Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen magische blauwe pilletje was het..

Een magische blauwe pilletje was het..

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DonnieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kreeg geen erectie, maar was wel behoorlijk opgewonden moet ik zeggen.
D
DonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik was niet suf en mijn spieren waren ook niet verslapt. Het gevoel hield 4-5 uur aan. Het had iets weg van XTC, maar ik ging niet hard ofzo.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waren je spieren wel wat verslapt ?
Werkte het lang eigenlijk,of was het maar voor een paar uurtjes en dan over.
D
DonnieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo allemaal,

Ik ben een wat introverte type. 6-7 jaar terug kreeg ik van iemand een blauwe pil uit een doordrukstrip. Diegene vertelde dat ik er een lekker gevoel aan over zou houden. Wat ie vertelde klopte ook. Het was alsof dat pilletje voor mij was uitgevonden. Een lekker gevoel, letterlijk rooie oortjes, een warme gelukkige gevoel van binnen. Kon met iedereen goed overweg en ik was een hartstikke spontaan mens opeens. Helaas is degene die mij het wonderpilletje gaf naar het buitenland vertrokken zonder dat ik hem kon vragen hoe de pil heette. Kan me nog vaag herinneren dat het iets met een 'Z' was. Z..... nog wat. Weten jullie misschien wat het was?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kun je er misschien iets meer over vertellen? Hoe lang duurde het bijvoorbeeld voordat het werkte? Werkte het slaapversterkend of werd je er juist actief van?

Zolpidem is een benzo die met een z begint, maar aan een blauw pilletje denk ik zelf toch snel aan Diazepam/ valium.
D
DonnieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het werkte binnen een uur ongeveer. Ik werd er niet actief van, maar wel heel sociaal en vrolijk, wat ik eigenlijk nooit ben :confused: Overigens weet ik niet zeker of het met een 'z' begon of dat er een 'z' in zat. Bedankt voor je reactie!
B
BenzotekzLid
01-01-2024, 00:00
#7
zal wel diazepam 10mg zijn geweest denk ik, ik ervaarde het zelfde toen ik net begon met diezepam
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zetpillen?? :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Viagra?
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Viagra?
Klik om te vergroten...

Dat is toch niet met een Z of ze hebben nu het alfabet ook al veranderd?? en zo ja wanneer :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."