Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNa snuif of bommetje speed val ik in slaap

Na snuif of bommetje speed val ik in slaap

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WakkerbijtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi allemaal

Ik maak denk ik iets mee wat niet veel mensen meemaken.
Als ik een snuif of bommetje speed pak en het begint te werken, val ik meestal in slaap ipv dat het me wakker zou moeten houden.

Zijn er meer mensen die hier mee bekend zijn? Hoe kan dit? Ik heb overigens geen ADHD (Dit zou inderdaad het tegenovergestelde werken)

Ja de speed is getest en mn vriendin heeft wel plafonddienst...

Alvast bedankt
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wellicht dat je wel hard gaat van een benzo? :tonguewink:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meer (of betere) speed nemen
W
WakkerbijtjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
acht.zes zei:
Wellicht dat je wel hard gaat van een benzo? :tonguewink:
Klik om te vergroten...

Ja nog harder slapen zeker..
W
WakkerbijtjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas zei:
Meer (of betere) speed nemen
Klik om te vergroten...
De speed is getest en die is gewoon goed. Meer... Ja dat kan ik inderdaad proberen, al denk ik niet dat dat het is. Ik val in slaap omdat ik speed heb gepakt. Niet omdat ik te lang heb gewacht. Anders zou ik toch in slaap vallen voordat ik het gepakt heb?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wakkerbijtje zei:
Ja dat kan ik inderdaad proberen, al denk ik niet dat dat het is.
Klik om te vergroten...
Als je het niet test, dan weet je het ook niet zeker.
Wakkerbijtje zei:
De speed is getest en die is gewoon goed.
Klik om te vergroten...
Wat zijn de testresultaten?
W
WakkerbijtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas zei:
Als je het niet test, dan weet je het ook niet zeker.

Wat zijn de testresultaten?
Klik om te vergroten...
67%
d
dendannyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ken wat je bedoeld heb zelf ook adhd en heb het ook met mijn dex amfetamine. Alsook met normale pep.

Bij mij is het meestal zo als ik rustig in de bank zit en ik neem een capsule gegarandeerd dat ik in slaap val of toch zeker zit te gapen alstie opkomt.

Als ik echter gewoon actief bezig ben dan krijg ik ook wel even dat gaap moment maar daarna wordt ik er zeker wel energieker van.

Ligt dus ook erg aan de setting en stemming!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Of je tolerantie is te hoog , of je neemt zeer kleine lijntjes/bommetjes , of er is iets aan de hand me je gaba receptoren (je hebt dus wel add/adhd , of een andere psychische aandoening) , of je neemt elke dag een grote dosis benzo's.
Oooof je lult wat en hebt je speed niet laten testen.
Wat is de overige 6% aan onzuiverheid in je amfetamine ?
:handwaving1:
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb de laatste tijd ook iets soortgelijks, en van mijn speed weet ik dat die gewoon goed is, want ik heb gewoon 10g ingekocht om voorlopig voor een tijdje zeker mee te kunnen, alleen de ene keer van het gebruik voel ik me totaal anders dan de andere keer dat ik iets gepakt heb

Gebruik 1: ik heb ongeveer 200mg op (eerste keer 100mg en de 2x daarna per 1,5 uur) ik ga dan meestal keihard, ik ben snel in reactie, zintuigen staan op scherp, ik kan me focussen op waar ik mee bezig ben, heb een echte schrijf- of praatkick.

Gebruik 2: ik heb evenveel op met dezelfde spreiding en uit precies hetzelfde sealtje als de eerste keer. Ik heb een heel duf en sloom gevoel, ik kan niks verstaan van een gesprek wat zich maar op 10m afstand van mij bevind in een rustige ruimte, ik kan gewoon eten zonder dat ik er na een hapje vol van zin, ik kom soms niet op bepaalde woorden, ik ben steeds weg aan het dromen van waar ik eigenlijk mee bezig ben en als ik ga liggen val ik gewoon in slaap
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pep geeft mij ook geen euforie.
Word er een beetje scherp van.

Van coke zal je wel niet in slaap vallen en de euforie van coke is veel krachtiger maar korter..
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kleine J zei:
Ik heb de laatste tijd ook iets soortgelijks, en van mijn speed weet ik dat die gewoon goed is, want ik heb gewoon 10g ingekocht om voorlopig voor een tijdje zeker mee te kunnen, alleen de ene keer van het gebruik voel ik me totaal anders dan de andere keer dat ik iets gepakt heb

Gebruik 1: ik heb ongeveer 200mg op (eerste keer 100mg en de 2x daarna per 1,5 uur) ik ga dan meestal keihard, ik ben snel in reactie, zintuigen staan op scherp, ik kan me focussen op waar ik mee bezig ben, heb een echte schrijf- of praatkick.

