Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ying yang"
"Heavy shit"
"In de maatschappij zijn er extremen en dit is ook zo bij drugsgebruikers.Je hebt er die op een avond 5 pilletjes gebruiken maar sommige gebruiken er minstens 10.Ikzelf ken er genoeg die zelf tot 15 pillen op een avondje namen,wel van 21u tot 6u 's morgens."
"Op i techno had ik enkele ferrari's op maar het was ergens op een goa- afterparty dat alles nogal raar werd.Er ging ergens plots een deur/raam open en kreeg het ENORM koud en ik dacht even dat ik daar alleen stond.Dit heeft wel max 30 sec geduurd..voor de rest nog nooit rare dingen meegemaakt.Misschien zitten jullie pillen wel vol LSD en Heroïne ipv"
"Vaginavocht en een lekker cuba libre"
"Acédicone"
"ik denk persoonlijk dat je vrienden wel overdrijven maar ze proberen je alleen te beschermen ,en gelijk hebben ze"
"Als je blijf gebruiken is de kans er altijd dat je ervalt volgens mij.Just quit it,je staat al zo ver :P"
"ik heb me laten vertellen als je coke 10% is dat het wel ok is.15% is al heel gek.Er zit heel veel bites/baid/bayda in....Heeft ongeveer tzelfde effect als echte C zeggen ze..."
"no idea"