Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb een 0.01g weegschaaltje waarmee ik alles afweeg. alleen de laatste tijd werkt ie niet meer goed. Het display blijft op 0.00 staan ookal heb ik wel degelijk wat op het schaaltje liggen. pas bij een dikke bult ik gok 200mg geeft het display 0.05 aan. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?"
"Cisse zei: Iemand tips voor een instant energie gever ( die idealiter ook niet opspoorbaar is met drugstest) Merci Klik om te vergroten... Dextro😝"
"robinjoo1 zei: je moet niet alleen kijken naar fysieke schade maar ook vooral naar mentale schade (lees je somber voelen / depressie e.d ) Klik om te vergroten... Dat valt allemaal wel mee. Heb het prima naar me zin en als het verkeerde kant op gaat stop ik echt wel. Maar ik wil me toekomst niet verkloten met betrekking tot me fysieke gesteldheid"
"FredKroket zei: Wat 3mmc betreft zou ik het alleen oraal nemen en niet meer dan 500mg in totaal. Klik om te vergroten... Okay, Ik heb wel eens een bommetje gedaan van 100mg. Kan ik dit gewoon meerdere keren doen of moet je steeds minder nemen. Misschien is het een domme vraag maar ik ben nog niet zo’n jarenlange gebruiker🫣"
"Jane Margolis zei: Dan is het al te laat, daarnaast zit je voor alles een reden te verzinnen om het gebruik goed te praten, daar ga je al de mist in. Klik om te vergroten... Bedankt voor jullie hulp maar deze vraag kwam enkel uit nieuwsgierigheid. Ik ben namelijk fysiek veel actief doordeweeks maar zit niet te wachten op een hartaanval omdat ik in het weekend even los ga. Vandaar deze vraag. Want als actief sporten niet helpt aan hoeveel je hart kan hebben dan ga ik gelijk minderen. Ik ben nu nog optijd."
"Perenijsje zei: Waarom neem je geen 6-apb dan ipv moeilijk lopen doen met 3m en xtc wat allebei tekort werkt? Gewoon 1 bommetje 6-apb nemen als je een uurtje of 2 uurtjes binnen bent en dan heb je het hele festival plezier en is de busreis terug ook nog wel chill. Klik om te vergroten... En 6-apb combineren met sos of 3mmc als een oppeppertje? Kan dat of is dat een no-go"
"Perenijsje zei: Waarom neem je geen 6-apb dan ipv moeilijk lopen doen met 3m en xtc wat allebei tekort werkt? Gewoon 1 bommetje 6-apb nemen als je een uurtje of 2 uurtjes binnen bent en dan heb je het hele festival plezier en is de busreis terug ook nog wel chill. Klik om te vergroten... Hey, ik heb me even verdiept in dat 6-APB en vind het nog iets eens zo’n gek idee. Ik zat te denken aan een bommetje van 100mg. Ik weeg zelf 80kg. Deze wil ik dan innemen 1-2 uurtjes na binnenkomst. Kan ik ervan uit gaan dat dat genoeg is voor tot het einde? Of wat voor advies kan je me meegeven betreft bijdoseren of andere dingen?"
"Zeehond zei: Je praat nu al als een verslaafde en hebt het kennelijk zelf niet door. Zorgelijk. Ik zou de adviezen van andere leden hier ter harte nemen. Stop een maandje. Iedereen weet, jij ook, dat elke week drugs nemen heel erg slecht voor je fysieke en geestelijke gesteldheid is. Je denkt dat je nu nog niets merkt van die schade, maar dat is het geniepige. Je gaat het langzaam merken, pas na langere tijd ga je klachten koppelen aan gebruik van drugs. Stop ermee op deze manier, nu kan het nog. Feestjes zonder drugs kunnen ook leuk zijn of iets minder feestjes. Zoek andere afleiding. Drugs is niet alleen maar super en geweldig, het is zeker niet gezond. Minderen dus. Maak een schema en spreek met jezelf af hoeveel keer per jaar. Of op welke gelegenheden. Schrijf op wanneer je iets neemt, wat en hoeveel. Dan kun je het teruglezen en je gebruik goed monitoren. Hoop dat je er iets mee doet. Succes en sterkte vooral. Klik om te vergroten... Zeehond zei: Je praat nu al als een verslaafde en hebt het kennelijk zelf niet door. Zorgelijk. Ik zou de adviezen van andere leden hier ter harte nemen. Stop een maandje. Iedereen weet, jij ook, dat elke week drugs nemen heel erg slecht voor je fysieke en geestelijke gesteldheid is. Je denkt dat je nu nog niets merkt van die schade, maar dat is het geniepige. Je gaat het langzaam merken, pas na langere tijd ga je klachten koppelen aan gebruik van drugs. Stop ermee op deze manier, nu kan het nog. Feestjes zonder drugs kunnen ook leuk zijn of iets minder feestjes. Zoek andere afleiding. Drugs is niet alleen maar super en geweldig, het is zeker niet gezond. Minderen dus. Maak een schema en spreek met jezelf af hoeveel keer per jaar. Of op welke gelegenheden. Schrijf op wanneer je iets neemt, wat en hoeveel. Dan kun je het teruglezen en je gebruik goed monitoren. Hoop dat je er iets mee doet. Succes en sterkte vooral. Klik om te vergroten... Bedankt allemaal. Eerlijk gezegd had ik het wel onderschat. Ik houd het namelijk altijd bij het minimale en ik zie anderen ze met grammen tegelijk wegwerken. Ik merk wel dat ik zelf weet wat genoeg is en ik het ook kan laten liggen dus ik had verwacht dat er van een verslaving nog geen sprake was."
"Zeehond zei: Ja dat vrees ik ook. Prima hoor, ieder zijn of haar leven. Kan hij over een jaar nog eens teruglezen hoe het allemaal begon… Maar goed, ik ben liever positief en hoop dat dit nieuwe lid er wel iets mee doet 🤩 Klik om te vergroten... Oh nee hoor dit was wel een eyeopener. Aangezien cocaïne bijna niet meer weg te denken is uit het uitgaansleven ga je er gewoon vanuit dat een beetje wel kan. Dat blijkt dus niet. denk dat ik voor nu gewoon met mezelf ga afspreken dat ik alleen nog gebruik op grote festivals ect. Dus dat is 1x in de 1-2 maanden"
"Vaak tussen 0.7 en 0.8 hierzo"