Gebruik 2: ik heb evenveel op met dezelfde spreiding en uit precies hetzelfde sealtje als de eerste keer. Ik heb een heel duf en sloom gevoel, ik kan niks verstaan van een gesprek wat zich maar op 10m afstand van mij bevind in een rustige ruimte, ik kan gewoon eten zonder dat ik er na een hapje vol van zin, ik kom soms niet op bepaalde woorden, ik ben steeds weg aan het dromen van waar ik eigenlijk mee bezig ben en als ik ga liggen val ik gewoon in slaap
Klik om te vergroten...
Je hebt 10 gram ingekocht en dat is jouw argument om te zeggen dat je zeker weet dat je speed goed is? Máár zeg je; je hebt iets soortgelijks meegemaakt zoals de TS, máár je gebruikt goede speed? Rara hoe kan dit? 10 gram halen om er zeker van te zijn dat je altijd genoeg hebt, geeft mij best twijfels of je het wel überhaupt verstandig gebruikt.

Het is vrij logisch te verklaren waarom het effect bij jou wisselt en dat je hier ook nog eens verbaasd over ben. Volgens mij gebruik je gewoon altijd in wat voor een situatie dan ook en hoe je je ook voelt. Logisch dat als je geen rekening houdt met het feit dat het versterkend kan werken op basis van hoe je je voelt, dat je slecht gaat en je slecht voelt.
L
Lid 147000Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Wakkerbijtje wat doe je meestal als je je eerste lijn neemt?

En heb je ook als je geen speed op hebt
Dat je snel in slaap valt ...

Of met andere drugs?!

Als je normaal ook snel in slaap valt of dat wel vaker gebeurd bij je?
als je ff relaxt op de bank ligt bv...

Neem meerdere lijntjes het eerste half uur.
Dus niet 1 grote om te starten maar maak er meerdere van en elke 5min eentje pakken. En niet 5x zoveel als normaal ofzo maar zet je neus continu aan t werk voor je :)

En ga wat doen tussen door!

Weet niet wat je normaal uitspookt als je neemt keertje nemen waar je niet kan slapen? Lol

En een bommetje duurt ook een hele tijd voor dat kan voelen!

En de belangrijkste regel vergeet je ook!

Inkakken is bij pakken! :tongueout:

Het is geen wetenschap en
ga het is ontdekken wat bij
jou wel werkt.

En in hoeveel je neemt,
Overdoseren met speed
Het eerste uur gaat je niet lukken!
Tollerantie gaat soms ook sky high!

Laat je horen als je paar dingen hebt uitgeprobeer!? :)


Suc6
K
Kleine JLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik weet hoe het werkt, is echt niet mijn eerste lijn ooit geweest, was ook mijn eerste keer weer na 3 maanden, dus tolerantie kan natuurlijk dan niet, ik heb wel een ander waar ik voortaan bij haal, en die speed van hem is vooral rechtsdraaiende (dex-amfetamine) . Daarvoor heb ik alleen een mix van linksdraaiend en rechtsdraaiend gehad, dus ik moet wennen aan het sterkere effect, normaal gesproken door de adrenaline van het linksdraaiende ben ik me er beter bewust van dat ik strak sta
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Revolutionair zei:
Pep geeft mij ook geen euforie.
Word er een beetje scherp van.

Van coke zal je wel niet in slaap vallen en de euforie van coke is veel krachtiger maar korter..
Klik om te vergroten...

vreemd hoe verschillende soorten drugs zo verschillend uitpakken bij verschillende mensen .
ik had net heel veel euforie met pep op, en amper euforie met coke.
Ook had ik meer het zelfvertrouwen en een soort ego boost op speed en dat dan weer niet op coke.
De karakterstructuur van de gebruiker doet er volgens mij ook veel toe, wat dan weer de uitwerking bepaald en de drugsvoorkeuren van de persoon in kwestie.
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mijn vriendin heeft autisme en bij haar werkt het ook tegenovergesteld.

Dus al heb je geen ADHD, ook als je iets anders op het spectrum hebt, kan dat effecten geven als je speed neemt.

Bij haar heeft juist het uitblijven van het bedoelde effect van speed haar op een zoektocht gezet om te bedenken wat er mis kon zijn. Dat heeft uiteindelijk tot de diagnose geleid.

