#1
Ik lijd nu zo ongeveer 2 jaar aan HPPD. Toen ik er echt last van begon te krijgen had ik al besloten geen psychedelica meer te gebruiken, maar ik ben al die tijd wel wiet/hash blijven doen.
Nu zijn mijn symptomen alleen maar erger geworden dus ben ik van plan geheel over te stappen op niet-psychedelische middelen.
Mijn vraag is eigenlijk, welke drugs/medicijnen kan je eigenlijk nog gebruiken als HPPD'er zonder de symptomen te verergeren?
Nu zijn mijn symptomen alleen maar erger geworden dus ben ik van plan geheel over te stappen op niet-psychedelische middelen.
Mijn vraag is eigenlijk, welke drugs/medicijnen kan je eigenlijk nog gebruiken als HPPD'er zonder de symptomen te verergeren?