#1
Omdat dat slecht zou zijn als ik dat langer door zou gebruiken
Ik zou oppassen met melatonine, het is niet goed voor je natuurlijke slaappatroon om dat op reguliere basis te nemen.Ik merk van de melatonine dat mijn ogen meer begonnen te plakken. Daar wordt je een beetje slaperig van. CBD nog niet geprobeerd.
Helaas ben ik nadat weekend begin oktober weer gaan opbouwen, omdat voordat ik in behandeling kon ik eerst stabiel moest zijn, Met vallen en opstaan ben ik weer aan het afbouwen. Het uit zich wel in schommelingen tussen de 200 en de 300 mg. Vooral de dag voor een drukke dag en als er veel stress bij komt worden het er meer. Het plan was hierna 3dd 50 mg en daarna 2dd, en daarna 1dd. en daarna stop.
8 december is het startgesprek met de verslavingsverpleegkundige waarna er een afbouwschema volgt. Daarna 2 keer per week een gesprek. Er staat in de brief dat de behandeling drie weken duurt. Maar ik mag hopen dat de ontwenningsverschijnselen uitgebreid worden besproken en ik zo nodig tijdelijk iets tegen de extreme angsten krijg.
De bewegingsdrang is iets minder, maar ik merk wel onrust, angsten, somberheid, slechter slapen, concentratieverlies, hogere hartslag en hyperventilatie. Als meest heftige ervaar ik de angsten, somberheid en onrust. Ik probeer hiertegen te vechten en dat uit zich in stemmingswisselingen waarbij ik de ene paar minuten keihard kan janken en mij daarna weer goed voel en andersom.
Ik hoop zo dat ik hier vanaf kan komen en dat de ontwenningsverschijnselen (langzaam) weggaan.
Okee dokter,Ik zou oppassen met melatonine, het is niet goed voor je natuurlijke slaappatroon om dat op reguliere basis te nemen.
Opm.Je moet niks dagelijks gebruiken het gaat om de ergste afkickverschijnselen verzachten en daarna gewoon stoppen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."