Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen gecontroleerd gebruik verslavingsinstantie?

Ervaringen gecontroleerd gebruik verslavingsinstantie?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vergeet niet dat o-dsmt ook een stimulant net als coke is. Agressie zal alleen maar toenemen
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit bij Novadic Kentron in de rehab dubbeldiagnostiek maar ik zit mijzelf in de weg. Zij staan open voor gecontroleerd gebruik maar je merkt dat ze je op elk punt oordelen. Het is nu makkelijker het stiekem te doen. O-DSMT is ondetecteerbaar in de test en ben van poly gebruik echt van de stimulanten, dissos, ghb etc af. Alleen opiaten, tja. Je zou mij gek noemen maar wil naar gecontroleerd gebruik naar oxycodon/O-DSMT gaan want door mijn ASPD is mijn emotie onderdrukt tot het niet meer waarneembaar is en explodeert het in woede uitbarstingen waar mijn familie en vriendin onder lijden. Opiaten 1x in de week geeft mij de kans gedempt emotie weer binnen te laten en verwerken ipv opkroppen. Weet iemand van een verslavings instantie die niet oordeelt en ervaring heeft met het aanleren van gecontroleerd gebruik?
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amisulpride zei:
Ik zit bij Novadic Kentron in de rehab dubbeldiagnostiek maar ik zit mijzelf in de weg. Zij staan open voor gecontroleerd gebruik maar je merkt dat ze je op elk punt oordelen. Het is nu makkelijker het stiekem te doen. O-DSMT is ondetecteerbaar in de test en ben van poly gebruik echt van de stimulanten, dissos, ghb etc af. Alleen opiaten, tja. Je zou mij gek noemen maar wil naar gecontroleerd gebruik naar oxycodon/O-DSMT gaan want door mijn ASPD is mijn emotie onderdrukt tot het niet meer waarneembaar is en explodeert het in woede uitbarstingen waar mijn familie en vriendin onder lijden. Opiaten 1x in de week geeft mij de kans gedempt emotie weer binnen te laten en verwerken ipv opkroppen. Weet iemand van een verslavings instantie die niet oordeelt en ervaring heeft met het aanleren van gecontroleerd gebruik?
Klik om te vergroten...
Is het geen goed idee om aan die woedeuitbarstingen te werken?
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#4
BBKING zei:
Is het geen goed idee om aan die woedeuitbarstingen te werken?
Klik om te vergroten...
Gebeurt ook zeker. Maar zolang mijn emoties onderdrukt blijft zal de boel om de zoveel tijd imploderen. Er bestaat geen fix of therapie voor ASPD
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Amisulpride zei:
Gebeurt ook zeker. Maar zolang mijn emoties onderdrukt blijft zal de boel om de zoveel tijd imploderen. Er bestaat geen fix of therapie voor ASPD
Klik om te vergroten...
Welk type is bij jou van toepassing, als ik vragen mag?
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Vergeet niet dat o-dsmt ook een stimulant net als coke is. Agressie zal alleen maar toenemen
Klik om te vergroten...
Niet aan gedacht maar zeker een goed punt. Zou ook liever eens in de week oxy doen maar heb daar nu geen dealer voor en heroine geeft niet het gewenste effect. Voordeel van O-DSMT is dat ik het naar een ophaalpunt zo kan bestellen
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Maarja wil je afkicken of niet ?
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
Maarja wil je afkicken of niet ?
Klik om te vergroten...
Mijn gebruik was niet onder controle bij vooral de stimulanten. Daar ben ik van af nu 2 maanden. Sommige drugs waaronder opiaten gingen gewoon al die tijd goed. Zoals ik al zei ik ga liever naar gecontroleerd gebruik
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Amisulpride zei:
Mijn gebruik was niet onder controle bij vooral de stimulanten. Daar ben ik van af nu 2 maanden. Sommige drugs waaronder opiaten gingen gewoon al die tijd goed. Zoals ik al zei ik ga liever naar gecontroleerd gebruik
Klik om te vergroten...
Zoiets bestaat niet als je verslaafd bent geweest.
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rivalrie zei:
Zoiets bestaat niet als je verslaafd bent geweest.
Klik om te vergroten...
Wat is verslaving? Ik ben nooit fysiek afhankelijk geweest van een middel, het was allemaal puur psychologisch en ik had een duidelijke reden waarom ik gebruikte. Liever onder invloed *iets* voelen dan nuchter niks. Nu leer ik met mijzelf leven. Verslaving is heel breed, ik kan na 4 biertjes stoppen, nooit mijn benzos misbruikt, maar 4-mmc bingede ik in 3 dagen weg. Ik denk dat ik verder kom als ik nuance leg in wat er tussen mijn oren speelt dan zeg 'Ik ben verslaafd en mag niks aanraken'. Doet mij al gauw denken aan het 12 stappen systeem waar ik niks mee wil te maken hebben omdat ik nooit zal zeggen dat ik zwakker ben dan drugs
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amisulpride zei:
Wat is verslaving? Ik ben nooit fysiek afhankelijk geweest van een middel, het was allemaal puur psychologisch en ik had een duidelijke reden waarom ik gebruikte. Liever onder invloed *iets* voelen dan nuchter niks. Nu leer ik met mijzelf leven. Verslaving is heel breed, ik kan na 4 biertjes stoppen, nooit mijn benzos misbruikt, maar 4-mmc bingede ik in 3 dagen weg. Ik denk dat ik verder kom als ik nuance leg in wat er tussen mijn oren speelt dan zeg 'Ik ben verslaafd en mag niks aanraken'. Doet mij al gauw denken aan het 12 stappen systeem waar ik niks mee wil te maken hebben omdat ik nooit zal zeggen dat ik zwakker ben dan drugs
Klik om te vergroten...
Waarom ga je dan naar een verslaving kliniek?
A
AmisulprideLid
01-01-2024, 00:00
#12
BBKING zei:
Waarom ga je dan naar een verslaving kliniek?
Klik om te vergroten...
Omdat ik naar een begeleidend wonen instantie ga die een 'no drugs' beleid hebben. Ze wisten van mijn drugsgebruik want dat heb ik eerlijk vermeld bij de intake. Ze willen een garantie dat ik clean ben en ik vond (nog steeds eigenlijk) het idee 'baat het niet schaad het niet' om therapie te volgen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."