Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCaffeine: zonde van de benzo's ?

Caffeine: zonde van de benzo's ?

7 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
kijk, ik gebruikte niet die hoge doseringen zoals jij maarrr.. ik vond het wel lekker om eerst even flink veel koffie naar binnen te gieten om vervolgens een Oxazepam te slikken. Dit deed ik soms, maar die Benzo's voelde ik dan echt werken. Wat zo nu en dan ook wel eens lekker was naast die onderhoudsdoses.
B
BenzotekzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik slik op een dag zo'n: 40mg Diazepam
80mg Oxazepam
40mg Temazepam

En dan nog de Antideprisiva: Lexapro: 20mg
En als stok achter de deur: Refusal: 250mg

Mijn vraag is of het zonde is dat ik er energy drinks en vele kopjes koffie bij drink.
Want in het begin was ik uiteraard erg suf maar nu ik tolerantie op heb gebouwd tegen de benzo's en ook tegen de Lexapro. voel ik nog weinig.

Ik ben nog steeds niet suicidaal of extreem deprisief maar ik vond het gevoel van de valium in het begin echt relax het gaf me echt weer zin in het leven.
Zou het helpen als ik stop met zoveel caffeine te nemen om de effecten weer wat sterker te maken ?

PS. ik ben 26 en ben geen recreatiefe gebruiker ik ben in afwachting van een clinishe opname voor langere termijn. en gebruik dit dus tot die tijd.

Dus ik zit niet op moraal ridders te wachten maar meer op adviesen over hoe ik de boel kan versterken etc.

Of mischien maak ik wel een fout in de combinatie van de benzo's die elkaar mischien tegen werken.
Alvast bedankt voor eventuele reacties
B
BenzotekzLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou blijkbaar heb ik een rare vraag gesteld want heb nog geen reply's :(

Common ppl er moet toch wel wat over te zeggen zijn ? :rockband:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koffie zal hier vrij weinig tegen in kunnen brengen denk ik.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Koffie zal hier vrij weinig tegen in kunnen brengen denk ik.
Klik om te vergroten...
:grin: meth ook niet denk ik.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
die relaxte werking van de benzo's ben je denk ik helaas KWIJT.... :( :( :(

tolerantie is een slet en minderen met caffeine zal je denk ik niet helpen...

succes met je opname....goed van je :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik merk zo goed als niks van thee of redbull als ik diazepam op heb. Benzo's zijn vele malen sterker en dus is het niet echt zonde, of je moet echt een ziekelijke tollerantie hebben.
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dat is dus waarschijnlijk t geval....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."