Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoppijn 2-3 dagen na MDMA gebruik?

Koppijn 2-3 dagen na MDMA gebruik?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo DF-ers!

Afgelopen zaterdagnacht heb ik 3 pillen van 140-150 mg mdma genomen.

Zondag overdag paar uurtjes geslapen, voor de rest zondag en maandagnacht goed geslapen.

Is de hoofdpijn die ik heb een gevolg van het mdma gebruik?

Ik heb normaal nooit last van hoofdpijn!
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb ik ook! Vroeger nooit last van maar het viel me ook al op...ik had het de dagen na 31/12 en nu na koninginnedag weer. Heel vervelend maarja ik gebruik toch zeer zelden MDMA en een neurofennetje hielp prima bij mij.
A
AxxessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan door slaap tekort of uitdroging komen, hou het in de gaten want het is niet 'normaal' dat je na een flinke dosis koppijn krijgt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
De dinsdagdip, die is best bekend :)
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Axxess zei:
Kan door slaap tekort of uitdroging komen, hou het in de gaten want het is niet 'normaal' dat je na een flinke dosis koppijn krijgt.
Klik om te vergroten...

Zou wel eens uitdroging kunnen zijn. Ik zuip teveel en als ik een stimulant gebruik gaat mijn alcohol gebruik helemaal nergens meer over.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oom Klaas zei:
De dinsdagdip, die is best bekend :)
Klik om te vergroten...
Waarom dinsdag?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Omdat veel mensen mdma op zaterdag gebruiken.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Telt dat voor pep ook? :tongueout:
V
VolginLid
01-01-2024, 00:00
#9
Denk 't wel, in mijn groepje gaat het ook vaak zo.
Als je ervan uit gaat dat je op een zaterdag- avond/nacht wat gebruikt, of dat nou pep is, of X, of beide, je gaat een nacht door. Meestal slaap je zondag (overdag) toch niet/slecht, en zondagavond komt het eerste (echte) rustmoment, meestal is rond dit tijdstip alles zo goed als uitgewerkt en ga je ervan uit dat je weer lekker tot rust kan komen.
Stom verbaasd word je dan maandagochtend véél te vroeg wakker, zonder je ook maar té verrot te voelen of wat dan ook, vaak kan je alleen fysiek wat minder aan, maar goed.
Dus maandagavond met goede moed naar je nest, en dan komt de dinsdag..
Ik heb (persoonlijk) ook het idee dat dit de zwaarste dag is, alles haalt je in, je vermoeidheid, tekort aan serotonine, dinsdag is meestal écht een hel.
Dus ja, ik denk dat het bij speed ook zo is.
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#10
*Slik* voor morgenvroeg, zal m'n nest dan maar eens inkruipen :tongueout:
Heb idd nog niet echt last gehad, gisteren wat misselijk, maar kwam door oververmoeidheid, heb ik wel vaker als ik niet geslapen heb. Was eerste keer pep :tongueout: 2 bommetjes van + 250 mg (34 % zuiver)
r
reetketelsteenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Na jaren echt mega katers te hebben gehad heb ik nu de oplossing gevonden; Valium!

Normaal sloeg ik een nacht over maar nu kan ik een aantal uren slapen en heb ik zo goed als nergens last meer van :grin:
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#12
reetketelsteen zei:
Na jaren echt mega katers te hebben gehad heb ik nu de oplossing gevonden; Valium!

Normaal sloeg ik een nacht over maar nu kan ik een aantal uren slapen en heb ik zo goed als nergens last meer van :grin:
Klik om te vergroten...

"Diazepam is in letterlijke zin ongevaarlijk vanwege de grote therapeutische breedte. Dit wil zeggen dat grote overdoseringen niet levensbedreigend zijn, het gevaar van afhankelijkheid is echter groot."

Veel plezier
w
westergasLid
01-01-2024, 00:00
#13
k00k zei:
reetketelsteen zei:
Na jaren echt mega katers te hebben gehad heb ik nu de oplossing gevonden; Valium!

Normaal sloeg ik een nacht over maar nu kan ik een aantal uren slapen en heb ik zo goed als nergens last meer van :grin:
Klik om te vergroten...

"Diazepam is in letterlijke zin ongevaarlijk vanwege de grote therapeutische breedte. Dit wil zeggen dat grote overdoseringen niet levensbedreigend zijn, het gevaar van afhankelijkheid is echter groot."

Veel plezier
Klik om te vergroten...

Vergeleken met MDMA is een tabletje valium wel zéér onschuldig. Je moet er geen 10 per dag (of per week of zelfs per maand) eten natuurlijk...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."