#1
Je hebt gelijk. Gewoon lekker aan de pep gaan dus.Speed voldoet toch aan die omschrijving? Waarom zoek je dan een vervanger?
Dus geen gemekker, pep is lekker!![]()
En ja, geen gemekker, pep is heel erg lekker !
Je hebt gelijk. Gewoon lekker aan de pep gaan dus.Speed voldoet toch aan die omschrijving? Waarom zoek je dan een vervanger?
Dus geen gemekker, pep is lekker!![]()
Mja, kan wel wat vertellen wat eventueel interessant is en waarom maar de vraag is naar een euforische stimulant specifiek. Dan kom je toch wel standaard uit bij amfetamine analogen met aanzienlijke serotonine bijslag en kun je het beter gewoon bij Amfetamine houden zoals PsyTekZ al noemde.@Jmths heeft wel flink wat ervaring met RC-uppers
Yush, ik heb zelf dus 2-FMA ongeveer een jaar lang functioneel toegepast en was hier altijd wel aardig over te spreken ondanks dat het wel een centje extra kost ten opzichte van soortgelijke stimulanten. Een vrij rustig aanvoelende stimulant die desondanks toch wel een relatief waardeerbaar effect kan leveren. Al vinden sommigen de effecten van 2-FMA weer net iets te subtiel.Ik heb gelezen dat 2-FMA wel een interessante stof kan zijn. Sowieso minder bijwerkingen, wel minder euforie dan 'normale' speed. Heel functioneel in lage dosissen.
Mja, kan wel wat vertellen wat eventueel interessant is en waarom maar de vraag is naar een euforische stimulant specifiek. Dan kom je toch wel standaard uit bij amfetamine analogen met aanzienlijke serotonine bijslag en kun je het beter gewoon bij Amfetamine houden zoals PsyTekZ al noemde.
Als antwoord op die vraag zou ik zeggen 3-FMA, maar dan leun je eigenlijk al een beetje in de richting van 4-FA.
Ketakoekjes noemt nog Hexen, in principe gewoon Amfetamine met wat extra meuk aan de staart waardoor je Amfetamine krijgt met wat meer fysieke bijwerkingen. Het voordeel dat Hexen heeft boven Amfetamine is dat je het kunt vapen wat de ervaring wel aanzienlijk wil veranderen. Maar dan ben je waarschijnlijk beter af met het sterk gelijkende N-Ethyl-Pentedrone (NEP) wat net iets minder extra meuk aan de staart heeft en dus net iets minder fysieke bijwerkingen.
Amfetamine bestaat dus uit de veel voorkomende lichamelijke neurotransmitter phenylethylamine met daaraan vast een methylgroep. Iets dat je wel vaker ziet in het lichaam, bijvoorbeeld wanneer het lichaam de effecten van noradrenaline versterkt plakt deze er eveneens een methylgroep aan vast om het meer bekende adrenaline te vormen.
Op de wikipedia wordt Amfetamine dan ook omschreven als semi synthetisch. Des te meer ja af wijkt van de Amfetamine basisstructuur des te minder de moeite een stimulant vaak wordt. Met wellicht Methamfetamine als uitzondering maar dat heeft dus weer serotonine affiniteit waardoor deze aanzienlijk verslavender wordt. Al ben ik eigenlijk wel benieuwd naar N-Ethyl-Amfetamine, Amfetamine met minder fysieke bijwerkingen klinkt als een droom in mijn oren.
Speed voldoet toch aan die omschrijving? Waarom zoek je dan een vervanger?Ik zoek meer een stimulerende middel waarbij je je ook wel eurofisch voelt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."