Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"vind de eitjes 20mg best wel relaxt, alleen ze werken naar mijn mening snel uit. en Diazepam 10mg blijft toch me favo. overdag maar ook mbt. slapen."
"nou mensnen heb het tot nu toe 2x geprobeert. 1x met wiet 1 hijsje en 1x met lichte hash een paar hijsjes. maar ondanks dat ik het vroeger grappig en lekker vond en genoot van de lach en vreet kicks. en alleen maar stoned achter de playstation zat. is dat stoned zijn nu echt geen dimensie meer voor mij. beide keren dacht ik van wat stom dat ik dit weer probeer het voelt helemaal niet lekker. ik ga weer veelste veel nadenken en kan geen onderscheid meer maken tussen realistishe gedachtes van mijzelf. dus beide keren weer 2 dikke benzo's er bovenop gedaan veel gegeten en een douche genomen om het effect (van die paar hijsjes weer te laten zakken). Niet aan te raden als je zoals mij bent dus. wiet en hash zijn voor mij geen optie meer en dat geld trouwens voor alle drugs ben inmiddels ook bezig me benzo's aftebouwen en dat gaat goed. mvg. marcel"
"Ik slik op een dag zo'n: 40mg Diazepam 80mg Oxazepam 40mg Temazepam En dan nog de Antideprisiva: Lexapro: 20mg En als stok achter de deur: Refusal: 250mg Mijn vraag is of het zonde is dat ik er energy drinks en vele kopjes koffie bij drink. Want in het begin was ik uiteraard erg suf maar nu ik tolerantie op heb gebouwd tegen de benzo's en ook tegen de Lexapro. voel ik nog weinig. Ik ben nog steeds niet suicidaal of extreem deprisief maar ik vond het gevoel van de valium in het begin echt relax het gaf me echt weer zin in het leven. Zou het helpen als ik stop met zoveel caffeine te nemen om de effecten weer wat sterker te maken ? PS. ik ben 26 en ben geen recreatiefe gebruiker ik ben in afwachting van een clinishe opname voor langere termijn. en gebruik dit dus tot die tijd. Dus ik zit niet op moraal ridders te wachten maar meer op adviesen over hoe ik de boel kan versterken etc. Of mischien maak ik wel een fout in de combinatie van de benzo's die elkaar mischien tegen werken. Alvast bedankt voor eventuele reacties"
"Nou blijkbaar heb ik een rare vraag gesteld want heb nog geen reply's Common ppl er moet toch wel wat over te zeggen zijn ?"
"zal wel diazepam 10mg zijn geweest denk ik, ik ervaarde het zelfde toen ik net begon met diezepam"
"speedjunky69 zei: eeh ja voor of 2 keer daarna kan je strippen leegvreten zoonder enig effect(bij wijze van spreken). temazepam= een crappy benzo! Klik om te vergroten... dat ervaar ik inderdaad ook zo. Maar afgezien van euforie zijn ze wel ok om 1 in te nemen voor et slapen en dan lekker door slapen"
"Hier even een overzichtje van mijn gemiddelde dagelijkse dosis medicijnen. paracetamol omdat ik af en toe misselijk van de refusal word. refusal zodat ik het dan niet in me hoofd haal te gaan drinken, want daar is alle ellende mee begonnen, drank was eigenlijk mijn eerste angst remmer. en dan als ik eenmaal aangeschoten was moest er snuif coke bij, en als dan het geld en coke op was. dan maakte et niet meer uit dan ging alles er in van speed tot xtc. tot ik er bij neer viel. Ik ben pas 26 en die levenstyle heeft me zo verschrikkelijk kapot gemaakt dat ik hulp ben gaan zoeken nadat ik opgenomen ben bij een crisis opvang nu clean ben geworden op basis van de benzo's omdat ik daar me angst mee kwijt ben geraakt en ik moet zeggen dat ik me echt goed voel. ik heb weer zin om dingen te ondernemen, word niet beperkt door angsten. ik praat veel en