#1
Hallo DF-ers!
Afgelopen zaterdagnacht heb ik 3 pillen van 140-150 mg mdma genomen.
Zondag overdag paar uurtjes geslapen, voor de rest zondag en maandagnacht goed geslapen.
Is de hoofdpijn die ik heb een gevolg van het mdma gebruik?
Ik heb normaal nooit last van hoofdpijn!
Afgelopen zaterdagnacht heb ik 3 pillen van 140-150 mg mdma genomen.
Zondag overdag paar uurtjes geslapen, voor de rest zondag en maandagnacht goed geslapen.
Is de hoofdpijn die ik heb een gevolg van het mdma gebruik?
Ik heb normaal nooit last van hoofdpijn!