#1
Hi allemaal,
Volgende week ga ik naar drie feestjes met ADE op vrijdag, zaterdag en zondag. Aangezien alles nu overdag is en ik niet van plan ben naar afters te gaan zal ik elke nacht een redelijk normale nachtrust hebben.
Op vrijdag ben ik van plan wat sos te pakken, zaterdag wil ik dan rustig aan doen met max een paar biertjes en zondag wil ik dan aan de x. Is dit te doen of ga ik dan niets van de x voelen op zondag, omdat ik een druk weekend heb gehad? Ik heb nog nooit meerdere keren in een paar dagen drugs gebruikt, dus daarom twijfel ik of ik vrijdag de sos ook moet skippen. Over het algemeen ervaar ik van sos en xtc nauwelijks een kater. Alleen van pep, maar daar wil ik overdag nooit aan.
Volgende week ga ik naar drie feestjes met ADE op vrijdag, zaterdag en zondag. Aangezien alles nu overdag is en ik niet van plan ben naar afters te gaan zal ik elke nacht een redelijk normale nachtrust hebben.
Op vrijdag ben ik van plan wat sos te pakken, zaterdag wil ik dan rustig aan doen met max een paar biertjes en zondag wil ik dan aan de x. Is dit te doen of ga ik dan niets van de x voelen op zondag, omdat ik een druk weekend heb gehad? Ik heb nog nooit meerdere keren in een paar dagen drugs gebruikt, dus daarom twijfel ik of ik vrijdag de sos ook moet skippen. Over het algemeen ervaar ik van sos en xtc nauwelijks een kater. Alleen van pep, maar daar wil ik overdag nooit aan.