met veel entousiastme etc. en boven alles, ik heb geen katers, ik heb me vriendin weer terug, ik richt geen schade aan me zeldf of anderen meer aan. ik voel me weer me zelf. Nou word me verteld dat ik nog al hoge dosis aan medicatie neem van verschillende kanten. Graag jullie commentaar en gedachtens hier over. en ook nog ff de vraag, "angst en piekeren/paniek" zijn mijn grootste belemringen ik combineer nu oxa met dia, maar is het mischien een idee om meer oxa te slikken en minder dia ? of andersom ? (zoals ik het nu doe) want nu gaat het prima met me alleen ik merk wel al dat na 2 weken me tolerantie erg hoog is geworden. PS. ja ik weet dat het zwaar verslavend is en je afhankelijk van de benzo's word. maar eerlijk gezegt ben ik dat 1000x liever dan van alcohol en coke --------------------------------------------------------------------------------------- Maandag 7 September: 2x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens en savonds 1x(Refusal-250mg) - sochtens 1x(DIA-10mg) - sochtens 1x(DIA-10mg) - smiddags 3x(DIA-10mg) - savonds Totaal-Diazepam: 5x - 10mg -------------------------------- Dinsdag 8 September: 2x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens en savonds 1x(refusal-250mg) - sochtens 1x(DIA-10mg) - sochtens 1x(DIA-10mg) - smiddags 3x(DIA-10mg) - savonds 2x(OXA-10mg) - savonds Totaal-Diazepam 5x - 10mg Totaal-Oxazepam 2x - 10mg (wil er ook nog even bijvermelden dat ik er energy drinks tussendoor drink zodat ik wel energy heb maar daen niet te suf word maar dan zonder angst paniek of stress, heeft dit wel zin allemaal ? en roken deed ik hiervoor iets van 40 sigarretten per dag, en nu word ik na 2 sigaretten al misselijk)"
"nou ben ik een maand geleden begonnen met 2 diazepam 10mg per dag om dat de oxa's 10mg niet sterk genoeg waren voor me. inmiddels een maand later moetje kijken: Maandag 21 September: 1x(Paracetamol/Cofeinne 500/50mg) - sochtens 1x(Refusal-250mg) sochtens 1x(DIA-10mg) sochtens 4x(DIA-10mg) smiddags 2x(OXA-50mg) savonds en ik voel me op dit moment niet eens zo verlost van mijn angsten / spanningen en onrust. als toen ik net begon met de benzo's Laat het dus ook duidelijk zijn dat ik ze niet recreatief gebruik!. nja gelukkig morgen afspraak met mijn psychiater om te kijken voor een detox en een landurige opnamen, om al deze pammen op een gegeven moment te kunnen vervangen door de nieuwe types anti depresiva waar veel goede berichten over zijn en waar geen lichamelijk tolerantie de kop op steekt, en je dus zeg maar gewoon kan kuren om een beetje normaal te functioneren in deze maatschaapij groetjes marcel"
"Vigilante zei: Mijn idee erover: ik vind t wel veel wat je slikt Klik om te vergroten... Ja tolerntie verschilt natuurlijk ook bij iedereen, maar ik hoor dus vaker dat het vrij veel is. Maar dan hoor ik ook weer van mensen met nog hogere doseringen en die er dan nog bij zuipen ook. vraag me af of iemand aanraders of afraders heeft, zoals bijv. geen redbull drinken. Of verschillende combo's maken van de pams. Ik heb overgins geen slaap problemen, en ben overdag onder invloed van al deze medicatie gewoon energiek en actief. dat is eigenlijk pas gebeurd sins ik ben begonnen net de benzo's nu de overheersende angst en stress gedempt is kan ik me weer op constructieve dingen concentreren, en een beetje (non-artificial) lol hebben. ik hoor graag meer. mvg. Marcel"
"Vigilante zei: Tschijnt erg verslavend te zijn, doe je dit elke dag of wat? Klik om te vergroten... ja"