Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoel weinig van keta

Voel weinig van keta

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je echt wil wachten tot je geen tolerantie meer hebt, kan je beter 2 weken ertussen laten.

Nog een tip: laat niet teveel tijd tussen de lijntjes, ik zou zeggen 10-15 min. Want keta werkt snel uit. Na een dik uur is er al sterk minder effect.
A
Amsie97Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi allen,
ik heb nu 2x keta gedaan maar is beide keren op een semi-teleurstelling uitgelopen. Ik hoor van veel mensen dat keta helemaal geweldig is maar dat heb ik nooit ervaren. Beide keren heb ik ongeveer 10-15 semi-kleine lijntjes gesnoven, weet niet precies hoeveel miligram maar ongeveer hetzelfde of zelfs meer als anderen die wel flink wat voelde. Het enige wat ik tot nu hoe beide keren heb gevoeld is een soort zwaar/vaag gevoel in m'n lijf maar vond dit niet echt iets toevoegen voor t huisfeestje waar ik beide keren was. Kon ook altijd nog helder nadenken en redelijk goed lopen. Hoogstens een keer m'n evenwicht half verliezen. Kan het zijn dat ik nog steeds te weinig neem of dat keta gewoon niet zo goed bij mij werkt? Wat ik nu 2x heb gevoeld vond ik niet echt voor herhaling vatbaar. Bij xtc moet ik meestal ook veel meer nemen dan vrienden. Als ik me aan de 1.5 keer lichaamsgewicht-regel hou dan voel ik amper wat. Ik ben overigens 77 kilo en 186 dus normaal gewicht. Heeft iemand tips hoe het een volgende keer eventueel wel leuk kan zijn?
R
RtbyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hebben jullie je keta wel laten testen? En semi kleine lijntjes is ook vrij subjectief.. al kan ik me bij 15 stuks toch haast niet voorstellen dat je van 'normale' kwaliteit keta amper wat voelt.. Wellicht toch eerst eens een testje afwachten? En wat rondlezen op het forum wat betreft dosering? Ligt er natuurlijk ook aan in welk tijdsbestek je de lijntjes hebt genomen :)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
OP doet me denken aan vorige vrijdag.
Had toen 200mg 2fdck genomen op een tijdspanne van ~ 80min en behalve wat wankel lopen had ik er ook 0,0 effect van 😄
Andere mensen zijn op 80mg al het padje kwijt 😏
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amsie97 zei:
Beide keren heb ik ongeveer 10-15 semi-kleine lijntjes gesnoven, weet niet precies hoeveel miligram maar ongeveer hetzelfde of zelfs meer als anderen die wel flink wat voelde.
Klik om te vergroten...
Ik zie dit voor me als: je snuift met je vrienden keta, hun gaan waus, en jij wel iets, maar totaal niet vergelijkbaar?
Amsie97 zei:
Heeft iemand tips hoe het een volgende keer eventueel wel leuk kan zijn?
Klik om te vergroten...
Als je er echt voor wilt gaan...allereerst een goede mg weegschaal kopen. Je wilt weten met hoeveel mg, welk effect je hebt. Je start met pak em beet,
3x 20mg klaarleggen en die met tussenpozen van 45 minuten opmaakt.

niks?

week later, 3x30mg klaarleggen. Snifsnif om de 45 min.

niks?

week later, 3x50 mg, mss tussentijd van 45min verkorten als je dat aan leert voelen.
Niks? Nimma niks?

ondertussen begin eventuele tolerantie een beetje mee te doen

week later 3x80mg.....om de???minuten afijn je snapt em wel hoop ik😅

Maargoed, that’s my style, meten is weten 😛😛
En zorg dat je 1 betrouwbare batch hebt, anders kan het kwaliteitsverschil de boel helemaal in de war gooien.

Edit: extra note: elk weekend achter elkaar keta begint een eventuele verslaving miss ook wel om het hoekje kijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."