Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het spijt me echt als dit fout staat, maar ik vond niet echt een gerelateerd onderwerp, dus... Een vriend van me zat er compleet door. Al een week (wauw) zonder wiet. DUS geef ik hem een beetje... en hij betaald me terug met een leeg cd-doosje. wel met een laagje gedroogde hasjolie. Ik heb hier nog geen ervaring mee, en dus brandde ik gewoon gaten erin, maar nu krijg ik het wel op een sigaret. Het is echt een heel dun laagje, dus ik ga erlangs met m'n aansteker en warm het op, zodat ik er gewoon een blaadje mee kan insmeren. Allemaal goed en wel, en ik voel wel iets, maar het lijkt niet op de vorige keren dat ik echt onder tafel lag door de hasjolie. ik krijg het er nu gewoon heel warm van, en ik praat relatief veel op msn enzo (zoals hier ook wel opvalt, me dunkt) nu zijn mijn vragen: is er een betere manier om het laagje eraf te krijgen? Zit ik niet constant gesmolten plastic gemengd met olie te roken? Waarom lijkt het nu minder heftig? Dankjewel!"
"Dankjewel iedereen! De vraag leek me nogal dom dus wou ik hem eerst niet stellen, maar ben nu wel blij dattik het heb gedaan nogmaals: bedankt!"
"Ik voel me altijd een beetje misselijk bij het smoren, maar dit lijkt me ergens wel normaal =) rechtopzitten moet ik ook niet proberen, en soms, als ik m'n ogen toe doe, draai ik dan zo hard dat ik wel het gevoel krijg dat ik moet kotsen als ik m'n ogen niet zou opendoen. Maar ik drink gewoon véél teveel cola tussen het blowen door om erdoor te moeten kotsen, geloof ik =) nee dus, nooit gekotst van wiet"
"Mijn eerste gram speed beviel me niet echt... De eerste avond/nacht dat ik het deed was wel cool, ik voelde me zweverig en deed om de 3 uur ofzo een nieuw lijntje. Ik kreeg er wel 30 lijntjes uit ofzo, dus ik doe er maar kleine. Maar het vreemde is, dat na die eerste slaaploze nacht ik er geen fun meer in had, maar het gewoon bleef doen om.. geen reden. ik was super prikkelbaar, maar was wel constant héél wakker. Op school is nu ook niet bepaald de beste plaats om het te doen. Die snuifgeluiden van boven de ''muur'' uit... =p nu is dat 3 maanden geleden, en ik zou nog enkel snuiven als ze me het aanbieden, ik ga er niet meer naar op zoek =)"
"Flameon zei: Zou me niks verbazen Gonzo. Ik werk in de verslavingszorg en weet via via dat genoeg politici aan de pep/coke etc zitten Klik om te vergroten... Tsjah, blijven lullen is danook een pluspunt voor politici, nah?"
"tis zo nu mn allereerste keer op lsd en ik moet zeggen dat 't gwn té is. zoooo verruimend, zoooo geweldig dat'k er echt gewoon van begin te huilen"
"en gij zijt zowa de ruler op dees forum eh? op deze thread toch... gewéldig. ik heb zoveel te zeggen da ik gewoon niks zeg. of 'k ben morgen nog bezig..."
"ik heb hier eigenlijk een vraag rond! ik lik altijd aan de onderkant van m'n lippen, of haal m'n tong naar binnen langs m'n onderlip, en probeer erop te letten, maar blijkbaar gebeurd het toch te vaak. Ik heb een dubbele onderlip nu! nivea en lippenbalsem, I guess?"
"Adrenochroom zei: A Scanner Darkly Fuuuckin brilliante doorgetripte shit! Earth, ook heel vet Microcosmos, ook zeer vet Zeitgeist, It's a conspiracy man! Stonerfilms hoeven niet persé stompzinnig te zijn Klik om te vergroten... a scanner darkly zeker! maar ik raad ook david lynch stuff aan, zoals lost highway en mulholland drive zijn de beste, vind ik. verder raad ik aan: -lock, stock and two smoking barrels -revolver (anything by david lynch acctually) -quentin tarantino ofcourse! -a clockwork orange -lucky number slevin -donnie darko ... en qua minder diepzinnige films: -beerfest -bad santa -borat -ali g -revamped raad ik ook zeker aan! een heel slecht uitziende B-film, maar wel superdupergrappig! enjoy! *do check out david lynch!"
"TrippyShit zei: 70mg Temazepam aka ik ga zo k.o mn bed. Zeg jeej dan Klik om te vergroten... speed. klein bommetje, klein lijntje, en als de bliksem naar frans voor 2 uurtjes"