#1
50mg is wel echt een te lage dosering voor recreatief gebruik inderdaad. Zelf vind ik het recreatief pas interessant worden vanaf 200mg. Maar het is wel echt een gebrek aan beter drug, vind Tramadol de minst recreatieve opiaat die ik gebruikt heb. Codeine vond ik eerlijk gezegd nog meer recreatieve waarde hebben. Maar voor Codeine geldt wel dat dit heel persoonlijk is, hangt erg af van hoe jij het als persoon metaboliseert.
Voor recreatief gebruik kun je eigenlijk beter O-Desmethyltramadol hebben, alhoewel ik dat persoonlijk ook niet een hele boeiende opiaat vind.
Voor recreatief gebruik kun je eigenlijk beter O-Desmethyltramadol hebben, alhoewel ik dat persoonlijk ook niet een hele boeiende opiaat vind.