Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmix vraag

mix vraag

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHb werkt maar 3 uurtjes, makkelijk excuus om te zeggen dat het in het drankje gedaan is, je zou het haast niet meer geloven als het echt eens zo was
n
nbcbolt7Lid
01-01-2024, 00:00
#2
4

Dogging Uncovered Anjali Uncovered Shaft Uncovered 18 Inches Of Pain Aga Uncovered
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je gaat even weten wat het is om je 100% gelukkig te voelen

:hearteyes:
g
geen naamLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke evengoed bedankt

ben 72 kg en 1.80 lang weet niet of het uitmaakt of ik erg fit ben
ik doe kickboxen en hardlopen veel dus conditie zat
nou ja ik zie het wel hoe het gaat
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ HE TOOK TOO MUCH MAN! TOO MUCH!TOO MUCH!
g
geen naamLid
01-01-2024, 00:00
#6
hallo,
ik ben hier vrij nieuw heb al is wat zitten lezen
erg interessante info
alleen wilde ik nu eens wat ervaringen weten van mensen die ghb gecombineerd hebben met bijv : mdma of xtc na een feestje

het zit namelijk zo ik ga binnenkort weer eens naar mystery land en ben wel wat bekend met ghb alleen nog nooit samen met iets gedaan
ik wilde graag na het feest om lekker rustig thuis te chillen wat ghb erbij nemen
maar goed op dat feest neem ik wel 2 a 3 pillen of een beetje mdma met een beetje bedoel ik een half grammetje

is dit verstandig of ga ik dan zeker weten slecht ?
ik wilde ook dan niet veel ghb nemen maar ik denk dat ik van 1ml niets voel
ik snap dat het bij iedereen heel anders reageert alleen een aantal reacties/ ervaringen ermee van verschillende mensen geeft me dan wel een goed beeld wat ik kan verwachten en of ik het wel of niet moet doen
hopelijk een paar goeie reacties

bedankt alvast

erik :rock:
g
geen naamLid
01-01-2024, 00:00
#7
dus als de mdma of xtc een beetje zijn uitgewerkt en ik neem 1 ml ghb die avond dan voel ik me dus 100% goed begrijp ik ?
hoeveel ml beveel je me om te beginnen ?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Genoeg topics over geweest, hangt af van
tolerantie
kwaliteit ghb
hoeveel heb je gegeten
hoe hard werken de andere drugs nog
hoe groot ben / gewicht
....

Ik zou 5ml nemen, exact voor jouw kan ik het niet zeggen, doe alleen rustig aan
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom geen ghb op het feestje zelf kerel???
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mysteryland is natuurlijk al om 11 uur afgelopen. Als je over de dag verdeeld 2 of 3
pillen én een halve gram MDMA genomen hebt is de kans klein dat je die dag veel
gegeten hebt. Afhankelijk van hoe je naar huis toe gaat is het wel wat veiliger om
even te wachten tot je thuis bent voor je GHB neemt.

1 ml is wel weer wat extreem voorzichtig, maar 5 ml kan er ook wel weer wat hard
inknallen. Ik zou als een blok in slaap vallen. Wat wel dan wel weer goed voor je ritme
is, want je slaapt gewoon zaterdagnacht dus :grin:

Ik zou het ergens in het midden houden, iets van 2.5 of max 3ml. Aan de andere
kant zou ik dan weer nooit bij pillen en GHB MDMA nemen, maar wel weer speed.

Zoals je zelf al zei, iedereen is anders :wink:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Antigone zei:
Mysteryland is natuurlijk al om 11 uur afgelopen. Als je over de dag verdeeld 2 of 3
pillen én een halve gram MDMA genomen hebt is de kans klein dat je die dag veel
gegeten hebt.
Klik om te vergroten...

Het is of, niet én.
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#12
acidboy zei:
Het is of, niet én.
Klik om te vergroten...

Oké dan!! Bedankt voor je bijdrage :sunglasses:
g
geen naamLid
01-01-2024, 00:00
#13
juist, bedankt voor de info
ik zal dan wat gaan proberen
en het is idd voor na het feest als ik al thuis zit
was niet van plan dat achterin te auto of op eind van t feest te nemen
wie weet lig ik dan te slapen of wat dan ook
liever in goeie omgeving

ik zal t wel laten horen hoe het bevallen is

:rock:
P
Pilsner1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Een vriend van mij was op een feesje en zat xtc te nemen.
Hij had stuk of 8 bollen ( verschillende ) genomen en tegen het eind van de avond denkt hij dat er iets in zijn drank is gedaan. Nu is die al hele dag slaperig, maar kan ni slapen.
Pupillen staan nog supergroot en weet niet hoe hij nuchter moet worden.
Hij voelt zich zo in een dronken roes en zit hele tijd te praten, maar hij denkt nog wel als die praat... dus ik denk dat het ghb is dat in zijn drinken zat.

Maar wat zou hij nu moeten doen om te gaan slapen en terug nuchter te worden.
Het feesje is bijna 12u geleden geëindigd en hij kan nog niet slapen en is nog altijd zo half dronken ( zonder 1 druppel alcool aangeraakt te hebbe ) .

Alvast bedankt
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pilsner1 zei:
Een vriend van mij was op een feestje en zat xtc te nemen.
Hij had stuk of 8 bollen (verschillende) genomen en tegen het eind van de avond denkt hij dat er iets in zijn drank is gedaan. Nu is die al hele dag slaperig, maar kan ni slapen.
Pupillen staan nog supergroot en weet niet hoe hij nuchter moet worden.
Hij voelt zich zo in een dronken roes en zit hele tijd te praten, maar hij denkt nog wel als die praat... dus ik denk dat het ghb is dat in zijn drinken zat.

Maar wat zou hij nu moeten doen om te gaan slapen en terug nuchter te worden.
Het feesje is bijna 12u geleden geëindigd en hij kan nog niet slapen en is nog altijd zo half dronken (zonder 1 druppel alcool aangeraakt te hebben).
Klik om te vergroten...

Leer je grenzen kennen! Wat een dom gedrag, 8 pillen slikken en dan niet kunnen slapen, duhhhhh. Van dat gelul "er heeft vast wat in mijn/zijn drankje gezeten" word je zo langzamerhand ook moe. Ze slikken/snuiven zich een ongeluk en als ze wazig worden dan zit er iets in het drankje. :openmouth:
P
Pilsner1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
We hebben van 20u tot 08.00 gefeest, dan is die tot 24.00 wakker gebleven en heeft hij de raarste dingen zitten uitkramen ondertussen. Hij viel half in slaap/ kon zich ni concentrere ... mr kon ook ni slape ... rare toestanden. En dan is die gewoon in slaap gevalle :P.
We weten nog steeds niet wat in het drankje zat... speed of GHB.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."