Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, hoe bevalt het voor jullie om naar festivals zonder drugs te gaan, als je vrienden wel gebruiken? Nu het weer kan wil ik naar een heleboel festivals. Zowel techno/hardstyle en grote festivals als Mysteryland. Ik hou wel van een pilletje, maar wil het liefst niet vaker dan eens in de 6 tot 8 weken gebruiken. En dat is al net te vaak eigenlijk. Ik heb veel verschillende vrienden waarmee ik naar festivals wil en ga. Ik ga nooit echt met heel grote groepen, maar meestal met z'n drietjes of viertjes. Omdat ik dus steeds met andere mensen ga is is het zo dat die anderen dan vaak gebruiken, omdat het voor hun soms het enige festival is in die periode, terwijl ik soms de week erna weer naar een ander festival ga met andere mensen. Ik vind het prima om ook af en toe niet te gebruiken, maar merk wel dat ik het minder leuk vind als degene waarmee ik ga wel gebruiken en in een totaal andere vibe zitten dan ik. Alsnog vind ik het heel leuk en kan ik genieten van de muziek, maar meestal heb ik het wel om 9 uur gezien (als het festival tot 11 duurt) terwijl zij dan nog hard gaan. Helemaal dronken worden op een festival waar 80% aan de uppers zit vind ik ook niet ideaal. Hoe doen jullie dat? Gewoon accepteren dat je soms in een andere vibe zit als je op een festival besluit niet te gebruiken? Of bijvoorbeeld andere drugs gebruiken dan xtc?"
"Ganggang💯 zei: Lekker resultaat zeg. Neem niet teveel, anders doe je geen oog meer dicht erna. Klik om te vergroten... Feest duurt tot 07 dus heb al geaccepteerd dat ik pas de volgende nacht weer ga slapen. Wie weet heb ik geluk maar ga ik niet vanuit haha."
"Hi allen, ik heb nu 2x keta gedaan maar is beide keren op een semi-teleurstelling uitgelopen. Ik hoor van veel mensen dat keta helemaal geweldig is maar dat heb ik nooit ervaren. Beide keren heb ik ongeveer 10-15 semi-kleine lijntjes gesnoven, weet niet precies hoeveel miligram maar ongeveer hetzelfde of zelfs meer als anderen die wel flink wat voelde. Het enige wat ik tot nu hoe beide keren heb gevoeld is een soort zwaar/vaag gevoel in m'n lijf maar vond dit niet echt iets toevoegen voor t huisfeestje waar ik beide keren was. Kon ook altijd nog helder nadenken en redelijk goed lopen. Hoogstens een keer m'n evenwicht half verliezen. Kan het zijn dat ik nog steeds te weinig neem of dat keta gewoon niet zo goed bij mij werkt? Wat ik nu 2x heb gevoeld vond ik niet echt voor herhaling vatbaar. Bij xtc moet ik meestal ook veel meer nemen dan vrienden. Als ik me aan de 1.5 keer lichaamsgewicht-regel hou dan voel ik amper wat. Ik ben overigens 77 kilo en 186 dus normaal gewicht. Heeft iemand tips hoe het een volgende keer eventueel wel leuk kan zijn?"
"Hi, Ik heb 2 jaar geleden een paar gram speed gehaald, destijds was het goed getest, 80+ % uit m'n hoofd. (bijna t hoogst mogelijke dacht ik). Ik heb het tijdens de coronapandemie nooit meer gebruikt, maar ga vanavond naar een feestje waar ik het wil gaan gebruiken. Een vriend zei dat dat nog wel kon na 2 jaar. Nu maak ik het envelopje open, maar de speed is helemaal gelig/bruinig uitgevallen. Kan ik dit nog gebruiken of kan ik beter andere speed halen? Ik heb geen aceton ofzo in huis om het te wassen. Beetje stom dat ik hier zo kort van te voren achter kom."
"Geneesmiddel zei: Heeft het wel in een luchtdicht zakje gezeten of dat niet? Kan in principe geen kwaad om het nog te nemen en het zal ook z'n werk nog wel doen Klik om te vergroten... Ja, in een envelopje in een gripzakje."
"Hi allemaal, Volgende week ga ik naar drie feestjes met ADE op vrijdag, zaterdag en zondag. Aangezien alles nu overdag is en ik niet van plan ben naar afters te gaan zal ik elke nacht een redelijk normale nachtrust hebben. Op vrijdag ben ik van plan wat sos te pakken, zaterdag wil ik dan rustig aan doen met max een paar biertjes en zondag wil ik dan aan de x. Is dit te doen of ga ik dan niets van de x voelen op zondag, omdat ik een druk weekend heb gehad? Ik heb nog nooit meerdere keren in een paar dagen drugs gebruikt, dus daarom twijfel ik of ik vrijdag de sos ook moet skippen. Over het algemeen ervaar ik van sos en xtc nauwelijks een kater. Alleen van pep, maar daar wil ik overdag nooit aan."
"Hi! Afgelopen zondag was ik naar een technofeestje. Ik had voorgenomen om Max 1 pilletje xtc te nemen maar dit zijn er 2 geworden. Ik ging super lekker (1 van de beste keren op xtc tot nu toe). Ik ga eind volgende week naar DLDK, in tegenstelling tot afgelopen zondag is dit een feest in de nacht. Ik twijfel erg of ik weer voor de xtc moet gaan of dat ik deze keer pep wil gebruiken. Begin van de avond xtc en als t niet goed aanslaat pep gebruiken denk ik ook aan, ook al geeft dit lijkt me wel een erge dip. Het liefst gebruik ik xtc omdat ik niet zo van het snuiven ben. Een bommetje heb ik nog nooit gedaan. Aangezien de laatste keer xtc nu erg kort geleden is (12 dagen) kan dit wellicht wel op een teleurstelling uitlopen. Xtc gaat bij mij niet altijd goed want soms voel ik er weinig van. Ik wil bij dit feest wel de hele nacht lekker gaan en danserig/vrolijk zijn. Wat raden jullie aan? X, pep of combi?"
"Ja thanks voor de reacties! Heb besloten om voor de pep te gaan. Heb het laten testen en het is 73,8% amfetamine. Puur dus. Het wordt de eerste keer pep in lange tijd dus ben benieuwd!"