#1
vind de eitjes 20mg best wel relaxt, alleen ze werken naar mijn mening snel uit.
en Diazepam 10mg blijft toch me favo. overdag maar ook mbt. slapen.
en Diazepam 10mg blijft toch me favo. overdag maar ook mbt. slapen.
speedjunky69 zei:eeh ja voor of 2 keer daarna kan je strippen leegvreten zoonder enig effect(bij wijze van spreken).
temazepam= een crappy benzo!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."