Beide keren heb ik ongeveer 10-15 semi-kleine lijntjes gesnoven, weet niet precies hoeveel miligram maar ongeveer hetzelfde of zelfs meer als anderen die wel flink wat voelde.
Ik zie dit voor me als: je snuift met je vrienden keta, hun gaan waus, en jij wel iets, maar totaal niet vergelijkbaar?
Heeft iemand tips hoe het een volgende keer eventueel wel leuk kan zijn?
Als je er echt voor wilt gaan...allereerst een goede mg weegschaal kopen. Je wilt weten met hoeveel mg, welk effect je hebt. Je start met pak em beet,
3x 20mg klaarleggen en die met tussenpozen van 45 minuten opmaakt.
niks?
week later, 3x30mg klaarleggen. Snifsnif om de 45 min.
niks?
week later, 3x50 mg, mss tussentijd van 45min verkorten als je dat aan leert voelen.
Niks? Nimma niks?
ondertussen begin eventuele tolerantie een beetje mee te doen
week later 3x80mg.....om de???minuten afijn je snapt em wel hoop ik😅
Maargoed, that’s my style, meten is weten 😛😛
En zorg dat je 1 betrouwbare batch hebt, anders kan het kwaliteitsverschil de boel helemaal in de war gooien.
Edit: extra note: elk weekend achter elkaar keta begint een eventuele verslaving miss ook wel om het hoekje kijken.