tijdens het maken van lijntjes met een pasje nog iets fijner maken door te hakken met het pasje.

Tadaaaaa
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#12
Doe er een extra zakje omheen en stamp het fijn met een aansteker oid. Zo deed ik dat altijd met brokjes coke. Zal met kristallen ook wel werken.
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dutchversa1972 zei:
Hoi, voor €2-€3 koop je bij Blokker, dille & kamille of de Hema een kleine vijzel. Daar kun je het goed in fijn malen.
Veel plezier
Klik om te vergroten...
Dit zou ik eigenlijk afraden aangezien er volgens mij behoorlijk wat achterblijft in je vijzel. En volgens mij krijg je dat ding niet makkelijk schoon. (Edit: Tenminste degene die ik heb gezien waren enigsinds grof van structuur aan de binnenkant. Zelf geen ervaring mee)
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#14
TheRealKoekert zei:
Dit zou ik eigenlijk afraden aangezien er volgens mij behoorlijk wat achterblijft in je vijzel. En volgens mij krijg je dat ding niet makkelijk schoon.
Klik om te vergroten...
Dat was mijn gedachte ook, jammer van het spul!
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dutchversa1972 zei:
In een vloeitje is fijn gemalen ook wel fijner toch of maakt dat niet uit
Klik om te vergroten...
Ik zorg altijd dat alle 3mmc in de hoek van het zakje zit en dan plet ik m met een bic aansteker, beetje rollen enzo dan schud ik t zakje weer en doe ik dat nog een paar keer.
Voor bommetjes maakt het weinig uit, ik vind het makkelijk doseren op het oog als het poeder is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."