Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Benzzzy wat zijn de twee hoofdletters van deze vendor? Volgens mij mag je die wel noemen toch op dit forum? Ik heb namenlijk bij een "grote" vendor vorige week etizolam besteld, en dat voelde wel als een goeie benzo ervaring aan. Ik had daarvoor 7 maanden geen benzos gebruikt. En gebruikte denk ik in een peroide van 4 maanden 10mg xanax per week. Ik heb er nu flualprazolam besteld ik laat je morgen of overmorgen weten of deze goed waren."
"Legio Patria Nostra zei: Fred Teeven? Met de bullebak Opstelten? Ik Zie dit tweespan er nóg staan.... Eén enorm tumult maken over THC gehalte in een joint, en vervolgens zelf bonnetjes " verliezen" plus die mooie deal van Fred... Hilarisch! Bullebak: " daar moeten we euhhhh bovenop zitten en ehhh. Een joint mag niet meer dan 17% bevatten euuhhhh... En schandknaapje Fred. Wat stond deze re zweten toen de smeerput open ging. Wat een irritant koppel, die twee . Eén toonbeeld van hoe het dus niet moet. Klik om te vergroten... Dan gaan we met zen alle n jointje extra roken als die dat flikt🤭"
"Megadude zei: Wellicht is het niet helemaal duidelijk voor velen, alleen die stoffengroep wet gaat nog wel even duren. Minstens een jaar. Wat eerder verboden gaat worden is Etizolam, daar hebben ze namelijk op 6 maart bij de VN toe besloten in Wenen. Aangezien Nederland 1 of ander verdrag in 1971 heeft ondertekend, gaat dat verbod op etizolam in Nederland er ook gewoon komen. Wellicht dat het met corona en zo wat langer duurt, alleen ik denk dat etizolam toch voor 1 oktober 2020 in Nederland verboden is. In België staat het al op de verboden lijst trouwens. Klik om te vergroten... Heb vandaag nog wat bestelt gellukig"
"Snel even inslaan dus...."
"Veel succes!"
"Paradise zei: O-DSMT is niet Tramadol. O-DSMT pak potenter, veel plezanter ook. Het is lek chille speed. Ik ging dan vanalles doen ... diploma halen. Ik heb dat een jaar of twee jaar gedaan. De eerste withdrawal heb ik zoveel gehuild. Duurde toch wel 6u bij mij en brak niet, ik viel altijd gewoon in slaap als het uitgewerkt is. Rotspul verder. En voor een vinger verbrand. Er bestaat lidocaine. Klik om te vergroten... Hoe zou 50mg zonder opiaat tollerantie voelen. Heb wel een lichte benzo en wiet tollerantie. Ben veel drugs gewend. En denk ook dat dit vrij weinig gaat doen. Mijn eerste keer opiaat was 60mg oxy instant release en het enige wat het deed was lekker jeuken en ik kon ineens heel goed rappen."
"Legio Patria Nostra zei: ach ja, idd, die jeuk, hè, een bijwerking die bekend is.. Pas als je enkele weken zou gebruiken, wordt dat minder. Maar, n i e t doen! Je krijgt er een hele nare verslaving aan...dus laat het maar bij deze ene keer, is mijn advies! De volgende bijwerking die je krijgt, is dat je een dag of 10 niet meer naar de wc kunt, om je te ontlasten. Je darm peristaltiek gaat stilliggen, dat is de oorzaak. Dus laat de oxcycodon maar liggen... Klik om te vergroten... Ja ik ga vandaag in totaal 150mg desmetramadol verspreid over de dag doen. Hoop dat het wt word"
"Weet iemand hier of er betrouwbare vendors bestaan die paypal accepteren? Zo ja als het van het forum mag kan iemand die mij dan sturen via een privebericht? Trouwens De flualprazolam van de vendor met 904 reviews op trustpilot heeft bij redelijk van de kaart gebracht en voelde op een normalr dosis 3 4 mg zeer lekker maar dan krijg je natuurlijk weer dat gezooi met die benzos dat je bij gaat pakken en toen heb ik op mijn kamer een pak peuken leeg gerookt en die ruikt nu nog naar rook.... oopsie"
"8️⃣6️⃣ zei: @BenzoTheLatest Flualprazolam een normale dosering 4mg? Whoehahaha Ik ga van een halve milligram flualprazolam al out. Verder denk ik dat je over de rand gaat met je vraag en je 'vendor met 904 reviews op trustpilot'. Klik om te vergroten... Ik heb een hele rare tollerantie met benzos ook al gebruik ik ze niet vaak ben ik altijd al heel tollerant geweest 4mg xanax na 1 jaar niet gebruiken geeft mij net het effect wat ik wil terwijl andere hier helemaal van de kaartgaan. (Alprazolam van apotheek)"
"Roze Olifant zei: Nee, dat mag niet. Vendors mogen hier niet genoemd worden, ook niet via PB. Dat wordt zelf zoeken op het internet. Hou er ook a.u.b. rekening mee vendors hier niet te specifiek te gaan beschrijven, want dan kunnen we net zo goed namen gaan noemen. En da’s dus tegen de regels. Klik om te vergroten... Oke dankjewel. Dan weet ik dat ook weer🤭"