#1
Hallo allemaal!
Ik heb hier even een aantal vraagjes en ik zou graag wat dingen willen vergelijken.
laat ik zo beginnen:
Ik heb 3 jaar terug een angststoornis opgelopen na een ziekehuis opname door xtc.
ook ben ik voor heel veel allergisch sinds dien.
ik blow al sinds 7 jaar.
Nou toen ik 3 jaar geleden blowde ging dat niet goed omdat ik er allergisch voor ben geworden en omdat ik die angststoornis had.
nu gaat het eindelijk voor het eerst weer een beetje goed (2maanden).
trucje gevonden om het te roken zonder allergische klachten en blijven volhouden dat de angst niet echt is en nergens op slaat, dat heeft me erg geholpen
maar nu ervaar ik een paar rare effecten van hasj die ik me niet kan herrineren van vroeger en vroeg me af of dit dus alsnog van die angst of allergie iets kan zijn.
Dit zijn die dingen:
Strak gevoel in keel
Ogen willen dichtvallen (na een goeie joint)
Oogleden voelen raar
neus voelt beetje verstopt
Veel desorientatie en verwarring gevolgd door evenwichtverlies een veel spacen (Na aardig wat op te hebben)
Het zijn niet hele erge klachten maar ik vraag me gewoon af of ik nog wat heb om aan te werken voor mezelf.
Voor de gene die geinteresseerd zijn in hoe ik blow zonder allergische klachten (mag je overslaan
):
Ik rook alleen hasj aangezien het minder plantenmateriaal bevat en daarom minder allergenen.
Ik heb geen THC allergie!!!! alleen de plant!!!
de joint draai ik met een mascotte filter in normale lange vloei.
na het draaien zorg ik dat het filter strak in me vloeitje zit door er bijvoorbeeld een plakrandje van een ander vloeitje af te scheuren en er omheen te plakken. je kan merken of die strak zit als die wat moeilijker hijst.
Ik slik 3x1mg Ketotifen op een dag (antihistamine) Voor ik ga blowen neem ik een zakje (200mg) NatriumCromoglicaat (Nalcrom)in wat water en wacht dan paar minuutjes.
spraytje cromoglicaat in me neus.
vervolgens buiten roken en niet te veel in de rook blijven hangen (goed wegblazen of beetje lopen)
Tis nogal wat maar tis weer iets wat kan![:grin:]()
Ik heb hier even een aantal vraagjes en ik zou graag wat dingen willen vergelijken.
laat ik zo beginnen:
Ik heb 3 jaar terug een angststoornis opgelopen na een ziekehuis opname door xtc.
ook ben ik voor heel veel allergisch sinds dien.
ik blow al sinds 7 jaar.
Nou toen ik 3 jaar geleden blowde ging dat niet goed omdat ik er allergisch voor ben geworden en omdat ik die angststoornis had.
nu gaat het eindelijk voor het eerst weer een beetje goed (2maanden).
trucje gevonden om het te roken zonder allergische klachten en blijven volhouden dat de angst niet echt is en nergens op slaat, dat heeft me erg geholpen
maar nu ervaar ik een paar rare effecten van hasj die ik me niet kan herrineren van vroeger en vroeg me af of dit dus alsnog van die angst of allergie iets kan zijn.
Dit zijn die dingen:
Strak gevoel in keel
Ogen willen dichtvallen (na een goeie joint)
Oogleden voelen raar
neus voelt beetje verstopt
Veel desorientatie en verwarring gevolgd door evenwichtverlies een veel spacen (Na aardig wat op te hebben)
Het zijn niet hele erge klachten maar ik vraag me gewoon af of ik nog wat heb om aan te werken voor mezelf.
Voor de gene die geinteresseerd zijn in hoe ik blow zonder allergische klachten (mag je overslaan
Ik rook alleen hasj aangezien het minder plantenmateriaal bevat en daarom minder allergenen.
Ik heb geen THC allergie!!!! alleen de plant!!!
de joint draai ik met een mascotte filter in normale lange vloei.
na het draaien zorg ik dat het filter strak in me vloeitje zit door er bijvoorbeeld een plakrandje van een ander vloeitje af te scheuren en er omheen te plakken. je kan merken of die strak zit als die wat moeilijker hijst.
Ik slik 3x1mg Ketotifen op een dag (antihistamine) Voor ik ga blowen neem ik een zakje (200mg) NatriumCromoglicaat (Nalcrom)in wat water en wacht dan paar minuutjes.
spraytje cromoglicaat in me neus.
vervolgens buiten roken en niet te veel in de rook blijven hangen (goed wegblazen of beetje lopen)
Tis nogal wat maar tis weer iets wat kan
