Ben nieuw hierop en zat wat te spitten tussen de berichten.
Mda pillen vond ik vroeger wel redelijk fijn. Al ik er maar een 3-4 tal keren heb gehad in de periode dat ik gebruikte. (ondertussen al een 7-8 tal jaartjes geleden)
De 1ste keer was ergens eind '97 denk ik, dat waren bruine cccp's. Waren niet zo makkelijk te krijgen, waren een tijdje beschikbaar toen maar na even waren ze anders, iets lichter bruin en minder zwaar. Maar die donkerder bruin waren echt de moeite. Ik denk ook van de zuiverste pillen die ik ooit heb gehad. Deze waren smaakloos. Ze duurden een 6 uur, aan een stuk door zonder echte pauze. Rare was wel dat wanneer ik deze nam en op een party met slechte muziek was, ik er helemaal niets van voelde tot ik daar buitenkwam. Dan was het wel niet normaal. En de 1ste keer zo lang aan een stuk gaan begon ik me af te vragen of het ook nog ging eindigen
![:tongueout:]()
Eindigen deden ze ook zoals ik nooit opnieuw heb ervaren. Het laatste uur nog altijd hard aan het gaan en opeens was het weg. Lijk ik klaarwakker was maar aan minuutje later kickte het terug even hard in... dit een 5-tal keren het laatste uur tot het opeens opnieuw gedaan was en niet meer terug kwam. Voelde me super fris en wakker net alsof ik uit een fantastische slaap kwam. Had toen nog tegen iemand gezegd dat als alle pillen zoals deze zouden zijn je het makkelijk ieder weekend kon doen. Geen enkel slecht gevoel tijdens of na, enkel goed en hard gaan. En niet echt een comedown maar directe uitwerking dan.
De 2e keer was heel begin '99 en dat waren opeltjes, kleine 60mg mda pillen. Zeer fijne pillen bij deze ben ik toen wat beginnen overdrijven met gebruiken. Enkel was 1ne net niet genoeg. Goed om zondags te nemen voor het slapen gaan was 1ntje (werkte toen vaste nacht). Maar anderhalf daarentegen was al goed om 6 uren hard te gaan. Zalig waren ze ik was er iedere keer dat ik ze slikte (vrijdags, zaterdags en zondags gedurende enkele maanden zonder een weekendje pauze) opnieuw van versteld hoe straf deze waren, raakte er geregeld de kluts van kwijt.. Had een hele tijd nodig om hieraan te wennen. Bijna 2&halve maand ongeveer ieder weekend slikken, toen op een keer na 2&halve van deze genomen te hebben ben ik echt uren van de kaart geweest. Was echt gewoon te fel aan het gaan ipv de muziek dan even af te zetten toen mja
![:tongueout:]()
weet niet of het me wat zou bijgebracht hebben want zo erg had ik het nog nooit gehad. En zolang aan een stuk begon ik me weer wat af te vragen of het ook nog ging stoppen
![:tongueout:]()
begint dan toch wat zorgen te maken soms eh ;p Nadien heb ik er nooit meer hetzelfde van gevoeld als voorheen.. zelfs niet als ik er 5 tot 7 van afslikte. Dat vond ik toendertijd zo spijtig, iets later was ik er dan maar gestopt met het slikken van pillen omdat ik er niet echt nog veel van voelde. Zelfs als ik er met 2 begon begon er gewoon niks meer. Nog blijven gebruiken leek me nutteloos en opeens kreeg ik er een redelijke afkeer van het gebruiken.
Nadien rond de zomer van '99, toen gebruikte ik zelf niet meer maar was er nog wat mee bezig kon ik een redelijk lot Mitsubishi's overnemen... deze waren redelijk groot al ze in 2 maten kwamen, er waren een deel redelijke dikke en de meeste dunner. Dit had ik in het begin niet eens opgemerkt. Van deze kreeg ik redelijk goede commentaar van de mensen die ze pakten (ze raakten compleet de kluts kwijt en dat vond ik altijd wel fijn als ik de kluts kwijtraakte van pillen :
![:)]()
. Toen raakte ik toch wat nieuwschierig en heb ik met wat tegenzin er toch ook ene van geprobeert. Was begonnen met een halve, en dit was dan de allereerste keer dat ik iets van een halve pil voelde.. en nog redelijk fel ook. Na de andere helft bijgenomen te hebben heeft een 11 uren!!!! geduurd voor het begon uit te werken, al dan nog even niet moest denken aan te gaan slapen
Bij een andere pil eind '98 heb ik zo mijn twijfels niet echt een idee wat het was omdat deze waren ook Mitsubishi's deze kickte al in een kwartiertje na inname. Had ik nooit meegemaakt en ook nooit voorheen dat ik echt veel voelde van 1ne pil. Twijfels bij wat deze was omdat na een kwartiertje al redelijk fel aan het gaan te zijn zo een beetje tijdsbesef was kwijtgeraakt en er nog 2 had bijgeslikt in een half uurtje. Na even sloeg dat niet normaal in, ik kreeg even men handen niet meer van men stuur omdat ik mijn handen niet meer ontklemd kreeg. Nadien ook veel gehallucineerd onderweg .. veel erger dan bij de andere mda pillen die ik toch op een manier beter vond. Al deze natuurlijk ook zeer goed waren. Blijkbaar!
Ik kan me wel niet echt een love gevoel herinneren bij deze mda pillen zoals ik hier ergens gelezen heb dat het dat zou moeten geven. Maar is dan ook al een hele tijd geleden.
Waarom ik mda dan fijner vond dan mdma, het is zwaarder, raakt er makkelijk de kluts van kwijt, het duurt ontieglijk lang dikwijls aan één stuk door. Moet minder slikken dus tenzij je misschien wat gek bent en je eraan gewend hebt
![:tongueout:]()
+ heb nooit een mda pil met rommel erin gehad al ze nooit getest waren maar als men geen afkick of slecht gevoel heeft nadien..
Niet dat ik nooit goede mdma pillen heb gehad, maar uiteindelijk heb ik dat toch altijd redelijk zwak gevonden.
Hey, misschien kan iemand zeggen uit het lezen van hoe ik ze ervaarde zeggen dat het iets anders was dan mda ?
Grtz!