Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Antow zei: TeKNoZem zei: Antow zei: Vind MW2 maar zwaar tegenvallen, vooral vergeleken met MW1. Enige vorm van realistisme is in MW2 compleet weggevaagd, terwijl MW1 toch een redelijk realistisch scenario liet zien. Zelfde geld voor de gameplay. Neemt neit weg dat MW2 een goeie game is ofzo, het had alleen een stuk beter gekund. Vooral de SP. Klik om te vergroten... ik vindt juist dat mw2 grotere maps heeft -> tact vereist! Bij mw1 kon je al drek op lvl 4 de AK47 equipen en beginne rushen (neemt ook weer niet weg dat mw1 meesterlijk in elkaar steekt). de storyplay van mw2 is véél beter dan 1! (Amerika neemt deel aan hoogverraad) & mw2 biedt meer mogelijkheden tot clan-wars. Ondermeer nieuwe perks, nieuwe wapens, nieuwe combinatie mogelijkheden om je wapen te customizen ... btw de game play is veel beter, vooral online, 2-3 kogels en je mag het vergeten :d Klik om te vergroten... Storyplay beter dan 2? Het is niks meer dan constant rushen man. Zoals ik in m'n vorige post al zei: het beetje realisme in het verhaal en de gameplay welke MW1 nog had, is in MW2 helemaal verdwenen. Sowieso is de MP al helemaal een stuk omlaag gegaan, niks meer dan killsgrinden met akimbo shotguns enzo. Het perks systeem is dan weer wel een stuk verbeterd. Vergeet overigens niet dat sequels moeten bouwen op wat het vorige game had. Er is echt niks bij gekomen, geen enkele vernieuwing. Ja okay, akimbo wapens dan. Maar dat blijkt in de MP al een schijtkeus te zijn geweest. Klik om te vergroten... console ? indien ps3 - account welkom ! ps akimbo wapens zijn BOMMM[/quote] ps3 indeed, ook de xbox 360 elite is in mijn bezit ... PS3 account: anto_4_president Akimbo is ruw gezegd het beste aan MW2 ! AK47 lvl 70 ? wtf ?!"
"PepTalk zei: Zoals al vermeld is, is het belangrijkste wat je wel of niet eet VOOR je trip. Het beste niets dus.. Wat je tijdens het trippen wilt eten of drinken kun je helemaal zelf bepalen. Eet jezelf alleen niet misselijk, dit is gewoonlijk al vervelend en als je tript helemaal. Doe gewoon waar je zin in hebt! Klik om te vergroten... dacht dat je geen suikers mocht eten tijdens de trip omdat deze de trip remmen mij werd aangeraden water of thee zonder suiker ... heeft in ieder geval wel altijd geholpen voor mij :d"
"swagga - datsik & excision hyper sun - BSE (this is a hard one) I'm not alone - Calvin Harris (doorley remix)"
"Een "normale" joint (0.4 gr) santa maria (smokey maastricht) + 1/2 L&M sigaret (delhaize) gistere avond rond 11 uur"
"Hislordship zei: je moet gewoon de high leren apprecieren en niet altijd meer willen blowen (want wat ben je daarmee als je uiteindelijk lui op ej bank ligt) Klik om te vergroten... feit !"
"black widow haze (black widow - maastricht) net voor de les fiscaliteit"
"Maas: northernlight, NLX, white widow, amnesia - ketama, kasjmier, king hassan Geleen: Snowball, white - polm, king hassan"
"Maar ik hou toch nog steeds van de shop hoor. Klik om te vergroten... Amen to that!"
"Beanhead zei: KoxBox zei: Daar zeg je zowat op de eerste dag van Pukkelpop (ik weet het, niet DOUR maar het deed me er aan denken) kwam er een kerel naar mij die echt belachelijk strak stond. En hij vroeg "ej gast kunde gij mij nie wa wiet verkopen, kben zwaar aant afkicken". Ik had 30g mee dus kon gelukkig wel wat missen. Ik antwoordde dus: "bwaja, ma keb wel nie zoveel bij eigelijk, is een 10tje goe?" Die kerel was echt zo blij dat hij me 50euri gaf en zei dat het ok was en dat ik ongelooflijk bedankt was hahaaaa. 40euro winst is niet mis. :P Het was wel donker, dus misschien had hij niet door dat het een briefje van 50 was. Gelukkig ben ik hem niet meer tegengekomen... Klik om te vergroten... Hehe yep Zo'n zaken heb ik ook al mogen meemaken Klik om te vergroten... tomorrowland 2008; 3 joints voor 20 euro en een kratje red bull"
"Gistere avond; Ipodje in de oren, het pukje in je mond, naar huis fietsen/wandelen, reflecteren en mezelf feed geve hoe de dag was, thuis kijke wat de pot schaft, lessen nakijken en slapen gaan.."