Een hele goede avond! Ben 41 jaar, eeuw geleden heb ik wat mdma gesnoept en dat beviel me prima. Daarna relatie, kids enzzzz en gestopt. Totdat ik denk ik ruim anderhalf jaar geleden item zag op RTLz over 3-mmc. Legaal te bestellen razend populair… ff checken natuurlijk en nou, dat beviel me wel 😏 natuurlijk vlot daarna verboden, 3-cmc geprobeerd maar dat vind ik mwah en is snel uitgewerkt. Blijf je ook van bij pakken terwijl je weinig voelt en ik pak daarvan te snel te vaak. Lang verhaal kort, ik heb geen nachtapotheker in m’n direct sociale omgeving dus moet het hebben van online bestelbaar, legaal spul. Wat bevelen jullie aan wat qua gevoel dichtste bij mdma in de buurt komt. Of voor thuis chillen, of voor hardstyle/hardcore feestje om ff te knallen zonder als tanden schaatser schuimbekkend rond te stampen 🤣
Voor alles geldt
orale inname.
Qua
stims:
Voor op rave, sowieso
4-FMA, is potentste pep rc en meest entactogene en euforische amfetamine rc, maar duidelijke pep energy, strak, blijven gaan, typische lichamelijke pep effecten, maar door de duidelijke werking op je serotonine, wat pep totaal mist, krijg je toch weer betere balans tussen de neurotransmitter, de entactogene en euforische effecten geven de pep energie zo'n opwaardering, noem dit niet zomaar goeie pep rc. Daarnaast ook langwerkend en na de piek best nog uren na-stimulatie, dat ik vb bij inname om 22u, 8u later, om 6u nog bomvol energie zit en über sociaal ben en gewoon richting 12u kan feesten, dat sociale is meer weg, ik, de muziek en dansen (alleszins nood om te bewegen). En echt ganse dag moeiteloos wakker, ni brak, nix honger, wel dehydratatie aanpakken en voldoende drinken en chill Netflixen en ondanks nul hongergevoel, toch zaken als fruit, yoghurt proberen eten.
En ja die moeheid treed echt nooit op, in begin dacht ik, ja tegen 19-20u krijgk m'n klop n dak met benzo snel slapen zou. Niks van dat en echt nooit e, ts dan 23u-01u, waar de moeheid echt mist, want bij opkomst moeheid zou ik dan benzo nemen n binnen 30min bed inkruipen...Over al m'n scenario's ga ik ni uitwijken, zou veel te off-toppic gaan.
Ook
6-APB is evenzeer en zowaar nog potenter, mr meer MDMA en ver van pep. Zeker über lekker op rave en in algemene settings met muziek, lichtspel en peopz. Deze stof geeft je naast de über lekkere energy, die stabiel en ni hyper is, maar, meer zweef-energie, ook echt remlozere, kei sociale, empathische effecten en licht visueel psychedelisch, beeld draait, contouren zijn anders, gezichten zien er anders, scherper, in andere verhouding uit en dit blijft echt meedoen tot einde. Ook gigaaa kijkers die 12-15u aanwezig kunnen zijn en zolang die bij mij aanwezig zijn, ook steeds licht visueel psychedelisch effect, vb na 12u, ik zit op wc, staar nr de vloer en die beweegt draaiend en is wa zwevend, als zand draaiend in de wind, ander vb, bij thuis zijn en tv kijk, zijn de ene kleuren n contouren veel scherper en is het geen normaal geheel, dingen lijken uit te steken, wat raar n funny beeld geeft. En ik spreek hier over 12-15u na inname.
3-FA is qua "pure pep rc", echt wel een topper. Al heeft het ivm de meer oldskool pep, een meer propere, zaligere energy, licht euforisch, geen opgefokt of te hyper duracel-konijn of stuiterbal. Dit zou blijkbaar vooral komen, doordat de dopamine heerst tov noradrenaline in tegenstelling tot pep en die noradrenaline is 1 vd 3 belangrijkste stresshormonen, dat normaal net als adrenaline en cortisol onze alertheid, verhoogt wanneer ons lichaam denkt dat we in nood/stresssituatie zitten, tgaat zorgen dat een deel vh zenuwstelsel harder gaat werken, waarbij verhoogde bloeddruk ontstaat, effecten op het hart en een verminderde doorbloeding van organen, spieren en huid. Het zorgt ervoor dat je alles wat helderder meekrijgt. Doordat je lichaam inzet op de nood/stress-situatie, zet het je spijsvertering tijdelijk stop.
Dus 3-FA vind ik hierdoor een zeer fijne stim. Ook lijkt het een minimaal n vrij verwaarloosbaar serotonine randje te hebben, mr msschn in combinatie met heerser dopamine, geeft dit nog tikkeltje ander n fijner effect.
3-CMC vind ikzelf een wat povere stim, zeker fijn in intiem gezelschap, het gezelschap versterkt de 3-CMC en andersom ook, maar alleen ist té pover n ver weg van 3-MMC.
Aangezien 3-CMC wel wat meer werkt op je serotonine, is de combinatie met 3-FA zeker wel best dik geslaagd, je behoudt de lekkere 3-FA energy rush, met net nog wat extra euforie en ook wat socialer.
Disso's:
2-FDCK, ook oraal en verschil in dosis van 100-200mg voor chille, gelukzalige alcoholroes zonder enige lichamelijke of geestelijke nadelen, toch op korte termijn.
Ook kan je hier lekker mee stapelen, waardoor je echt letterlijk je roes verlengt, echt dikke plus.
Op 300mg was ik al duidelijk meer weg, weliswaar zeer dromerig en gelukzalig, maar was meer verdoofd.
Dan de dosis, 450-500mg, wat me de meest diepste, onbeschrijfelijke trip opgeleverd heeft, scheiding lichaam en geest, staat hier elders uitgebreid rapportje over.
Maar dus jij kiest n stapelt nr believen. Dus voor chill thuis, en geen giga dosis, zeker topper.
3-MeO-PCP, 25mg, geeft een heel comfy, gelukzalig en dromerige roes/trip, lekker in je cocon. Het is voor mij wel meer een trip, omdat ik ook volledig op mezelf, los gekoppeld vd realiteit. Echt of je zweeft op een roze wolk, alles is een mooie realistische droom.
O-PCE,
25mg, bij deze disso ervaarde ik best meerdere effecten, die je in eerste instantie niet bij elkaar zou zetten.
Eerste fase was eerder stimulerend, wat ik niet in deze mate had verwacht, lichamelijke euforie.
Lichte duizeligheid, maar ervaarde dit niet naar fzo, was precies soort overschakeling, want ik ervaarde nu meer trippy, enorm opgaan in de muziek. Met momenten stond ik ook precies buiten de werkelijkheid, het was bevreemdend, maar nooit beangstigend, omdat er soort v constante euforie over mij hing. Best speciaal.
Ook eens
50mg (2 x 25mg) gedaan, damn da was me echt wel heavy, zeer bevreemdende stimulatie, ik was overal tegelijk ook, zeer intense en chaotische beleving ook. Ik weet hier best weinig van omdat er zoveel zwarte gaten van dat moment zijn. Dus naah 25mg is lekker zo.