#1
is stekpoeder gemakelijk te gebruiken??
met vriendelijke groeten
met vriendelijke groeten
ik heb geen planten gejat, had dat eerst verteld... wou me niet direct bekend maken als kweker... vind dat onnodig.lysergine25 zei:als je nog 10.000 vragen hebt ga lekker naar wietforum ...
of was je daar al uitgespuugd omdat je die planten gejat had ?
ja toch ?
Stonie

ja ik ben niet iemand die alles graag een de grote klok hangt. Enjah als wietforum dat niet kan respecteren kunnen ze den boom in. Hier heb ik toch snel men antwoorden op men vragen gekregen. wat ginder het geval niet was.lysergine25 zei:als kweker ???
stekpoeder is om stekken te maken ...
![]()
te lui om te lezen?? nee totaal niet. ik ben iemand die graag contact houd met mensen dus waarom het niet rechtstreeks vragen kan toch soms veel aangenamer zijn nee?? als er staat kweek en crea hoek dan veronderstel ik dat ik met men kweekvragen hier ook mag komen eh. ik zie ni in anders waarom een forum te openen!! open dan gewoon een website als je de vragen van de mensen niet kunt slikken... vond ik wel een onnodige en groffe reactie van u om iemand van lui te noemen hoor!! je moet iedereen de kans geven om iets aan te leren eh, en ik leer nu iets beter aan door het niet te lezen maar door het rechtstreeks te vragen... want zo kan ik alles gaan opzoeken eh dan vind ik het ook.lysergine25 zei:je bent gewoon te lui om te lezen al je vragen zijn al 10.000 keer op wietforum benatwoord ze hebben DAAR dus groot gelijk, en hier moeten ze nog even beseffen dat JIJ gewoon een luilak bent.
En ja je mag het hier vragen ik weet vanaf nu dat ik je nooit meer zal antwoorden.
Groetjes van Stonie
proficiat van hun he :d hier heb ik toch nog niemand uitgescholden dat ik weet... en op wietforum is dat ook nergens te lezen eh... dusjah jij kan zeggen wat jij wiltlysergine25 zei:je bent verbannen op ip nummer op wietforum, voor belediging, liegen, en forum vervuiling ...
ik heb het net vernomen van de moderator die je heeft verbannen.
Dag
Stonie

Asfaltjunkie zei:djpopol, you're busted!!!
En de bedoeling van forums is dat je ze eerst helemaal doorspit, en daarna pas vragen gaat stellen..............![]()
djpopol zei:proficiat van hun he :d hier heb ik toch nog niemand uitgescholden dat ik weet... en op wietforum is dat ook nergens te lezen eh... dusjah jij kan zeggen wat jij wilt
lysergine25 zei:djpopol zei:proficiat van hun he :d hier heb ik toch nog niemand uitgescholden dat ik weet... en op wietforum is dat ook nergens te lezen eh... dusjah jij kan zeggen wat jij wilt
De email waarin jij de moderator voor vette hollander noemt ligt al klaar hoor ....
Ik kan het bewijs zo even uploaden ...
Dan sta jij voorgoed voor lul op dit forum !!
Als leugenaar als dief en als nep kweker.
Stonie
djpopol zei:heb al 2 tornado lampen gaan halen voor in de kast= 20watt ma geven werkelijk 100 watt af en 1450 lumen
lysergine25 zei:Stop nou straks gaat ie nog meer topics openen en stomme vragen stellen.
Bestaan stomme vragen meestal niet mits je 'le createur' bent ....
DJPopol
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."