Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Caffeine snuiven is ook niet aan te raden, je schijnt een enorme crash + koppijn te hebben"
"Kan door de combo komen, is de hoofdpijn niet de schuld van uitdroging? Heb je gister genoeg gedronken in het zonnetje?"
"500mg. is echt te veel.... berijd je voor op 3 dagen wakker zijn en paranoia. 300 is toch echt al aan de hoge kant als je het gewoon gezellig wilt houden."
"Weet iemand toevallig hoeveel mg. er in een flesje APK zit? Ik ga daar namelijk heerlijk op alleen ik moet niet meer dan 2 flesjes p/avond dan word het oncomfortabel."
"225mg. p/flesje? Dan mag ik mn voorraad wel even vergroten nu het nog kan IK gebruik het overigens niet met uitgaan, vind het daar de drug niet echt voor... vind het heerlijk om thuis op de bank te gebruiken en diep in mezelf weg te zakken, muziekje erbij je kent het wel. Vraag me ook af of het spul wit in poedervom hoort te zijn, aangezien de fotos op Erowind een gelige tint hebben. Edit heb het al gevonden: Ja klopt ongeveer wel , de gele variant blijkt explosion (die befaamde room odoriser) in vaste vorm te zijn, met daar dus een gele kleurstof in. De vanille-geur zal er ook wel kunstmatig aan toegevoegd zijn De kristalachtige witte methylone is de zuivere stof Klik om te vergroten... Kunnen meer mensen dit bevestigen?"
"Ik heb van het weekend (vrijdag) een te hoge dosis gepakt van ong. 1: 150mg 2: 100mg 3: 50mg en in vrij vage toestand met de drang naar meer nog eens 40mg afgewogen... Nu een aantal dagen na de avond de 5gr. opnieuw afgewogen en kwam nog maar op 4,512g. dus misschien was de laatste dosis toch wel meer... of ik ben genept... op het moment van afwegen dacht ik echt goed te zitten en wou ook niet meer dan 40mg! De laatste leek iets te veel en fuckte me totaal op; slapeloos, hartkloppingen, zweten etc... Het voelt echt anders als APK, hoewel niet vervelend ofzo; ben zeker van plan om in de toekomst beter en nog veiliger te doseren (denk aan 150mg MAX!)... Ik kan niet tegen de slapeloosheid, gelukkig kan ik mezelf wel aardig onder controle houden en zeggen dat het wel weer uitwerkt, maar ik vond het echt niet chill. Nu maandag heb ik het gevoel alsof alles wat ik bekijk vanuit net een ander oogpunt word gezien; alles boeit op een of andere manier meer; en is mooier om kansloos naar iets te staren. Zie meer details in dingen, alles heeft meer kleur, ook als ik mn armen bekijk gebeurt dat vanuit een ander oogpunt... heeft wel zn charmes... De zaterdag was vrij vaag; een onrustig gevoel maar toch geen zin om dingen te doen; totaal in de war van de avond ervoor... zondag was ook slow... beetje geest-dood... Hopelijk kijkt iedereen uit met doseren van dit spul, ik iig wel... ga het over een maandje nog een keer proberen in een veel lagere dosis!"
"We starten de zoektocht naar Furoxan!"
"Op een een of andere manier varieerde de dosis Methylone heel erg bij mij, de laatste aantal keren gebruikte ik niet meer dan 60 tot 80mg. en ging daar gewoon prima op zonder al te grote mindfuck bij comedonw. Hebben meer mensen last van hun maag indien oraal ingenomen? Zorda het uit begint te werken heb ik redelijk scherp gevoel in de maag, moet ook extreem vaak pissen (om de 15 min.). Daarvoor drink ik natuurlijk ook genoeg water. Kan iemand al wat meer ervaringen delen over dit spul?"
"Ik praat nu niet uit eigen ervaring en denk dat jij ook wel tot deze conclusie had kunnen komen beste kerel... Denk dat de Meph. iets minder zijn werk doet omdat serotine al vrijgelaten word... Ook heb ik zoon vaag voor gevoel dat het niet al te best voor je barst is om deze 2 te combineren. -Peace"
"Re: Benzo Fury (6-APDB) We wachten de eerste user reports wel af... Offtopic: Toevallig ben ik het met PatrickBateman eens, en lees jouw post ook als verkapte reclame... niet alleen in dit topic."