Zoals ik hiervoor al zei ben ik redelijk verslaafd aan mephydrone.
ik merk dat als ik mifi gebruik mijn urine enorm stinkt en mijn blaas pijn doet. ( ik ben een meisje )
Dat je niet genoeg drinkt. Meer water drinken dan gaat het stukken beter, bovendien gaat alles stinken, je zweet, je urine, nagels. Maar ik ben geen dokter natuurlijk...
#8
Bedoel je trouwens mephedrone (4-MMC)? Of bedoel je 3-MMC?
Allebei absoluut niet goed om dagelijks te gebruiken, maar met 4-MMC zou ik me nog extra zorgen maken.