Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ketakoekjes zei: Huh wat vond je zo goed aan 4MMC? Bij mij werkte het maar 2 uur lang, had 100mg genomen. Klik om te vergroten... Daarom kocht ik 7 gram per binge. Die dopamine en serotonine hit is gewoon een magische combinatie"
"Salvia zei: 1. Oxycodon +++ beste bodyhigh die ook ooit meegemaakt heb, holy shit. + enorm euforisch en liefdevol gevoel. + werking houdt heel lang aan, veel langer dan ik verwacht had in ieder geval, aangezien ik het met name vergeleek met alle andere drugs in mijn top 5. - ontzettend veel jeuk. - relatief gezien extreem duur bij frequent gebruik. -- ik moet heel erg uitkijken qua gebruik, aangezien het sowieso al fysiek verslavend is en ik heel erg verslavingsgezind ben, ook al is het duur. 2. MDMA + fijne body high ++ extreem euforisch en liefdevol gevoel. + ondanks dat het liefdevolle gevoel op een gegeven moment weg is, is de bodyhigh die ik heb nog wel nice (het is eigenlijk bijna hetzelfde als wat ik voel op dexamfetamine). + het is goedkoop. + het is voor mij niet verslavend. - duurt lang voordat het inkickt. - duurt relatief kort. -- zodra het uitgewerkt is voel ik me ontzettend leeg en heb ik eigenlijk al meteen een dip. - ongemakkelijke come-up. - het is helaas niet vaak te gebruiken. 3. Dexamfetamine +++ ik voel me enorm euforisch, energiek en gemotiveerd. Ik krijg gewoon daadwerkelijk dingen gedaan en voel me nuttig! + het neemt mijn vermoeidheid compleet weg, zelfs al ben ik heel moe vlak voor het gebruik. + ik hoef het niet illegaal te verkrijgen i.v.m. mijn ADD. - in slaap proberen te komen is heel moeilijk. - als ik het niet consequent gebruik, heb ik al helemaal geen motivatie om dingen te doen, nog minder dan dat ik had voordat ik dexamfetamine gebruikte. 4. Tramadol + de bodyhigh is erg fijn. + ik word er mentaal erg kalm van. ++ ik ga er echt heel intens van dromen en dat vind ik dus echt fucking vet. Het is net alsof ik in een hele lange film zit. + het effect houdt lekker lang aan. - ik word er misselijk van als ik te veel neem. - ik kan er niet zomaar aan komen i.v.m. voorschrift. -- illegaal kopen is relatief duur. 5. S-ketamine + ik word er euforisch van en het zorgt ervoor dat ik mijn gevoel voor een korte periode kan onderdrukken. + k-holen is altijd erg leuk en vaak geeft het me ook interessante inzichten; het zorgt ervoor dat ik bewuster word van wat nou eigenlijk mijn prioriteiten horen te zijn. + het is makkelijk te doseren; ik ben in ieder geval nog nooit bad gegaan omdat ik te hoog doseerde, terwijl mijn doseringen altijd aan de hoge kant zitten. -- de smaak in mijn keel is echt heel goor en went absoluut niet. - ik word er lichtelijk misselijk van -- ik ben er verslaafd aan geweest, omdat het dus zo'n toegankelijk middel is voor mij om te misbruiken. - het is relatief duur, maar ja, dat is alles als je het misbruikt. Ik gok dat hier nog veel verandering in gaat komen zodra ik GHB, 6-APB en 4-MMC geprobeerd heb. Klik om te vergroten... Als je Tramadol zo fijn vind, lees je in over O-DSMT"
"Rivalrie zei: Ik vind ze echt niet op elkaar lijken. Heb ze beiden gehad. Wat ik zo fijn vind aan tramadol is het dromen en niet misselijk worden. O-dsmt heeft dat andersom vind ik. Klik om te vergroten... Haha leuk om te horen dat mensen van vivid dromen houden. Ik ook. Lukt lucide?"
"Rivalrie zei: Zeker. Ik ben mij regelmatig bewust van mn dromen en kan ze ook sturen Klik om te vergroten... Nice! Wat is je favo ding om te doen? Ik hou niet van seks in een droom want na klaarkomen wordt ik wakker en ja dan is het game over. De eerste keren werd ik heel makkelijk wakker tot ik aandacht begon te besteden aan hartslag en ademhaling. Nu denk ik aan een motor of auto, draai mij om. Stap in en rijd rond om te kijken wat voor omgeving mijn brein maakt."
"Rivalrie zei: Klopt. Soms lukt het niet om te slaan. Dan ga ik in slow motion en de ander niet. Zelfde soms met rennen. Slow motion rennen is zo kut.... Klik om te vergroten... Juist.. Weet nog steeds niet hoe je het een or het ander krijgt. Als tip, een spiegel zoeken in je droom. Heel trippy"
"Rivalrie zei: Ligt een beetje aan mn mood maar eigenlijk ben ik het liefst een krijger/held. Heb vaak het idee dat ik in een vorig leven een krijger was (met zwaard en pijl en boog). Klinkt misschien gek haha. Klik om te vergroten... Oh dat is ook vet! Alleen vechten in een droom is een hit or miss voor mij. Soms voelen mijn klappen als slappe noedels en soms komen ze hard aan. Geweren zijn ook lastig want soms gaan ze af en soms niet"
"Sabotage zei: 1-Coke gewoon snuif 2-Ritalin nasaal 3-snelle 4-3mmc 5- koffie Klik om te vergroten... Snelle?"
"Toen ik nog uitging voor corona elke week 1 gram dus 200 per maand"
"Nee ik kon er heel goed mee omgaan. Ik heb al 6 jaar lorazepam tot 6mg per dag voorgeschreven gekregen (ik pakte dan 2mg eens in de week bij psychotische symptomen en soms 3mg om te slapen) op mijn piek en GABA drugs gaan bij mij goed. Ze zijn voor mij bij 0 tolerantie euforie opwekkend maar na steady gebruik gaat die euforie weg waardoor ik het voor lichamelijke afhankelijkheid al laat staan. Ik heb 2x in mijn leven 500ml GHB gekocht en allebei de keren toen het op was geen lichamelijke verslaving gehad. Rivalrie zei: Maar je was niet verslaafd aan GHB? Klik om te vergroten..."
"1. 4-MMC 2. O-DSMT 3. MDMA 4. (1p-)LSD 5. GHB 6. Speed 7. Heroine Het is echt een tie tussen serotonine werkende drugs als 4-MMC/MDMA en opiaten. Oja na 1 keer echte Mephedrone wil je nooit meer terug naar die troep 3-mmc (;"