Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"4MMC , te verslavend.."
"Heel verslavend als je het vaker gebruikt. Alles moet op eenmaal je t liggen hebt, en opdenduur voel je ook niks meer.."
"Ik neem gemiddeld 2 gram per avond."
"Dankjewel."
"Zoals ik hiervoor al zei ben ik redelijk verslaafd aan mephydrone. ik merk dat als ik mifi gebruik mijn urine enorm stinkt en mijn blaas pijn doet. ( ik ben een meisje ) wat zou dit kunnen zijn?"
"KlaasVaak zei: Je bent een meisje met een pipi? Klik om te vergroten... Ben een belg pipi : plassen"
"hardcoredrugsnl zei: Wtf? Klik om te vergroten... hardcoredrugsnl zei: Wtf? Klik om te vergroten... Ik ben een Belg vandaar."
"4 MMC"
"Ik heb dezelfde verslaving als jou. sterkte."
"13"