Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo, ik wil binnenkort wiet gaan kweken op wat grotere schaal. ik heb net 20 gefeminiseerde amnesia (haze) zaden besteld. Nu is het mijn plan om deze te kweken en uiteindelijk verkopen aan coffee shop(s). alleen vraag ik mij af of er bij een grote kweek andere maatregelen moeten worden genomen dan bij een kleine kweek [3/5 planten] Ik heb al eerder wiet gekweekt dus heb al wel enige ervaring maar wil toch graag weten wat de beste manier is om een hoge opbrengst te krijgen met ongeveer 10 plantjes. Gezien het seizoen lijkt het mij het verstandigst om binnen te kweken, maar heb ik dan een kweek tent nodig? of een klimaat ruimte? Ik heb hiervoor namelijk Autoflowers gehad en die groeien gewoon door in de vensterbank, alleen haal ik hier niet zoveel grammetjes van af. Spullen die ik morgen ga kopen voor de kweek zijn: 500w Phillips HPS lamp + VSA Koolstoffilter Aluminium Folie (voor weerkaatsing licht??) Potgrond ontkiem kas Vergeet ik nog iets? of handige tips? dan hoor ik dat graag!"
"Ja klopt de maroc was een beetje lichtbruin / geel van kleur, blond kan je het ook noemen ja. Alles is wel zo'n beetje duidelijk beantwoord. Maar het is dus wel zo dat over het algemeen de donkerbruine import hasj soorten meer CBD bevatten?"
"Hallo, Ik heb zojuist wat maroc hasj gerookt en ik ben er onrustig en angstig van. (Ik heb een angst/paniek stoornis dus het is een bekend iets) Normaal gesproken rook ik black bombay uit 'le palais' in leiden. Hier word ik lekker rustig van en totaal niet angstig. Ik ben eigelijk op zoek naar een lekkere hasjsoort met een hoog cbd gehalte, en dus waarschijnlijk afkomstig van indica planten. Nou heb ik op internet wat opgezocht maar word er niet zoveel duidelijker van welke hasj soorten nou meer cbd bevatten dan andere? en ook is er iets wat ik niet helemaal begrijp. als hasj alle poedertjes en kristalletjes zijn van een wiet plant, waarom zijn sommige hasj dan maar 5% thc en andere 30%? betekend dat dan dat de rest word opgevuld met andere cannabinoiden? of een soort opvulling? ik hoor graag meer hierover! -peace"
"Mijn moeder heeft dit probleem ook! Wat mij opvalt bij haar is dat ze te kleine haaltjes neemt en direct naar d'r longen ademt. Probeer je een hijs voor te stellen net zoals je water met een rietje zou drinken; Eerst neem je het water in je mond en dan pas slik je het door. met hijsen van een joint / sigaret is het net zo, eerst een goeie hijs in je mond en dan doorademen naar je longen. Doe je dit? Zo ja, dan heb ik geen idee wat er aan de hand kan zijn :P misschien ben je immuun voor thc"
"Hallo allemaal! Ik heb hier even een aantal vraagjes en ik zou graag wat dingen willen vergelijken. laat ik zo beginnen: Ik heb 3 jaar terug een angststoornis opgelopen na een ziekehuis opname door xtc. ook ben ik voor heel veel allergisch sinds dien. ik blow al sinds 7 jaar. Nou toen ik 3 jaar geleden blowde ging dat niet goed omdat ik er allergisch voor ben geworden en omdat ik die angststoornis had. nu gaat het eindelijk voor het eerst weer een beetje goed (2maanden). trucje gevonden om het te roken zonder allergische klachten en blijven volhouden dat de angst niet echt is en nergens op slaat, dat heeft me erg geholpen maar nu ervaar ik een paar rare effecten van hasj die ik me niet kan herrineren van vroeger en vroeg me af of dit dus alsnog van die angst of allergie iets kan zijn. Dit zijn die dingen: Strak gevoel in keel Ogen willen dichtvallen (na een goeie joint) Oogleden voelen raar neus