Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Farmaceutische versnapering"
"Sensation White - The megamixes (cd2)"
"Als je goed veel eet van te voren is het niet raar dat de XTC-pil pas na ruim een uur inslaat."
"- Als je je sms'es niet meer kan lezen. - Verderop hangtafels tussen het dans publiek zien. Terwijl als je dichterbij komt ze weg zijn. - Als je van de trap loopt en de laatste tree niet kan vinden, omdat je al op de vloer staat. - Als sigaretten ziekelijk vies zijn."
"Ik heb van precies dezelfde pillen 2 weken daarvoor een stuk of 10 gepakt, en dat ging wel goed (hard). Klik om te vergroten... Ik vind 10pillen op 1 avond wel heel erg veel. Hoeveel mg MDMA zat er in?"
"niet echt ervaring mee, maar met xtc op wordt ie wel een stukkie kleiner... denk niet dat het echt een succes is"
"Opzich heeft ie wel een beetje gelijk, maar probeerd je toch iets aan te smeren. Als zijn pillen letterlijk 7x zo sterk zijn dus 7x zoveel MDMA bevatten ben je na 1pil in 1 keer slikken hartstikke dood. Wat hij bedoeld en goed is voor zijn verkooppraatje is het volgende: Het is een feit dat 7% van de MDMA omgezet wordt naar MDA in je lichaam. Dus normale xtc-pillen bevatten indirect MDA. Wat hij probeerd duidelijk te maken is dat er in zijn pillen al direct MDA zit. Dus dat je veel meer MDA in je lichaam krijgt. Maar geen MDMA. MDA wordt vaak ook verkocht als xtc (MDMA). En is op de markt even duur als MDMA. MDA is meer hallucinerend als MDMA, terwijl MDMA meer bewustzijn veranderend is. Dus meer het love-gevoel. Conclusie: hij zegt op basis van dat je veel meer MDA binnen krijgt dat de pillen veel sterker zijn. Terwijl je het MDMA effect verwacht. Dus dat is appels met peren vergelijken. Daarom zou ik gewoon de normale prijs ervoor betalen."
"Het is vrijwel altijd niet zo verslavend dat iemand er kapot aan gaat. Omdat de magie van xtc verdwijnd als je het elk weekend zou gebruiken. Dan zoeken ze vaak andere alternatieven, zoals coke of speed."
"Zolang jullie geen medisch verleden hebben, zoals bijvoorbeeld suikerziekte of dat je bijvoorbeeld MAO-remmers ( klassieke anti-depressieva ) gebruikt kan er vrijwel niks gebeuren. Drugs gebruiken is altijd risico nemen. Wie geen risico's wilt nemen moet geen drugs gebruiken."