Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mede-genieters, Aankomend weekend ga ik naar een feestje, dit duurt van 23.00 tot 09.00. Nou is mij vraag, wanneer is het verstandig te stoppen met nemen, ik wil graag nog slapen wanneer ik thuis kom. De afgelopen keer dat ik speed heb gebruikt had ik een ontzettend lange plaffonddienst, dus vandaar dat ik jullie even vraag om advies. - Barinta"
"mandragora zei: Ik zou rond een uur of 2/3 een flinke lijn pep nemen en het daarbij laten, zo zou ik het doen. Bij mij werkt een lijn pep lang door zodat ik er wel op kan teren tot 9u 's ochtends Enjoy the partyyyy _______/ Klik om te vergroten... Kan ik daarna ook nog slapen?"
"FlinkeKater zei: Hallo ik heb pas voor het eerst speed gesnoven de speed was een beetje geel iets met appeltje ofzo en die voelde ik sws ((het effect)) paar dagen daarna andere speed gehaalt was wit en prikte veel minder erg maar hier voelde ik niks van ? En een maat van mij wel ? Dus volgende dag niet normaal veel genomen en voelde nog niks ? Kan iemand mij vertellen hoe dat kan ? Ik heb wel add maar die andere voelde ik wel. Klik om te vergroten... Misschien omdat de kwaliteit minder is dan de speed die je de vorige dag had?"
"mandragora zei: Of slapen echt goed gaat lukken kan ik je niet garanderen, ik blijf gewoon wakker tot de avond erop, dan kan ik heerlijk slapen zonder gedoe. Plafonddienst daar doe ik niet aan, wat voor nut heeft het in bed tegaan liggen als je'r gek van word en geforceerd wil gaan slapen Beter gaan slapen als het terug donker word, ander verstoor je je bioritme. Klik om te vergroten... Het is overigens om 09.00 uur pas afgelopen besef ik me nu, dus echt slapen lijkt me ook niet meer slim. Is een gram te weinig of genoeg voor zo'n avond?"
"mandragora zei: Een gram op een avond??? jeemig dit is veels te veel joh. ik weeg niet af, neem op een feestje max een halve gram mee waar nog veel van overschiet na het feest. 1/10e-2/10e van een gram is soms genoeg voor me, hangt er natuurlijk vanaf wat de potentie van je speed is. (laten testen zou een goed advies zijn) Maar een gram op een avond, zet dat maar uit je hoofd. (Niet aangenaam meer) Een lage tot normale dosis speed voelt veel aangenamer dan een hoge dosis, geloof me Klik om te vergroten... Heb wel eens coke gedaan en mijn ervaring daarmee is dat er dan gemakkelijk een gram op gaat. Had geen idee hoe dat met speed zat maar thanks!"
"Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar zet je erover heen of zet het van je af. Zal even moeilijk worden maar als je je eenmaal weer normaal voelt is dat heerlijk"
"mandragora zei: Coke is geen speed en appelen zijn geen peren Snuif nooit speed zoals je coke snuift!!! Bij coke doe je makkelijk een halve gram op en snuif je om het dikke uur een lijntje, dit moet je bij speed echt niet gaan doen aangezien speed veel langer effect heeft dan coke. Zelf ben ik helemaal niet van de coke, als er wat te snuiven valt krijgt speed de voorkeur. Klik om te vergroten... Ik geef zelf ook de voorkeur aan speed. Op het moment dat ik coke neem krijg ik na een minuut alweer zin in het volgende lijntje en blijft dat maar door mijn hoofd spoken en dat is niet de bedoeling."
"Het is sowieso niet verstandig om je speed te bewaren in je portemonnee. Bewaar het op een koele plek en het liefste luchtdicht. Voor de rest wil ik je aanraden om niet zo bang te zijn (dit is helemaal niet verkeerd), begin rustig en laat het gewoon op je afkomen. Wanneer het goed voelt kun je altijd nog bij nemen."
"kwakers zei: Persoonlijk hou ik er helemaal niet van om 's ochtend nog te gaan slapen. Bij een leuk feestje neem je zonder dat je het weet vaak bij en zit slapen er niet meer in. je kan vervolgens wel in de middag gaan slapen(heb ik ook wel gedaan), maar dan wordt je vervolgens in de avond wakker en ben je helemaal in de war. Ik ga meestal gewoon door en eet de dag erop gewoon goed en ga die avond vroeg slapen. Als je hierbij een goede nachtrust pakt, ben je de volgende dag weer 'fit' (: Klik om te vergroten... Thanks voor de tip. Zal proberen goed te eten en daarna lekker te gaan slapen 'op tijd'."
"Ik ben begonnen toen ik 15 jaar oud was. Voorgedraaide jointjes halen in de shop."