#1
Ja of in een spuitje en dan anaal. Elke methode heeft zijn voor en tegens. In een vloeitje is fijn gemalen ook wel fijner toch of maakt dat niet uit
3 mmc is er toch niet meer ?Hey ik heb al vaker 3mmc gedaan. Altijd gesnoven maar dit keer heb ik kristallen gekregen. Hoe kan ik die het besten vermalen tot poeder?
Sliken is echt geen optie heb dan gewoon 10 min die gore smaak in mun mond🤮
een vriend van mij had toen het nog legaal was 20 gram gekocht. En ik had toen poeder gekocht. Maar heb nu kristallen van hem over gekocht3 mmc is er toch niet meer ?
Hoe weet je dat het geen 2 mmc of andere rommel is?
Ben ik wel benieuwd naar 😇
Dit zou ik eigenlijk afraden aangezien er volgens mij behoorlijk wat achterblijft in je vijzel. En volgens mij krijg je dat ding niet makkelijk schoon. (Edit: Tenminste degene die ik heb gezien waren enigsinds grof van structuur aan de binnenkant. Zelf geen ervaring mee)Hoi, voor €2-€3 koop je bij Blokker, dille & kamille of de Hema een kleine vijzel. Daar kun je het goed in fijn malen.
Veel plezier
Dat was mijn gedachte ook, jammer van het spul!Dit zou ik eigenlijk afraden aangezien er volgens mij behoorlijk wat achterblijft in je vijzel. En volgens mij krijg je dat ding niet makkelijk schoon.
Ik zorg altijd dat alle 3mmc in de hoek van het zakje zit en dan plet ik m met een bic aansteker, beetje rollen enzo dan schud ik t zakje weer en doe ik dat nog een paar keer.In een vloeitje is fijn gemalen ook wel fijner toch of maakt dat niet uit
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."