Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFestivals zonder drugs

Festivals zonder drugs

11 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
A
Amsie97Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi, hoe bevalt het voor jullie om naar festivals zonder drugs te gaan, als je vrienden wel gebruiken?
Nu het weer kan wil ik naar een heleboel festivals. Zowel techno/hardstyle en grote festivals als Mysteryland. Ik hou wel van een pilletje, maar wil het liefst niet vaker dan eens in de 6 tot 8 weken gebruiken. En dat is al net te vaak eigenlijk.
Ik heb veel verschillende vrienden waarmee ik naar festivals wil en ga. Ik ga nooit echt met heel grote groepen, maar meestal met z'n drietjes of viertjes. Omdat ik dus steeds met andere mensen ga is is het zo dat die anderen dan vaak gebruiken, omdat het voor hun soms het enige festival is in die periode, terwijl ik soms de week erna weer naar een ander festival ga met andere mensen.
Ik vind het prima om ook af en toe niet te gebruiken, maar merk wel dat ik het minder leuk vind als degene waarmee ik ga wel gebruiken en in een totaal andere vibe zitten dan ik. Alsnog vind ik het heel leuk en kan ik genieten van de muziek, maar meestal heb ik het wel om 9 uur gezien (als het festival tot 11 duurt) terwijl zij dan nog hard gaan. Helemaal dronken worden op een festival waar 80% aan de uppers zit vind ik ook niet ideaal.
Hoe doen jullie dat? Gewoon accepteren dat je soms in een andere vibe zit als je op een festival besluit niet te gebruiken? Of bijvoorbeeld andere drugs gebruiken dan xtc?
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer eens te genieten van de interactie met je vrienden en andere mensen, of ze nu wel of niet onder invloed zijn.

En bovenal, maak de eerste ochtend na je feestje heel bewust mee voor jezelf.
Voel hoe je je voelt, lekker fit en toch voldaan van een mooi feest.
Prachtig gevoel toch? Itt brak zijn.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit gebruikt op een festival.

Ben dat ook niet van plan.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lemmy zei:
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit gebruikt op een festival.

Ben dat ook niet van plan.
Klik om te vergroten...
Echt zo. Als het zou moeten liever nuchter dan alcohol. Maar waarom kiezen, er zijn genoeg drugs op aarde dus kan je lekker overal steeds drie maanden tussen houden
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kan me niet herinneren ooit op een festival geweest te zijn😈

OT: Ik zou vandaag naar een festival gaan, maar gisteren een leuke avond gehad met mijn oude vriend Johnny W. Geen zin om vanavond weer naar met hem te hangen dus maar niet gegaan. Ik kan me zelf niet voor stellen nuchter bij een festival te zijn, is toch een hele andere beleving. Ik ben niet meer te redden🤣
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Geneesmiddel zei:
Echt zo. Als het zou moeten liever nuchter dan alcohol. Maar waarom kiezen, er zijn genoeg drugs op aarde dus kan je lekker overal steeds drie maanden tussen houden
Klik om te vergroten...

Ja, ff nuance: alcohol heb ik natuurlijk wel al "gedaan" op mening festival.

4 dagen Werchter doe ik daarom nooit meer. :smirk:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit gebruikt op een festival.

Ben dat ook niet van plan.
Klik om te vergroten...
We hebben het over drugs gebruiken, niet over de taxi gebruiken.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
We hebben het over drugs gebruiken, niet over de taxi gebruiken.
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lemmy zei:
Klik om te vergroten...
Forgive them father, for they not what is grappig
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Forgive them father, for they not what is grappig
Klik om te vergroten...

Rustig man, neem 'n jointje.
W
WceendjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ga nie meer naar festivals !! Sinds ik met g gestopt ben .. voel me er niet meer thuis ..
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
We hebben het over drugs gebruiken, niet over de taxi gebruiken.
Klik om te vergroten...

De bus ja. :smirk:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."