Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC, Pep of combi?

XTC, Pep of combi?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Amsie97Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi!
Afgelopen zondag was ik naar een technofeestje. Ik had voorgenomen om Max 1 pilletje xtc te nemen maar dit zijn er 2 geworden. Ik ging super lekker (1 van de beste keren op xtc tot nu toe). Ik ga eind volgende week naar DLDK, in tegenstelling tot afgelopen zondag is dit een feest in de nacht.
Ik twijfel erg of ik weer voor de xtc moet gaan of dat ik deze keer pep wil gebruiken. Begin van de avond xtc en als t niet goed aanslaat pep gebruiken denk ik ook aan, ook al geeft dit lijkt me wel een erge dip. Het liefst gebruik ik xtc omdat ik niet zo van het snuiven ben. Een bommetje heb ik nog nooit gedaan. Aangezien de laatste keer xtc nu erg kort geleden is (12 dagen) kan dit wellicht wel op een teleurstelling uitlopen. Xtc gaat bij mij niet altijd goed want soms voel ik er weinig van. Ik wil bij dit feest wel de hele nacht lekker gaan en danserig/vrolijk zijn.
Wat raden jullie aan? X, pep of combi?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Houd tussen elke keer mdma MINIMAAL 6 weken het liefst 3 maandjes.
Combineer geen pep met mdma gezien dit extra neurotoxisch is en extra zwaar op het hart valt.

GA gewoon een avondje aan de pep in iedergeval geen mdma.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou een bommetje pep maken dan als ik jou was. Al na 12 dagen weer xtc nemen zal op een teleurstelling uitlopen, dan is je serotoninevoorraad nog lang niet aangevuld. Het beste kun je 8-12 weken er tussen houden.

Xtc en pep combineren is ook een slecht plan, dat is extra belastend voor je lichaam. Met 1 upper heeft die het al zwaar genoeg.

Dus stop gewoon wat pep in een vloeitje of capsule en dan kun je de hele nacht wel door. Juist oraal heeft pep een langere werkingsduur, dus met 1 bommetje kom je meestal de nacht wel door zonder bijpakken. Alleen zal je dus iets minder euforisch effect merken als bij xtc en een wat mindere rush dan wanneer je pep snuift.

Maar voor jouw situatie is dit wel echt de beste optie als je nog een beetje verstandig wilt zijn.

Veel plezier!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Perenijsje zei:
als je nog een beetje verstandig wilt zijn.
Klik om te vergroten...
Als je dat wil dan kun je beter niet 2 keer harddrugs doen in 12 dagen.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ganggang💯 zei:
Als je dat wil dan kun je beter niet 2 keer harddrugs doen in 12 dagen.
Klik om te vergroten...

True, maarja ik ben de laatste die daar wat over mag zeggen 🙈
K
KingLoadingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik had een tijd geleden dezelfde vraag gesteld voor een feestje waar ik uiteindelijk alleen xtc heb gebruikt. Maar op mn vorige feest (ong 1 week geleden) begon ik met xtc en ben daarna overgegaan op pep.

Ik had de pep gebruikt wanneer ik al een tijd niks meer van xtc had gebruikt en dus toch nog door ging zonder de bijwerkingen van veel xtc. Ik vondt het een goed werken voor mij en had ook de dagen erna vrij weinig tot geen last ervan (zou persoonlijk kunnen zijn natuurlijk)

Ik zou het in eerste instantie afraden maar voor mij heeft het zeer goed uitgepakt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
KingLoading zei:
Ik had een tijd geleden dezelfde vraag gesteld voor een feestje waar ik uiteindelijk alleen xtc heb gebruikt. Maar op mn vorige feest (ong 1 week geleden) begon ik met xtc en ben daarna overgegaan op pep.

Ik had de pep gebruikt wanneer ik al een tijd niks meer van xtc had gebruikt en dus toch nog door ging zonder de bijwerkingen van veel xtc. Ik vondt het een goed werken voor mij en had ook de dagen erna vrij weinig tot geen last ervan (zou persoonlijk kunnen zijn natuurlijk)

Ik zou het in eerste instantie afraden maar voor mij heeft het zeer goed uitgepakt.
Klik om te vergroten...
Dit is wel extra schadelijk voor je lijf en hersens.
A
Amsie97Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja thanks voor de reacties! Heb besloten om voor de pep te gaan. Heb het laten testen en het is 73,8% amfetamine. Puur dus. Het wordt de eerste keer pep in lange tijd dus ben benieuwd!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Amsie97 zei:
Ja thanks voor de reacties! Heb besloten om voor de pep te gaan. Heb het laten testen en het is 73,8% amfetamine. Puur dus. Het wordt de eerste keer pep in lange tijd dus ben benieuwd!
Klik om te vergroten...

Verstandige keus. Veel plezier!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amsie97 zei:
Ja thanks voor de reacties! Heb besloten om voor de pep te gaan. Heb het laten testen en het is 73,8% amfetamine. Puur dus. Het wordt de eerste keer pep in lange tijd dus ben benieuwd!
Klik om te vergroten...
Lekker resultaat zeg. Neem niet teveel, anders doe je geen oog meer dicht erna.
A
Amsie97Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ganggang💯 zei:
Lekker resultaat zeg. Neem niet teveel, anders doe je geen oog meer dicht erna.
Klik om te vergroten...
Feest duurt tot 07 dus heb al geaccepteerd dat ik pas de volgende nacht weer ga slapen. Wie weet heb ik geluk maar ga ik niet vanuit haha.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."