#1
Hoi allemaal
Ik maak denk ik iets mee wat niet veel mensen meemaken.
Als ik een snuif of bommetje speed pak en het begint te werken, val ik meestal in slaap ipv dat het me wakker zou moeten houden.
Zijn er meer mensen die hier mee bekend zijn? Hoe kan dit? Ik heb overigens geen ADHD (Dit zou inderdaad het tegenovergestelde werken)
Ja de speed is getest en mn vriendin heeft wel plafonddienst...
Alvast bedankt
Ik maak denk ik iets mee wat niet veel mensen meemaken.
Als ik een snuif of bommetje speed pak en het begint te werken, val ik meestal in slaap ipv dat het me wakker zou moeten houden.
Zijn er meer mensen die hier mee bekend zijn? Hoe kan dit? Ik heb overigens geen ADHD (Dit zou inderdaad het tegenovergestelde werken)
Ja de speed is getest en mn vriendin heeft wel plafonddienst...
Alvast bedankt