Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExorfine

Exorfine

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Don Draper zei:
Op dit moment ben ik bezig om op natuurlijke wijze de GABA te verhogen. Dus ben bezig met het nuttigen van Sojamelk.

Maar bij googlen zie ik ook daar soja Exorfine aanmaakt. Een lichaams eigen opiaat waardoor ik de klachten die ik al heb met autisme verergert.

Maar als ik goed lees zie ik dat dit misschien bij gevoelige mensen zo is.

Ik vind het interessant dat je op deze manier lichaamseigen opiaat kan maken. Ben ik slecht bezig door dit soort producten te gebruiken? Het feit dat ik GABA creëer lijkt mij juist goed denk ik. Weet niet echt wat ik nu moet denken.
Klik om te vergroten...
Niet zo druk maken. Hoe meer je je er in gaat verdiepen hoe meer je het gaat geloven. Je kan gewoon zonder problemen soya melk drinken hoor. Hetgeen je lichaam aanmaakt zal waarschijnlijk geen noemenswaardig effect hebben
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op dit moment ben ik bezig om op natuurlijke wijze de GABA te verhogen. Dus ben bezig met het nuttigen van Sojamelk.

Maar bij googlen zie ik ook daar soja Exorfine aanmaakt. Een lichaams eigen opiaat waardoor ik de klachten die ik al heb met autisme verergert.

Maar als ik goed lees zie ik dat dit misschien bij gevoelige mensen zo is.

Ik vind het interessant dat je op deze manier lichaamseigen opiaat kan maken. Ben ik slecht bezig door dit soort producten te gebruiken? Het feit dat ik GABA creëer lijkt mij juist goed denk ik. Weet niet echt wat ik nu moet denken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."