#1
Zal iig niet heel veel kwaad kunnen om nog te nemenJa, in een envelopje in een gripzakje.
Zal iig niet heel veel kwaad kunnen om nog te nemenJa, in een envelopje in een gripzakje.
Ja, in een envelopje in een gripzakje.Heeft het wel in een luchtdicht zakje gezeten of dat niet? Kan in principe geen kwaad om het nog te nemen en het zal ook z'n werk nog wel doen
Nee, de maximale puurheid van speed80+....kan dat?
Hi,
Ik heb 2 jaar geleden een paar gram speed gehaald, destijds was het goed getest, 80+ % uit m'n hoofd. (bijna t hoogst mogelijke dacht ik). Ik heb het tijdens de coronapandemie nooit meer gebruikt, maar ga vanavond naar een feestje waar ik het wil gaan gebruiken. Een vriend zei dat dat nog wel kon na 2 jaar.
Nu maak ik het envelopje open, maar de speed is helemaal gelig/bruinig uitgevallen. Kan ik dit nog gebruiken of kan ik beter andere speed halen? Ik heb geen aceton ofzo in huis om het te wassen. Beetje stom dat ik hier zo kort van te voren achter kom.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."