Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Supervet! Elke keer als ik de hond in de bekendelle uitlaat vind ik dat bos perfect om te trippen haha! Ik zal even kijken of een kameraad van me ook belangstelling heeft hierbij... Wie zijn alle winterswijkers die gaan dan? Wwijk is zo klein, daar moeten bekende gezichten bijzitten"
"haha, jammer :P Ik hoop dat ik die dag vrij heb/kan regelen, dan ben ik sowieso van de partij Mochten jullie trouwens in Winterswijk zelf de paddo's willen halen, zou ik naar de Inner Eye gaan. De eigenaar is een superrelaxte kerel, en hij verkoopt kwaliteitspul. De blauwe engel is een afrader!"
"haha ja Paddo hans wordt hij vaak genoemd hier"
"any dinsdag in januari, anders een maandag, die dagen komen mij het best uit aangezien ik dan niet hoef te werken.anders een zaterdag maar dan kan ik pas rond 9 uur savonds, dus kweenie of jullie smiddags smorgens of savonds willen beginnen. Als jullie smorgens beginnen op b.v. een zaterdag, wil ik daarna ook nog wel ergens een biertje drinken of ff naar de shop :P zo kut is de shop niet, wel relaxt zitten, alleen personeel is niet zo aardig... de wiet wordt beter :P"
"Heb trouwens ook nog een beetje 2cb waarmee ik wachtte tot een geschikt moment... daaruit kunnen zeker ook nog enkele porties gehaald worden... de meeting lijkt mij een perfect moment, haha ^^"
"edwin__ zei: Bart_ zei: zo kut is de shop niet, wel relaxt zitten, alleen personeel is niet zo aardig... de wiet wordt beter :P Klik om te vergroten... mischien eens gaan shophoppen en zien dat je ook met respect behandelt kunt worden en vervolgens geen tiende gram boom in je wiet vind, daarnaast zijn ze voor die troep ook nog eens te duur en hangt er geen relaxe sfeer.. +punt.. pooltafel Klik om te vergroten... met respect behandelt worden klopt wel, de meesten zijn niet echt klantvriendelijk. Wiet wordt beter de laatste tijd. Idd prijzig cant deny it +punt. 1 pooltafel, 2 tafelvoetbaltafels, 4 dikke tv's en fokking chille zitplekken"
"gaat dit ooit nog plaatsvinden"
"XTC nemen voordat je op de trippiek zit is ook super"
"Gaat prima met een gewone aansteker, maar pas wel op De laatste keer salvia kon ik mn eigen lichaam niet besturen"
"maarten wat ben je ook een junk"