Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNewb vraag

Newb vraag

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat is inderdaad dé manier. :wave:
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil binnekort gaan trippen, en heb paar keer gelezen dat je je LSD moet laten testen op hoeveelheid..

De vraag is waar kanik die laten testen ?
even vlug gegoogled en vond dit
http://www.drugs-test.nl/default10949.html
zijn er ook zon testcentrums in belgië ?

is dit dé manier?

of moet je ergens in smart/head shop testmateriaal kopen?

dankje :)
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#3
peace frog zei:
zijn er ook zon testcentrums in belgië ?
Klik om te vergroten...

:) belangrijk
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij niet ^
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
nope, want volgens de belgen keur je dan drugsgebruik goed als ik me niet vergis!

Maar het is wel slim om je acid te laten testen, zelf doe ik dit eerlijkgezegt nooit maar ik vertrouw mijn bronnen wel, en aangezien zegels van meer dan 200ug niet snel voorkomen zit je wel veilig als je gewoon een halve neemt en dan kijkt hoe het gaat.

Adreno
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan inderdaad alleen in nederland. Nu is het wel zo dat er maar heel weinig stoffen op een blottervelletje passen, dus de kans is over de 99% dat je lsd hebt of gewoon papier. Verder zijn sterke zegels inderdaad heel zeldzaam dus van haast alles is met een halve beginnen wel veilig. Testen is trouwens anoniem, dus als je niet te ver van de grens woont zou je het alsnog kunnen testen.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Adrenochroom zei:
nope, want volgens de belgen keur je dan drugsgebruik goed als ik me niet vergis!
Klik om te vergroten...

Tis zo erg omda de regering da hier écht denkt...:flushed: :cry:
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Argulas zei:
Adrenochroom zei:
nope, want volgens de belgen keur je dan drugsgebruik goed als ik me niet vergis!
Klik om te vergroten...

Tis zo erg omda de regering da hier écht denkt...:flushed: :cry:
Klik om te vergroten...

laat ze maar doen. Het komt er voor ons op aan om ons low-profile te houden en LSD -en andere psychedelica (en andere drugs for that matter)- niet opnieuw in een slecht daglicht te doen stellen.
Bewuste denker en trippers for the win!! Survival of the fittest, survival of the thinkers (en do'ers als gevolg natuurlijk)
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#9
azgaza zei:
Kan inderdaad alleen in nederland. Nu is het wel zo dat er maar heel weinig stoffen op een blottervelletje passen, dus de kans is over de 99% dat je lsd hebt of gewoon papier. Verder zijn sterke zegels inderdaad heel zeldzaam dus van haast alles is met een halve beginnen wel veilig. Testen is trouwens anoniem, dus als je niet te ver van de grens woont zou je het alsnog kunnen testen.
Klik om te vergroten...

ik wil gewoon geen 150µg de eerste keer hebben :)
maar eerst de helft nemen is good enough

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."