Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HomeGrown :P"
"Nuchterheid! :P be strong... nog ma 25 dage!"
"na-roes van de ketamine... First time... Ik vraag me af hoe ik deze ervaring kan omzetten in een tripreport ... tis allemaal zo vaag"
"Ik zou ze ook vrij laten, mits vooraf besproken verstandhouding, en zelfde voorwaarden gelden voor beide kanten. Toch zal ik last hebben denk ik van jaloezie, maar dit zie ik als iets negatiefs, gehechtheid, waar ik los van moet komen. Zoveel mogelijk vrijheid is toch het streefdoel bij mij. Nog iets lastiger: what about love? Kan dat gedeeld worden met meerdere mensen? in de zin van toestaan dan. Want ik denk dat die dingen ook wel (kunnen) gebeuren. Hier ook, zoveel mogelijk vrijheid proberen geven. Zal wel niet zo makkelijk zijn denk ik, maar ik denk dat je met deze vrijheid wel leert omgaan. Free love!"
"PurpleFlower zei: Ik laat iemand ook vrij maar wel in samenspraak. Het is wel zo fijn om te weten waar de ander mee bezig is, anders kan je bijna niet over een relatie spreken maar eerder over vriendschap. Ik weet wel dat als ik een partner heb die me niet los kan laten ik me gevangen voel en dus rare dingen ga uitvreten. Als ik het mag, dan heb ik er veel minder behoefte aan en spreek ik ook eerder mijn gedachten uit. Als ik weet dat de ander het er moeilijk mee heeft met mijn behoeften en er alleen maar moeilijk over gaat doen dan hou ik liever mijn mond. Ik heb niet zo'n zin in ruzie om iets waar je toch niet uit gaat komen. De relatie duurt dan ook niet lang, want ik ben wel eerlijk en ik kan er helemaal niet tegen als ik dingen moet gaan verzwijgen om de vrede te bewaren. Gelukkig zit dat nu helemaal goed En over agressief worden tegen de ander waar je niets mee te maken hebt? Ach.. tja.. vind het onnodig.. maar ik vind agressie sowieso onnodig. Klik om te vergroten... totally agree"
"kvraag me af wat de meiskes in kwestie daar dan allemaal van vinden ..?"
"nicolai zei: ik zou op geen van tweeen kwaad worden. het is heel erg dierlijk en dus ook menselijk om je lusten niet onder bedwang te kunnen houden. Klik om te vergroten... Hoe zit dat dan volgens jou met het alfa mannetje? Het is heel erg dierlijk om je vrouwtje op te eisen ook. Dieren vechten hiervoor zelfs op leven en dood voor. Dus zij mag dierlijk doen, maar jij niet? Klinkt als een onlogisch statement. Niet dat ik niet akkoord ben, maar ik zou het gewoon zo niet durven formuleren."
"single, mag wel es veranderen!"
"PurpleFlower zei: Argulas zei: Ooit eens een verkeerde naam gebruikt tijdes de sex? Ja gelukkig had ze het niet door Klik om te vergroten... zo pijnlijk! Klik om te vergroten... Mja, maar de namen liggen ook wel hééél dicht bij elkaar hoor. Het is dezelfde naam+2 extra letters (die heb ik er dan ook met een korte pauze ertussen erbij gezegd) Was allezins niet expres, en ik was wel degelijk volledig met haar bezig. Verwarring tijdens je onder invloed bent van sex, das toch niet zeldzaam? En jcutter, you are evil!"
"op de moment niets, maar ik ben nu men geld aan het tellen voor daar strak verandering in te brengen"