Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke percentages zijn er voor goede speed?

Welke percentages zijn er voor goede speed?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben even op zoek naar welke percentages er voor goede speed gelden.

Volgens de dames van de testservice is speed goed te noemen als het tussen de 35
en 40% amphetamine bevat, maar wat ik hier zo in alle topics lees komen er wel
percentages van 70 en 80% voor. Nu vroeg ik me af is 100% ook mogelijk of kan dat
dan weer niet? En waarom niet, hoe zit dat dan. Een stof totaal is toch altijd 100%?

Vorige week heb ik trouwens voor het eerst speed laten testen, ik vond de laatste die
ik gekocht had nou niet bijster lekker. Alhoewel ik wel goed wakker ervan bleef, ontbrak
het strakke en zat ik ook nog eens de hele dag door te (vr)eten


Uitslag 3% amphetamine en 36% caffeïne :(

Dealer gebeld en die reageerde heel laconiek: Oh schat breng dat maar even terug dan
ik heb wel nieuwe voor je. Naar mijn idee wist ie dus ook nog eens dondersgoed hoe
vreselijk slap spul het was, maar goed ik heb weer nieuw. Laat ik ook nog even testen.

Voor nu ben ik erg nieuwsgierig hoe of wat dat zit met die percentages :)
A
AcetyllysergicLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is je dealer een vrouw?

Ik weet eigenlijk ook niet hoe het zit met de 100%
Deze zou dus vooral rectaal moeten...
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#3
100% pep is vloeibaar, droog kan het niet hoger zijn dan 73%
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Antigone zei:
Vorige week heb ik trouwens voor het eerst speed laten testen, ik vond de laatste die
ik gekocht had nou niet bijster lekker. Alhoewel ik wel goed wakker ervan bleef, ontbrak
het strakke en zat ik ook nog eens de hele dag door te (vr)eten
Uitslag 3% amphetamine en 36% caffeïne :(

Dealer gebeld en die reageerde heel laconiek: Oh schat breng dat maar even terug dan
ik heb wel nieuwe voor je. Naar mijn idee wist ie dus ook nog eens dondersgoed hoe
vreselijk slap spul het was, maar goed ik heb weer nieuw. Laat ik ook nog even testen.
Klik om te vergroten...

je dealer is een ware crap hond, een zware oplichter, en verdient dus gewoon de doodstraf ...

35% en hoger zonder cafeine zijn nog waardig, helaas betaal dan wss 5 eu of meer.
10 eu voor 70% is dus nooit duur, alleen mongolen die niet kunnen rekenen en niet beter weten kiezen de goedkoopste versneden bagger kwaliteit. Scheppen dan nog op ook, het kostte maar 5 eu ....

bonnie
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Acetyllysergic zei:
Is je dealer een vrouw?

Ik weet eigenlijk ook niet hoe het zit met de 100%
Deze zou dus vooral rectaal moeten...
Klik om te vergroten...


Of Antigone is een vrouw of de dealer is een amsterdammer. :wink:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Acetyllysergic zei:
Is je dealer een vrouw?

Ik weet eigenlijk ook niet hoe het zit met de 100%
Deze zou dus vooral rectaal moeten...
Klik om te vergroten...

Of intraveneus.
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Acetyllysergic zei:
Is je dealer een vrouw?
Klik om te vergroten...

Nee hoor, hoe kom je daarbij? Of is het omdat IK zo mannelijk overkom? :tearsofjoy:

Acetyllysergic zei:
Deze zou dus vooral rectaal moeten...
Klik om te vergroten...

Nee, nee, nee...au... :sunglasses:

Autsider zei:
Of Antigone is een vrouw of de dealer is een amsterdammer. :wink:
Klik om te vergroten...

Twee keer goed :grin:

De reden dat ik dat "schat" erbij schreef was dat ik eigenlijk verwachtte een discussie aan te
moeten gaan dat hij nergens vanaf wist en dat het natúúrlijk wel goed spul was. Maar tegen
alle verwachtingen in was hij dus heel relaxed en mocht ik het onmiddelijk terugbrengen :)
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
je dealer is een ware crap hond, een zware oplichter, en verdient dus gewoon de doodstraf ...
Klik om te vergroten...

Laten we hem gewoon geselen. Dood wil ik hem niet, want hij levert vaak wel goed spul,
maar helaas niet altijd. Van hem heb ik ook mijn eerste mCPP pilletje gehad :kots:

Aan de andere kant heb ik van hem ook weleens dolfijntjes gehad met 137mg MDMA,
tegenwoordig bijna een droom. Hij is gewoon héél afwisselend met zijn kwaliteit.

lysergine25 zei:
35% en hoger zonder cafeine zijn nog waardig, helaas betaal dan wss 5 eu of meer.
10 eu voor 70% is dus nooit duur, alleen mongolen die niet kunnen rekenen en niet beter weten kiezen de goedkoopste versneden bagger kwaliteit. Scheppen dan nog op ook, het kostte maar 5 eu ....

bonnie
Klik om te vergroten...
Als je zeker weet dat het gehalte 70% is is €10 natuurlijk een prima prijs, maar over
opscheppen gesproken. Ik betaal dus €3 voor afwisselend goede en slechte shit :tearsofjoy:

Maar gelukkig hebben we altijd de testservice om helderheid te bieden :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Antigone zei:
Maar gelukkig hebben we altijd de testservice om helderheid te bieden :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Die helderheid was 3% amf ..... en heel veel bagger.

:tearsofjoy:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
Antigone zei:
Maar gelukkig hebben we altijd de testservice om helderheid te bieden :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Die helderheid was 3% amf ..... en heel veel bagger.

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hoe is toch mogelijk dat dealers zo ver gezakt zijn, die percetages van 3% kom je nu al zo vaak tegen, dat iedereen het nog pikt snap ik niet :angry:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
peppie zei:
lysergine25 zei:
Antigone zei:
Maar gelukkig hebben we altijd de testservice om helderheid te bieden :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Die helderheid was 3% amf ..... en heel veel bagger.

:tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hoe is toch mogelijk dat dealers zo ver gezakt zijn, die percetages van 3% kom je nu al zo vaak tegen, dat iedereen het nog pikt snap ik niet :angry:
Klik om te vergroten...

Niet iedereen pikt dat hoor. :P
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch te veel aangezien ze er gewoon nog mee doorgaan :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."