Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hmm, ik gebruik het nu niet meer zoveel. Maar ik heb een weekje gehad dat ik bij een vriend was, en er was elke dag een feest, en elke dag ging er wel 2gr speed doorheen, dat ging me uiteindelijk gewoon te ver. Dus nu ben ik er wat mee geminderd."
"psychopsychedelic zei: goedzo Klik om te vergroten... ^^ En ik moest er vooral mee kappen omdat het op een gegeven moment een gewoonte word om een lijn te leggen als je wakker word, gewoon het eerste wat je doet .. =/"
"Nu wil ik het zeker weten een keer proberen. Erg goed beschreven! (:"
"Nja, mijn beste pillen vond ik toch wel roze sterretjes. Het kon er ook aan liggen dat 't mijn eerste keer was. Ik heb ook veel verhalen gehoord over witte hartjes. Maar dan ook echt in hartjes vorm. Die lijken me wel tof om uit te proberen."
"Ja, maar leuk vond ik het niet. Toen die pil begon te werken, gingen de gordijnen in ene vet raar doen. (dat lag dus aan mij) Het tapijt veranderde in wormen, op een of andere manier, ik begon me in ene zo vreselijk te voelen dat ik gewoon aan een vriend van me vroeg of hij me niet kon dood maken. Ook dat braak gevoel had ik steeds. Ik heb dus ongeveer een uur/anderhalfuur met m'n hoofd tussen mijn benen gezeten door dat rot gevoel. Voortaan laat ik die pilletjes eerst testen."
"Het enge is dat je mijn irissen vaak niet eens meer ziet. Dan neemt mijn pupil mijn iris over. Maar bij XTC heb ik dat niet zo snel, maar bij LSD wel altijd. Maar dat heb ik dan ook gewoon een dag lang ofzo."
"troebadoer zei: Bij mij valt het ook wel mee, ik was vorig jaar op een lan party waarbij niemand mij aansprak, ik had toen ong. 0.7 gram mdma kristallen gehad in 48 uur. Mijn ogen staan wel groot maar ik heb sowieso bruine ogen dus het valt minder goed op als bij anderen. Klik om te vergroten... Bij mij merk je het dus wel snel, aangezien mijn ogen lichtblauw zijn. (:"
"Bi. Je kan er niks aan doen als je homo/hetro/bi bent. het is een gevoel. Tuurlijk kan je het onderdrukken, maar je zal er nooit gelukkig van worden. En het is niet zo dat het 'minder' is, als iemand op hetzelfde geslacht ofzo valt."
"Ik vind 't zelf altijd lekker om bij de XTC een beetje poppers te gebruiken. (: En knuffelen/zoenen/seks, is ook echt een must. Roken doe ik het liefst niet, soms wel .. maar ik word er altijd zo misselijk van dan. Het liefst zit ik met XTC op gewoon op de grond of een bankje ofzo, met m'n voeten drop, en m'n hoofd tussen m'n knieeen, en met m'n ogen dicht. Dan geniet ik echt het meeste."
"Re: Jou eerste pil Ehm, ik had roze sterretjes. Ik vond ze echt geweldig. Zat met een vriend in een bos ofzo, en hij zat te praten, en opeens sloegen ze in, m'n beeld ging heel raar doen, het leek als die vriend helemaal 'naar achter' ging, en hij bleef maar vragen of het goed ging, en ik kon gewoon niet praten. Toen moest ik ook nog gaan lopen, het was meer wankelen, voral omdat ik nachtblind ben, en dan ook nog 's door een donker bos lopen met veel schuine paadjes, nou, ik ben zo vaak op m'n bek gepleurd. xD"