voelt beetje verstopt Veel desorientatie en verwarring gevolgd door evenwichtverlies een veel spacen (Na aardig wat op te hebben) Het zijn niet hele erge klachten maar ik vraag me gewoon af of ik nog wat heb om aan te werken voor mezelf. Voor de gene die geinteresseerd zijn in hoe ik blow zonder allergische klachten (mag je overslaan ): Ik rook alleen hasj aangezien het minder plantenmateriaal bevat en daarom minder allergenen. Ik heb geen THC allergie!!!! alleen de plant!!! de joint draai ik met een mascotte filter in normale lange vloei. na het draaien zorg ik dat het filter strak in me vloeitje zit door er bijvoorbeeld een plakrandje van een ander vloeitje af te scheuren en er omheen te plakken. je kan merken of die strak zit als die wat moeilijker hijst. Ik slik 3x1mg Ketotifen op een dag (antihistamine) Voor ik ga blowen neem ik een zakje (200mg) NatriumCromoglicaat (Nalcrom)in wat water en wacht dan paar minuutjes. spraytje cromoglicaat in me neus. vervolgens buiten roken en niet te veel in de rook blijven hangen (goed wegblazen of beetje lopen) Tis nogal wat maar tis weer iets wat kan"
"Re: Blowen gaat eindelijk weer goed! Maar toch nog wat raars Ja dat weet ik maar dan gaat het over dagelijks blowen / (bijna) hele dag. En dat is dan ook weer niet de bedoeling Bedankt voor de reacties iig allemaal!"
"zoals de titel al zegt heb ik een vraag en daarbij een verhaal. Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden teveel MDMA/XTC op waardoor ik in het ziekenhuis ben beland en daarna een jaar lang aan heftige angstaanvallen heb geleden. slik sindsdien dagelijks diazepam om de angst en paniek aanvallen te onderdrukken. dit waren er 8 van 2mg per dag, zit nu op de anderhalf per dag. ik heb in die tijd nog een korte periode geblowd maar werd er niet lekker van en het leek het gevoel van angst en paniek erg er te maken en werd er extreem suf van (zal wel de combinatie zijn van diazepam en wiet). later toen de dosis wat was verlaagd heb ik met mijn psychiater overlegd of ik nog wiet kon roken, hij adviseerde het niet maar het kan helpen tegen angst, maar kan het ook weer erger maken... nja dat moest ik dus maar gewoon uitproberen. wat ik voelde was een verminder gevoel van angst maar toch ook meer, ik ging er anders mee om denk ik. dit heb ik een maand gedaan daarna weer gestopt. maar na dat ik gestopt was zijn mijn paniekaanvallen aanzienlijk minder geworden en nu zelfs weg! Vraag 1; Ik vroeg mij af of het mogelijk is dat de "geestverruimende" eigenschap (zoals ik het maar even noem) van wiet mij heeft geholpen om beter met angsten en paniekgevoelens om te gaan? ik heb nog steeds wel klachten maar zeker veel minder, ik kan weer werken en naar school en met vrienden een biertje drinken. vraag 2; heeft iemand een idee/advies of de paniek en angst terug zullen komen als ik weer eens een keer zou blowen? en heeft iemand misschien een gelijke ervaring meegemaakt met angst/paniek en cannabis? Alvast bedankt voor het lezen en reacties!"
"Niemand?"
"ja voor dit hele gebeuren heb ik ongeveer 3 jaar dagelijks geblowd, denk iets minder dan een gram per dag."
"maar eigenlijk wat ik echt wil weten is of er een grote kans is dat een paar hijsjes van een joint een heel jaar aan heftige paniekaanvallen kan opwekken? Dat dit het op het moment of tijdelijk kan uitlokken weet ik wel maar hoe groot is de kans dat dit lang aan houd?? ik weet dat hier geen duidelijk antwoord op te geven is maar ik hoop gewoon dat iemand hier iets meer van weet of ervaring mee heb. Ik mis mijn joint"