Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ouders die aan me kop gaan zitte zeure of ik stoned ben.. mgoehd daar kan ik ook neit tegen als ik niet stoned ben!!.."
"haha kan je dat spul ook in nederland halen?? zal wel handig zijn... dan hoor ik tenminste niet iedere dag drie keer: wat heb je rode ogen, blow je te veel?? NeeeeeEHHj(A)"
"aaight ik heb dat ook altijd.. maar dan op me broek *alsk mn handen af veeg*.. mé beste vriendin zegt dan altijd, als ze stoned is: aaight we gaan je broek op roken als we heeeeeeel erg wanhjopig zijn :P whaha.. high life :P"
"jointjes fixxe doe ik t liefst met javaanse jongens 3/4 zwaar.. smaakt altijd nog 't best naar mijn mening! of met Black Devil sigarette =).."
"nja zoals dus al is gezegd de tip gewoon in de joint mee rollen tegelijker tijd met de wiet en de shag tenzij je 'm puur rookt natuurlijk haha.. zorg er voor dat je je de tijd neemt en niet denkt t moet geweldig! gewoon rustig aan!.. chill tohg"
"ikzelf zou vor de wiet gaan.. welke idioot laat nou iemand kiezen tussen dit of dat.. ze zal je moeten nemen zoals je bent, zolang je geen rare dingen doet.. ja tog!!"