Zo ongeveer alles op het spectrum (klassiek autisme, pd-nos, asperger, add, adhd) lijkt te maken te hebben met een ontregeld dopamine huishouding. Speed werkt op de dopamine huishouding. Niet gek dat de resulaten voor die mensen anders is.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#17
blue eyes zei:
vreemd hoe verschillende soorten drugs zo verschillend uitpakken bij verschillende mensen .
ik had net heel veel euforie met pep op, en amper euforie met coke.
Ook had ik meer het zelfvertrouwen en een soort ego boost op speed en dat dan weer niet op coke.
De karakterstructuur van de gebruiker doet er volgens mij ook veel toe, wat dan weer de uitwerking bepaald en de drugsvoorkeuren van de persoon in kwestie.
Klik om te vergroten...

Ja bij iedereen werkt alles anders.
Ik lees overal dat ghb en pep de beste combi is.
Maar bij mij haalt het de roes van de ghb weg.
Dus zonde van de ghb want die roes doe ik het voor.

Moet wel bekennen dat ik met pep en ghb ging gamen Call of Duty en verbrak al mijn beste scores.
Scherp door de pep en toch een beetje ghb intensiteit.
Dus de beste 2 om te gamen. Niet om te spacen in mijn opinion.
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Revolutionair zei:
'Kan je niet klaar komen ofzo'
Klik om te vergroten...

Ja precies, hey , dit doet me aan een gedicht denken van johnny the selfkicker,
de voordrachtskunstenaar die in de jaren 60 vaak zelf onder pep en onder lsd zijn gedichten ten berde bracht !


volgens mij is dit gebaseerd op een neverending neuksessie op de speed =p

hij heeft trouwens nog veel meer mooie speedgedichten !

KOMTOCHEENSKLAARKLOOTZAK
Mijn kamer verhuurd
Voor een uur of 2
Aan enkele verstok-
Te voyeurs
Een gat in de
Vloer geeft een
Luxueus uitzicht
Op het onderliggend
Temijersbed &
Bij iedere seance
Kreunt mijn
Krolse kat
Luidruchtig mee &
Via een snelle
Knopindruk golft
De (van een bedrijfs-
Tape afkomstige)
Mededeling - Kom
Toch Eens
Klaar Klootzak -
Door het met
Rococomeubelen
Ingerichte
Naaivertrek &
Tot zieleheil
Van mijnb somber
Herfstig wezen
Herstel ik het
Schiet- en avondgebed
In ere &
Iedere nacht
(Tussen haar billen
Ingevouwen)
Spreek ik tot de Goede God


----------------------------------
uit: Een nieuwe mongool, 1966




Schrijver: Johnny the Selfkicker
L
Lid 147679Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Revolutionair zei:
Ja bij iedereen werkt alles anders.
Ik lees overal dat ghb en pep de beste combi is.
Maar bij mij haalt het de roes van de ghb weg.
Dus zonde van de ghb want die roes doe ik het voor.

Moet wel bekennen dat ik met pep en ghb ging gamen Call of Duty en verbrak al mijn beste scores.
Scherp door de pep en toch een beetje ghb intensiteit.
Dus de beste 2 om te gamen. Niet om te spacen in mijn opinion.
Klik om te vergroten...

Om te gamen hebben ze me die combo nog niet aangeraden.

Wel om op te neuken...

het schijnt dat jer lekker op neukt op ghb en pep samen...

Maar vind de pepgeilte op zich soms al wat over the top,
soms wou ik een taak maken voor school , of wat schrijven enz op speed
en werd ik altijd zo verschrikkelijk afgeleid van die dopegeilheid.

Eerst vond ik dat een pluspunt maar op het einde een nadeel ,
want eens je met sex begint ofzo op speed blijf je in die geile vlaag hangen
voor zolang de speed werkt en vaak had je tal van andere plannen die dan niet
tot uitvoering kwamen.

Dus nog eens ghb toevoegen om extra geil te komen leek me waanzin.
Voor je het weet heb je blaren op je pik.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
blue eyes zei:
Voor je het weet heb je blaren op je pik.
Klik om te vergroten...

Ja je blijft maar neuken of zelfbevredigen.
Tot je geen eiwitten meer in je lichaam hebt :astonished:
Om het maar netjes uit te drukken.

En dan heb je ook nog zo een chick die er al lang klaar mee is en dan zegt.

'Kan je niet klaar komen ofzo'

:tearsofjoy::tilttearlaugh:

Maar coke en ghb precies het zelfde zo geil als een beer..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."