Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeel uitgeslagen speed nog goed of niet?

Geel uitgeslagen speed nog goed of niet?

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amsie97 zei:
Ja, in een envelopje in een gripzakje.
Klik om te vergroten...
Zal iig niet heel veel kwaad kunnen om nog te nemen
A
Amsie97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi,
Ik heb 2 jaar geleden een paar gram speed gehaald, destijds was het goed getest, 80+ % uit m'n hoofd. (bijna t hoogst mogelijke dacht ik). Ik heb het tijdens de coronapandemie nooit meer gebruikt, maar ga vanavond naar een feestje waar ik het wil gaan gebruiken. Een vriend zei dat dat nog wel kon na 2 jaar.
Nu maak ik het envelopje open, maar de speed is helemaal gelig/bruinig uitgevallen. Kan ik dit nog gebruiken of kan ik beter andere speed halen? Ik heb geen aceton ofzo in huis om het te wassen. Beetje stom dat ik hier zo kort van te voren achter kom.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heeft het wel in een luchtdicht zakje gezeten of dat niet? Kan in principe geen kwaad om het nog te nemen en het zal ook z'n werk nog wel doen
A
Amsie97Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Geneesmiddel zei:
Heeft het wel in een luchtdicht zakje gezeten of dat niet? Kan in principe geen kwaad om het nog te nemen en het zal ook z'n werk nog wel doen
Klik om te vergroten...
Ja, in een envelopje in een gripzakje.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien wat kwaliteitsverlies maar weet niet of dat merkbaar is. Heb het zelf ook weleens gehad maar dan had het een weekje op een bord gelegen onder m'n bed. Vergeten na een wilde sessie.

Werkte nog prima toen ondanks de gele kleur.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
80+? De maximale waarde op puur poeder is toch 73 % ?
V
Vandersnats1973Lid
01-01-2024, 00:00
#7
80+....kan dat?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vandersnats1973 zei:
80+....kan dat?
Klik om te vergroten...
Nee, de maximale puurheid van speed
(amfetamine) is 73%, omdat er voor elk amfetamine molecuul ook een sulfaat molecuul aanwezig moet zijn. Amfetamine dat niet gehecht is aan een sulfaat molecuul is olieachtig en niet snuifbaar.

Als je speed poeder onversneden is, heb je dus wel weer 100% amfetaminesulfaat. Beetje flauw allemaal, maar als de testuitslag 73% is, heb je dus onversneden speed van de hoogst haalbare kwaliteit.
n
n8wachTLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amsie97 zei:
Hi,
Ik heb 2 jaar geleden een paar gram speed gehaald, destijds was het goed getest, 80+ % uit m'n hoofd. (bijna t hoogst mogelijke dacht ik). Ik heb het tijdens de coronapandemie nooit meer gebruikt, maar ga vanavond naar een feestje waar ik het wil gaan gebruiken. Een vriend zei dat dat nog wel kon na 2 jaar.
Nu maak ik het envelopje open, maar de speed is helemaal gelig/bruinig uitgevallen. Kan ik dit nog gebruiken of kan ik beter andere speed halen? Ik heb geen aceton ofzo in huis om het te wassen. Beetje stom dat ik hier zo kort van te voren achter kom.
Klik om te vergroten...

Gelig uitslaande pep kan wijzen op de aanwezigheid van cafeïne.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."