Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"2 van m'n maten hebben dit jaar tijdens hun vakantie in thailand in een opiumkit gelegen. De ene heeft me hun ervaring verteld. Zal em hier Rossi noemen. Rossi+maat hadden een opiumkit ontdekt in de buurt van Pattaya. Hun daar plankgas naar binnen uiteraard. Ze betaalden en kregen een ligplaats+gevulde pijp aangeboden. Rossi stak z'n pijp aan, rookt em op en passed uit, ongeveer 4 uur later komt ie bij, compleet versleten. Hij kruipt door de opiumkit heen op zoek naar z'n maat. Die was al aan z'n 3e pijp bezig en wou helemaal niet meer weg.... Met de grootste moeite heeft ie em uiteindelijk meegekregen/ naar buiten gesleept. Voor de volgende vakanties hebben ze afgesproken dat ze pas op de een na laatste dag van hun vakantie de opiumkit weer induiken. anders gaat het niet goed komen zei die! dus verslavend, ja behoorlijk"
"Ik vind dit toch nogal Amerikaanse toestanden worden eerlijk gezegd. DWZ, de gebruiker wordt gecriminaliseerd en de handelaar gaat vrij uit, want die is zo uitverkocht op zo'n feestje natuurlijk."
"Enesteene zei: Agent bindt jongen aan tuinhekje vast Uitgegeven op zondag 18 november 2007 om 13:38:16 De motoragent wilde de jongens bekeuren, maar ze sloegen op de vlucht. Ze kwamen ten val op de Kraaiendreef, waarna ze verder renden. Tja deze agent is te ver gegaan, niet doordat ie die jongen vastbond, maar omdat ie tijdens een achtervolging niemand in gevaar mag brengen. Dus ook de vluchtenden niet...... (ja, ook mij zitten ze wel ooit na op de motor) Klik om te vergroten..."
"Hasjhplant X Haze Mexican Haze"
"Hey, Ook ik ben sinds een paar mnd gekapt met blowen. Tijdens de jaren dat ik dagelijks blowde droomde ik ook nooit eigenlijk, of onthield er nooit wat van.... Toen ik een weekje gestopt was heb ik wel de gekste dromen gehad trouwens, zoals bv dat ik m'n Mercedes had ingeruild op een VW kever. Als ik dan wakker werd ging ik echt eerst ff uit de raam kijken of die ouwe benz van me er nog wel stond dus..... Tegenwoordig droom ik weer volop normaal...... gr Asfaltjunkie"
"lysergine25 zei: Mensen aanzet tot een bewuste manier van denken en doen, die geen enkele regering goed uitkomt. Uw mening kan hieronder worden geplaatst. Klik om te vergroten... 100% Stonie, dat komt ook uit alle documantaires naar voren. Vele drugs is verboden, niet omdat deze schadelijk zijn voor je lichaam maar omdat de bewustzijnsverandering die er met gebruiken gepaard gaat de machtshebbers niet uitkomt! Kort door de bocht: LSD is in de USA verboden omdat teveel mensen kozen voor een sociaal hippy leven, De machthebbers waren doodsbang dat ze op termijn niet genoeg loonslaven meer zouden hebben voor hun fabrieken en oorlogen.... And that's why it's banned gr Asfaltjunkie yeah, i'm a hippy, en ik haat de consumptiemaatschappij!"
"djpopol, you're busted!!! En de bedoeling van forums is dat je ze eerst helemaal doorspit, en daarna pas vragen gaat stellen.............."
"Ziet er netjes uit Stonie! Screen of green is idd de manier van kweken 2weken spoelen is perfect Ik zweer zelf bij Shiva kweken(shiva-shanti2), maar moet nog ff geduld hebben ivm lek dak"
"Nee nooit gedaan zelf, wel ooit gezien. Maar is al zo'n 10 jaar geleden...."
"Ik snuif al jaren max 5gram per jaar. Dan blijft het ook leuk en heb je er maximaal effect van. en nee, ik crave nooit naar meer coke."