Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Doerak zei: skunkopaat zei: *SNAP* Hier is het, ze mogen nog wel verkopen, maar alleen gedroogte en halve porties. Klik om te vergroten... Wat een onzin! Gedroogde paddenstoelen mogen al jaaaaaaaaaren niet meer verkocht worden. Verse porties niet meer sinds november. Verse scleriota van de Philosopher's Stone mag nog wel verkocht worden omdat dit in principe geen paddenstoelen zijn (mag je tript wel van!). @Oblomov: als je goede paddenstoelen wil hebben zul je ze toch echt zelf moeten groeien of in Nederland moeten kopen. Zelf paddenstoelen groeien lijkt me dan het makkelijkst omdat je met 1 sporenspuit een bijna oneindige voorraad kunt aanleggen. Klik om te vergroten... Toch als ik hier de smartshop in loop kan ik een halve portie gedroogde halen voor 8 euri"
""
"Pantertje zei: Al die hippe termen. Snap er geen kut van. Weet al niet eens wat ik ben, daar ga ik al. Klik om te vergroten... Jij bent generatie Somnus"
"Don Draper zei: Ik wist niet echt waar te plaatsen maar omdat het in de buurt komt van uitgaan maar hier gezet. Generaties komen en generaties gaan. Wat ooit boomer is, is nu voor gen x. Dat daaronder millennial en zo gaat het maar door. Een paar maanden geleden zat ik op Threads op de dag dat het uitkwam. Een Twitter tegenhanger van Instagram. Voor een paar dagen is het een millennial heaven van de hoogtijdagen van Twitter van rond 2010. Niet lang erna heeft gen z het overgenomen en is het, op vlagen na, troep. Het valt me op dat veel dingen die op internet nu worden gemaakt, bedoeld is voor gen z en Alpha. Dat is prima. Maar wat doen mensen die achterkomen dat dat wat ze altijd deden, is veranderd en niet meer terugkomen. Ik weet dat je nooit moet zoeken wat er nooit meer is, maar waar is iedereen gebleven? Ik heb het idee dat ik de enige ben die nog beetje loopt te kloten en nog het liefst wil leven als mijn studententijd maar iedereen om me heen is al lang gestopt of ik kan onder het mom van een (gedeelde) verslaving nog samen gebruiken. Hangen met de jeugd is raar terwijl ik dat het liefst doe. (Het hangen zelf bedoel ik) Maar iedereen is al door gegaan in hun leven. Dat er verantwoordelijkheden zijn snap ik en een gebrek van tijd. Maar is dat wat er met de millennial generatie is gebeurd? Helemaal in de weer en dan maar Netflix bingewatchen en een boek lezen? Misschien in de zomer een festival? Ik zit in een spagaat want de dingen die ik nog steeds leuk vind is nu geclaimd door gen z maar ik word als een ouwe lul gezien. Dus wat doen die millenials dan in godsnaam? het kunnen toch niet allemaal introverten zijn geworden toch? Of is het meer mijn omgeving en bubbel en herkennen jullie er niet in? Klik om te vergroten... Misschien niet zo bezig houden met termen voor iemand die tussen x en y jaar is geboren. . Je wordt nou eenmaal vanzelf een oude lul, who gives a shit? Doe gewoon waar je blij van wordt."
"De Nederlandse huiskatten horen eigenlijk binnenkatten te zijn ivm de ecologische schade die ze toebrengen. Maar ze zijn wel cute. Heel cute. Kijk die foto dan 😍 mega droog _shikantaza zei: Bekijk bijlage 58169 Klik om te vergroten..."
"Pantertje zei: Ja ja ja. En welke mag jij wezen dan, vertel het mij eens. Klik om te vergroten... Ik ben een god en goden doen niet aan generaties in die zin"
"miles zei: Ik pleit al jaren voor een aanlijn plicht voor katten, mijn hond mag ook niet zwerven en stropen, ik zet mij actief in op exoten en predatorenbeheer in de hoopt eens een gruttonest groot te zien worden in mijn veld en vervolgens gaat zo'n hoerenbeest met de kuikens lopen, dood aan zwerfkatten!!!🤬🤬🤬 Klik om te vergroten... +Dood aan mensen die hun katten dumpen (waarmee zwerfkatten in stand worden gehouden. Wilde katten horen niet in Nederland thuis)"
"Don Draper zei: Ik heb gewoon niet meer gevonden wat ik vroeger met mijn internet en scherm verslaving wel had. Klik om te vergroten... Dat ga je ook waarsachijnlijk niet meer krijgen met de mate waarop je nu internet (moet) consumeren. Het is te verwoven. Don Draper zei: Misschien moet ik het erbij neerleggen maar is niet mijn karakter eigen om op te geven. Wat ik wel weet is dat het leven evalueert en ooit er weer iets zal zijn wat ik wel leuk vind. Maar een echte passie waar ik vroeger mezelf in kwijt kon is er al jaren niet meer geweest. Klik om te vergroten... Je ergens bij neerleggen is niet opgeven. Het is accepteren dat het zo is en verder gaan."
"Zanza zei: Echt wel! Klik om te vergroten... Zanza staat nog steeds in zijn aussie op Amsterdam Centraal te wachten op de gabber bus naar Thunderdome X. Feestjeeeee"
"Zoek gewoon een uit met een leuk kleurtje en neem een lekkere hap! Neen dat heb ik ook weleens gedaan god zij dank nooit ziek geworden maar ook al vind je de juiste hallucinerende paddo, dan weet je nog niet hoeveel je daarvan moet opeten om te trippen, te weinig en je merkt nauwelijks wat, te veel en you don't wanna know. Dus ga asjeblieft gewoon naar een smartshop want ze verkopen nog paddo's. Hier is het, ze mogen nog wel verkopen, maar alleen gedroogte en halve porties."