Ik kreeg geen erectie, maar was wel behoorlijk opgewonden moet ik zeggen.
#2
Ik was niet suf en mijn spieren waren ook niet verslapt. Het gevoel hield 4-5 uur aan. Het had iets weg van XTC, maar ik ging niet hard ofzo.
#3
Waren je spieren wel wat verslapt ?
Werkte het lang eigenlijk,of was het maar voor een paar uurtjes en dan over.
#4
Hallo allemaal,
Ik ben een wat introverte type. 6-7 jaar terug kreeg ik van iemand een blauwe pil uit een doordrukstrip. Diegene vertelde dat ik er een lekker gevoel aan over zou houden. Wat ie vertelde klopte ook. Het was alsof dat pilletje voor mij was uitgevonden. Een lekker gevoel, letterlijk rooie oortjes, een warme gelukkige gevoel van binnen. Kon met iedereen goed overweg en ik was een hartstikke spontaan mens opeens. Helaas is degene die mij het wonderpilletje gaf naar het buitenland vertrokken zonder dat ik hem kon vragen hoe de pil heette. Kan me nog vaag herinneren dat het iets met een 'Z' was. Z..... nog wat. Weten jullie misschien wat het was?
#5
Kun je er misschien iets meer over vertellen? Hoe lang duurde het bijvoorbeeld voordat het werkte? Werkte het slaapversterkend of werd je er juist actief van?
Zolpidem is een benzo die met een z begint, maar aan een blauw pilletje denk ik zelf toch snel aan Diazepam/ valium.
#6
Het werkte binnen een uur ongeveer. Ik werd er niet actief van, maar wel heel sociaal en vrolijk, wat ik eigenlijk nooit ben Overigens weet ik niet zeker of het met een 'z' begon of dat er een 'z' in zat. Bedankt voor je reactie!
#7
zal wel diazepam 10mg zijn geweest denk ik, ik ervaarde het zelfde toen ik net begon met diezepam